Boeing 747 zletel s steze

Robert

Guru
21. jul 2007
2.694
535
113
Tolmin

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.453
1.447
113
No ko smo taki teoretiki zarot tu kaj pa če se je TCMA - ju zmešalo in je enostavno izklopil motorje. Saj se spomnimo MCSAS -a.
Razlog da to izključujem je vprašanje enega pilota drugemu.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.453
1.447
113
Zanimivo koliko komentarjev youtube doktorjev, ki gledajo youtube "pilote" :rolleyes:

Ne verjamemo pa verjetno edinemu tu na Alterju, ki je dejansko ta stikala držal v rokah in z njimi tudi upravljal (VanZ) :rolleyes:


BDW: Vsak je lahko youtube pilot za 25€ ;)
Verjami da našega "Alter" pilota spoštujem in mu verjamem. Mislim da je oseba, ki je konstantno snemana zelo nad ostalimi, ki govorijo kar jim pač pride v tistem trenutku na pamet.



Ne morem pa mimo reporta. Da obstaja majhna verjetnost da lahko na stikalih zatajijo varnostne funkcije in jih lahko premakneš tak mimogrede.
in Air India pove da tega ni preverjala ker ni bilo obvezno.

Verjamem da je ta opcija 1/1mio da sta oba stikala pokvarjena istočasno - ampak verjetnost še vedno obstaja.

Saj tudi oba pilota ze podrobno preiskujejo samo nebi sedaj o tem.


Lahko narediš test pa se konstantno snemaš in ko si v dvomih preveriš kaj je dejansko blo. Te zna precej presenetiti in spremeniti.
Pa da neboš presenečen kakšne neumnosti vse slišiš na posnetkih...
In ja okoli mene je vse snemano če sem na kakem "sestanku". Saj zato pa noben ne odgovarja na moja vprašanja ko koga citiram...
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.882
2.260
113
No ko smo taki teoretiki zarot tu kaj pa če se je TCMA - ju zmešalo in je enostavno izklopil motorje. Saj se spomnimo MCSAS -a.
Razlog da to izključujem je vprašanje enega pilota drugemu.
Ravno to je moj pomislek - system fart. Samo inženirji, ki so sistem zasnovali in certificirali pa vedo, ali je to s sistemsko logiko možno ali ne, mi kot uporabniki tega nimamo možnosti videti. Tudi tehniki ob morebitni okvari komponentno le zamenjajo in pošljejo na popravilo ter je ne odpirajo.
 

SpEkTr

ex mroizo
19. jul 2007
1.561
41
48
45
Tudi če bi to res bilo možno, da bi se TCMAju zmešalo, dvomim da bi Boeing to sploh priznal in dal v javnost.
 

pleXwriter

Majstr
3. avg 2009
3.426
335
83
A ni tako, da je nek zvok oz opozorilo ob izklopu, celo tak, da bi se ga slišalo na posnetkih...pa nič niso slišali, ne pilota ne na posnetkih?
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.453
1.447
113
Ravno to je moj pomislek - system fart. Samo inženirji, ki so sistem zasnovali in certificirali pa vedo, ali je to s sistemsko logiko možno ali ne, mi kot uporabniki tega nimamo možnosti videti. Tudi tehniki ob morebitni okvari komponentno le zamenjajo in pošljejo na popravilo ter je ne odpirajo.
To je najnevarnejša opcija. Saj potem čakamo naslednjega da dol pade :(


Sem pa štopal ta stikala in za premik enega potrebujejo nekje 2 sekundi.

To da je pilot na Air India 171 rabil 4 sekunde za stikalo bi lahko pomenilo da je moral stikalo premakniti v obe smeri...

Malo za teoretike zarot:

To poročilo na katerega se zanašam ni podpisano od nikogar.
Poročilo je NYT imel par dni preden so ga Indijci uradno izdali.
Šef združenja Indijskih pilotov ni navdušen nad njim in potekom preiskave.