BMW (530E) / Audi A6 (5.0 TFSI E) - hibridi - delovanje?

raners

Guru
4. mar 2008
2.965
533
113
Hej vsem.. Verjetno bom tukaj dobil vse odgovore glede delovanja nemških hibridov, kot npr: BMW 530E ali Audi A6 5.0 TFSI E.. Recimo od letnika 2020 naprej.. Kolikor razumem, ti in podobni avti večina vozijo na bencin, lahko pa par kilometrov narediš tudi na baterijo (tak od daleč)... ;) Zanimajo pa me bolj podrobne malenkosti, kakov praksi delujejo te mašine..

1. Baterija naj bi se polnila tudi med vožnjo.. Kaj to pomeni v praksi? Npr.: pri normalni AC vožnji pri porabljenem enem tanku (malo pospeševanja, bremzanja itd), za koliko se ti napolni baterija? Verjetno se ta pridobljena energija tudi sproti porablja, ne?
2. Če razumam prav, so to v osnovi 2000ccm bencinski motorji z dodano baterijo in dodatnim elektro motorjem, ki omogoča, da lahko avto voziš tudi samo na elektriko.. Kaj to potem ročno preklapljaš? Al kako to deluje?
3. Kako je s povprečno porabo? Na car.info za bmw 530E kaže malo čudno porabo.. Kako je v praksi? Npr.: da napolniš rezervoar in baterijo doma.. In greš na AC normane vožnje.. Koliko km povprečno narediš z enim polnjenjem tanka in baterije?
4. Če npr.: primerjamo BMW 530d xDrive in BMW 530e xdrive, kateri ima večje pospeške? In daljši doseg z enim polnjenjem?
5. za BMW 530e xdrive so podatki o moči za bencin (292HP) in elektriko (109hp) posebej. kaj to pomeni, da ma avto dejansko 401hp pri polni moči?
6. Če kupuješ rabljenega npr.: od letnika 2022 naprej, kaj kupiti? diesel ali plug-in hibrid? in zakaj? npr: med bmw 530D in 530E...
 

jezek

Guru
24. jul 2008
4.794
2.067
113
Moj odgovor ne bo prav koristen, vem pa da si ne upam kupit e-bmwja. Glede na to, da se npr x5 45e dobi za smesen denar (od oka bi rekel 20jurjev ceneje od švohnejšega, z dvakrat vec prevozenimi, brez e)....nekaj ne more špilat. Zadeva ima najboljši 400konjski šestak ever...pa očitno pritikanje hibridnega sklopa toliko zjebe zanesljivost, da ga ne kupi nihce. Nekaj se je pisalo da je zivljenjska doba teh vozil max 100k....
 
19. jul 2007
2.994
1.733
113
Kakor sem gledal, naj bi bil tudi velik problem (pri Mercedesu zagotovo), da če so težave s hibridinim sklopom* je avto nevozen, ga ni možmo voziti kot klasičen avto z ICE motrojem (kljub temu, da bi bilo to tehnično možno).

*težave s hibridnim skopom = ekonomska totalka pri par letih staremu avtu
 

tony

Guru
23. jul 2007
10.555
1.796
113
Gre za obične ali polnilne hibride (no zadnji so le še slabši)?

Ti avti imajo dve težavi:
-narejeni so zaradi co2 pravljic odcvetelih gospa iz Bruslja
-niso zdizajnirani s premislekom in inženirsko odličnostjo, ker je švabi za štrom sklop nimajo ali pa se jim je ne da ponucati
-štrom sklopi so vsi zanalašč narejeni na idejo planned obsolescence, tj. za prvega lastnika (najraje lizing hišo), ki bo avto ob 5. rojstnem dnevu vrnil od koder ga je dobil (primer: elektro motor naredi n obratov, nato javi napako in se ne vrti več, češ, jebi se, kupi novega, saj bo stal samo 10 jurjev)... normalen človek nato avto pelje na odpad.

Skratka, navadni hibridi ja, ampak izključno japonski.
 

raners

Guru
4. mar 2008
2.965
533
113
hmm, na te premisleke nisem niti poštudiral.. :D Pač en kolega je en cajt fural od šefa X6 (nekega E) in je reko, da gre avto ko svija.. Ampak tudi neki bolj novi, mislim da star nekje leto..
In načeloma mi je vsaka nova tehnologija zanimiva, ampak pri tako dragih igračkah se najprej dobro pozanimam, ali je za nabavit ali ne...

In ste mi spet pomagali.. :cool: Hvala vsem.. ;)
 

jezek

Guru
24. jul 2008
4.794
2.067
113
X6 e ni, so bili pred 10 leti, osmak plus e. Zdaj so to navadni 48v kao hibridi, kjer e doda zanemaljivo malo ali nic (ice je detunan, nato pa z e doseze anako, manj ali par vec konj....zaradi ekofašizma
 

jezek

Guru
24. jul 2008
4.794
2.067
113
Ne
 

Priponke

  • images (1) (6).jpeg
    images (1) (6).jpeg
    8,7 KB · Ogledi: 26

raners

Guru
4. mar 2008
2.965
533
113
raners

tole si poglej..pa ti bo vse jasno, kje so problemi... pri rabljenih je pa itak ek. totalka če kaj rikne na hibridnem sklopu.
V tem videu so verjetno vsi odgovori namoja vprašanja.. Thanks.. ;)

Sem bil prepričan, da elektrika pomaga dosti pri pospeških pri plug-in hibridih, pa očitno ni glih tak..
 

sad

Guru
24. avg 2007
22.286
11.053
113
Še glede teh PHEV Audi in BMW. Če se karkoli zalomi se nihče noče niti dotakniti teh zadev.
Zato pa so takšne cene rabljenih.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BigPoppa in raners

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.542
1.061
113
Sem imel Mercedes E300e prejšnje generacije. Iz prve roke:
- sistem dela brezhibno in tudi brezhibno prekpalja med bencinom in elektriko,
- baterija se med vožnjo napolni, ampak je takrat, ko se baterija polni tudi poveča poraba goriva,
- realno sem naredil cca. 30 - 40 kilometrov samo na baterijo,
- full dobro je to, da preko aplikacije poleti prižgeš klimo in se vsedeš v hladen avto,
- parkiraš na mestu za električne avte,
- avto se zaradi teže baterije pelje slabše od klasičnega ICE,
- če se prav spomnim je bil nov cca. 10k EUR dražjo od ICE, kar je non plus ultra bedarija, da kupiš novega hybrida,
- če bi ga že kupil, ga nikoli ne bi kupil v kombinaciji z dizelskim motorjem, ker imajo dizli že tako zelo majhno porabo, avto se slabše pelje, pa še problem je, ko se mrzel dizel prišge in motor ni optimano ogret. Ta kombinacija ne dobra za taksite only,
- novi E naredi bluzi 100 kilometrov na baterijo only, ampak tudo to nebi nikoli kupil, ker je nov predrag oz. imaš premalo prihranka, razen v državeh, kjer je to smiselno zaradi davkov, bonitet, ipd.,
- pod črto po enek letu vožnje ga ne bi imel več (jaz sem ga moral imeli, company policy), sam si ga pa ne bi kupil ne novega in ne rabljenega,
- če bi kdaj imel Hybryda je to izključno Toyota ali pa Lexus. 10 let jamstva pri teh avtih pač nekaj pomeni, kot tudi njihove izkušnje s hybridi. in btw., Toyota in Lexus imata v nemčiji celo 15 let jamstva.

Edino kjer ima hybrid smisel (govorim za Mercedes, BMW ne poznam) je C63s AMG Perforance, kjer pa baterija ni namenjena temum da se voziš na baterijo, ampak da dodaten pospešek. Avto je res avion za peljat.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
49.607
7.926
113
pri taščici
EVC je ze precej napisal o (plugin) hibridih.
Bolj ali manj vse odsvetuje, pogojno toyota.
Pa jim kar nekako verjamem.
Iz baterije grejo visje "C" vrednosti tokov, naredijo bistveno vec ciklov kot pri EV, po ceniku proizvajalecev pa niso skoraj nic cenejse od baterij za EV
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa in tony

Hanzi

Guru
27. jul 2007
49.607
7.926
113
pri taščici
Poleg tega vecina teh hibridov postane nepremičnina saj ne zna delovati brez sodelovanja elektro pogona.
Da ne bi kdo mislil da se bo okol vozil samo na bencin
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.481
1.501
113
Sam vozim C220 dizla, ki ima baterijo za to, da se vklopi pri pospeševanju in se teh dodatnih nekaj KM tudi občuti. Avto je kar se porabe tiče sparavček, kljub temu da je 4 matic in da nimam lahke noge na avtocesti. Dolge poti je poraba okrog 5,2, počasna regionalna cesta okrog 4,5. Baterijo menda še rabi za standby, ne vem kaj točno zna takrat sam delati...
Aja kar se mene tiče se pelje lepše kot Audi in BMW, res pa da nisem primerjal z zadnjo verzijo obeh.
 

Marxon

Majstr
24. feb 2009
825
432
63
Sam vozim C220 dizla, ki ima baterijo za to, da se vklopi pri pospeševanju in se teh dodatnih nekaj KM tudi občuti. Avto je kar se porabe tiče sparavček, kljub temu da je 4 matic in da nimam lahke noge na avtocesti. Dolge poti je poraba okrog 5,2, počasna regionalna cesta okrog 4,5. Baterijo menda še rabi za standby, ne vem kaj točno zna takrat sam delati...
Aja kar se mene tiče se pelje lepše kot Audi in BMW, res pa da nisem primerjal z zadnjo verzijo obeh.
Veš da se lepše pelje, ampak se še nisi peljal z nobenim od drugih dveh? :bonk:
Veš da ima baterijo, ki jo rabi za standy, ampak ne veš za kaj,...

Da ne bom offtopic, če bi rad priključnega hibrida, poglej za Toyoto, vse ostalo je narejeno za čas lizinga in/ali garancije.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.882
41
48
Hej vsem.. Verjetno bom tukaj dobil vse odgovore glede delovanja nemških hibridov, kot npr: BMW 530E ali Audi A6 5.0 TFSI E.. Recimo od letnika 2020 naprej.. Kolikor razumem, ti in podobni avti večina vozijo na bencin, lahko pa par kilometrov narediš tudi na baterijo (tak od daleč)... ;) Zanimajo pa me bolj podrobne malenkosti, kakov praksi delujejo te mašine..

1. Baterija naj bi se polnila tudi med vožnjo.. Kaj to pomeni v praksi? Npr.: pri normalni AC vožnji pri porabljenem enem tanku (malo pospeševanja, bremzanja itd), za koliko se ti napolni baterija? Verjetno se ta pridobljena energija tudi sproti porablja, ne?
2. Če razumam prav, so to v osnovi 2000ccm bencinski motorji z dodano baterijo in dodatnim elektro motorjem, ki omogoča, da lahko avto voziš tudi samo na elektriko.. Kaj to potem ročno preklapljaš? Al kako to deluje?
3. Kako je s povprečno porabo? Na car.info za bmw 530E kaže malo čudno porabo.. Kako je v praksi? Npr.: da napolniš rezervoar in baterijo doma.. In greš na AC normane vožnje.. Koliko km povprečno narediš z enim polnjenjem tanka in baterije?
4. Če npr.: primerjamo BMW 530d xDrive in BMW 530e xdrive, kateri ima večje pospeške? In daljši doseg z enim polnjenjem?
5. za BMW 530e xdrive so podatki o moči za bencin (292HP) in elektriko (109hp) posebej. kaj to pomeni, da ma avto dejansko 401hp pri polni moči?
6. Če kupuješ rabljenega npr.: od letnika 2022 naprej, kaj kupiti? diesel ali plug-in hibrid? in zakaj? npr: med bmw 530D in 530E...
jaz imam 330e letnik 2020


1. Baterija naj bi se polnila tudi med vožnjo.. Kaj to pomeni v praksi? Npr.: pri normalni AC vožnji pri porabljenem enem tanku (malo pospeševanja, bremzanja itd), za koliko se ti napolni baterija? Verjetno se ta pridobljena energija tudi sproti porablja, ne? Lahko napolnis sicer se polni tako da zavira sam motor ali pa zaviras ti. druga moznost pa je da prazno baterijo polnis na bencin med voznjo kar pa poveca porabo na nenormalne kolicine. ( jaz sem to samo poizkusil v teh letih)

2. Če razumam prav, so to v osnovi 2000ccm bencinski motorji z dodano baterijo in dodatnim elektro motorjem, ki omogoča, da lahko avto voziš tudi samo na elektriko.. Kaj to potem ročno preklapljaš? Al kako to deluje? moj je 2000 turbo motor. Lahko vozis samo na elektriko ( do 140 kmh gre samo na elektriko potem se vzge motor) Vse te stvari lahko reguliras rocno oz malo bolj stisnes pedal za gas :)

3. Kako je s povprečno porabo? Na car.info za bmw 530E kaže malo čudno porabo.. Kako je v praksi? Npr.: da napolniš rezervoar in baterijo doma.. In greš na AC normane vožnje.. Koliko km povprečno narediš z enim polnjenjem tanka in baterije? to je spet odvisno ce gres na avtocesto je lahko tuditak oda sploh ne gres na elektriko. Lahko ti pa recem da meni porabi avto koroska - krk okoli 5,1.Poraba se full pozna ce se lahko veliko po mestu oz na kratke relacije vozissamo na elektriko. Na elektriko naredis okoli 50 km poleti in okoli 35 pozimi avto pa ima 12 KWH baterijo ki se polni na navadno vticnico polni pa se okoli 5 ur in nekaj minut ce je cisto prazna jaz npr polnim vsak dan ponoci.

4. Če npr.: primerjamo BMW 530d xDrive in BMW 530e xdrive, kateri ima večje pospeške? In daljši doseg z enim polnjenjem? Nimam pojma

za BMW 530e xdrive so podatki o moči za bencin (292HP) in elektriko (109hp) posebej. kaj to pomeni, da ma avto dejansko 401hp pri polni moči? ne ni tako skupna moc je 292 konjev sam motor ima 186 konjev 106 oz tu nekje pa ima elektro motor.

6. Če kupuješ rabljenega npr.: od letnika 2022 naprej, kaj kupiti? diesel ali plug-in hibrid? in zakaj? npr: med bmw 530D in 530E... To se moras sam odlocit vse je odvisno ali imas motnost polnit doma ker ce nimas pol se ti hibrida ne splaca imet.

ce te püa se kaj zanima vprasaj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: raners in Samo Svoj

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
8.016
3.529
113
Soseda ima plug in BMW - v enem letu sem jo videl dvakrat polniti, torej se vozi večinoma na bencin.
Po pol leta vožnje MB GLA 250e lahko povem, da veliko večino domačih voženj naredimo na elektriko (cca 50+km poleti in 40 pozimi), polni se vedno doma na 2,6kW (menda).
Poraba čez cca 15.000 km je 4,x L/100km + elektrika.