betoniranje dvorišča

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
imam nekaj dvorišča, dovoz do garaže, še par parkrnih pre dhišo, ki jih bom nekoč dal ali v porfido, ali v zgan granit. pod oboje gre bojda beton. ali ej pametno beton razliti in v kaki debelini že kake pol leta, leto prej, ali bo zadeva popokala, se uničila. teren je zbit, utrjen. a gre v beton kaka mreža?
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
lej..asfaltiranje je neki druzga..pa asfalt ne bom dal..se greje, je grd..lalala

betoniranje..gradnja sem doma, sam objektov..ne..cest, al kako bi rekel. praviloma betoniramo tudi uvoze v garažo. oz sem videl tako betoniranje, ampak vedno prpeozno in nisem videl ne debeline, ne armature oz nearmature.
 

grezilo

Fizikalc
13. avg 2009
242
27
28
Poglej, zaščitni sloj je najmanj 3 cm na spodnji strani; položi še folijo pod, da ne pride do hitrega korodiranja armaturne mreže. Sledi mreža zgoraj, zaščitni sloj 3 cm. Mreže imajo preklop, spodaj in zgoraj. S tem dodatno izgubiš vsaj še 2-3 cm. Pa jahači vsaj 2 cm. MA pa je/naj bo Q335!!
Kolikšna je sedaj lahko razlika med mrežami?? Če je AB plošča 12 cm je betona vmes ??--> 3 cm!!
Predlagal bi : Napravi eno cono armature in ta naj bo v sp. coni in seveda močnejša. Če hočeš imeti zgoraj in spodaj armaturo (negativna in pozitivna) uporabi Q 283 ( fi 6x6; 10/10 cm); AB ploščo pa vsaj 15 cm. Naroči še "osmo" beton.

LP
 

tesfalar

Fizikalc
1. nov 2008
1.112
66
48
Dajte nehat računat cesto kot AB ploščo. Saj Softi ne dela plate iz drugega v tretji štuk, ampak dvorišče!!!!

Na cesti (dvorišču) NE RABIŠ nikakršne armature, Kar ne pomeni da je dejansko ne daš, ampak vsa
armatura je tam zaradi preprečevanja nekontroliranih razpok in različnih pomikov posameznih polj.
Zato se dajejo mozniki ne pa neke strašne armaturne mreže.

1. pravilo: Dobra podlaga (nosilnost, odvodnjavanje, zgoščenost, zmrzlinska obstojnost....)
2. pravilo: Obtežbo (vertikano, druge ni) prevzame (~nepodajna) podlaga.
3. pravilo: Ker obtežbo prevzame podlaga, ni upogibov, ni natega, ni armature.
3. pravilo: Da si ziher, daš med polja moznike.
4. pravilo: Da moznike (v cesto se dajejo plastificirani) lahko pozicioniraš, čez vse skupaj daš razdelilno armaturo.
Pri tebi jo to prva Q mreža, ki je pri roki.

Da pa naj bo beton OSMO/OMO je pa vsekakor nujno, da ne boš po dveh zimah ponavljal vaje.
 

tesfalar

Fizikalc
1. nov 2008
1.112
66
48
Aja, debelina:
izhajajoč iz "obtežbo prevzame podlaga" rabiš relativno tanko plast betona. AMPAK:

Problem je v izvedbi: nakloni, neravna podlaga, mozniki, mreže, brez da ima beton nekaj "mesa" tudi slabo drži,
bognedaj da se pojavi kako segregirano mesto, bla bla bla...

Beton (glede na tvoj podpis) te najbrž ne pride nenormalno drag, tako da ne preveč šparat. Jaz bi delal 20 cm.
Če je za pas za počasni promet na AC dovolj 30 in za parking za Airbus na Jožetu P. 35, potem bo tudi tebi 20
dovolj.

Še enkrat: PODLAGA!!!
 

tesfalar

Fizikalc
1. nov 2008
1.112
66
48
Seveda zdrži, če drži 5 cm asfalta, po možnosti na roke položene osmice (s prežganim B70/100 - da bo ja čimdalj vroč), zavaljane z BW80 ali pa kar malo potlačeno z vibroploščo, potem bo tudi 5 cm betona držalo nekaj časa.

Zakaj pa dati betona več, sem pa že napisal. V cestariji se beton drugače jemlje kot pri visokogradnikih
evil.gif
 

sbor

Pripravnik
22. avg 2007
562
0
16
Tovarniško narejene zadeve so take:
http://www.pro-log.si/slo/systemjoint.htm

Kar se pa domačih variant tiče pa je najlaže dati na opaž stiropor debeline nad 1m, zvrtati v opaž luknje za palice fi 22, jih razporediti na 30 cm in to je to. V smeri večje dolžine končnega tlaka. V pravokotni smeri pa bi šlo tudi z žaganjem plošče do 1/3 višine. Fuge (tako tiste pri stiroporu (stiropor odstraniti, vstaviti gumijasto tesnilo), kot pri zarezi) je potrebno zapolniti s trajnoelastičnim kitom.
 

tesfalar

Fizikalc
1. nov 2008
1.112
66
48
Ja, v grobem je to to. Hvala, da se namesto mene pisal
zmaga.gif


V cesti mozniki drugače zgledajo cca takole: