Bencinarji blagi hibridi Renault,Peugeot,Ford

jezek

Guru
24. jul 2008
5.185
2.248
113
Nič. Oz. vse. Jaguar ni premija. Če kje, imam raje da mi avto crkne pred hoferjem kot v Hudi luknji. Al kao če imaš jagarinca ne hodis v hofer ampak samo v Jagros??
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.416
2.545
113
Očitno bomo res postali počasi Kuba.

Brez najmanjšega dvoma. Lepo počasi, ampak gremo tja ja.
Malo sem se poglobil v številke za clio:
Proizvodnja v Turčiji - poceni energija in delovna sila
Proizvodna cena ca. 7-9000€

Po prevozu, davkih ipd. ostane Renaultu ca. 2k in prodajanemu salonu okrog 2k€
Torej marža ca 10%, kar ni pretirano

Torej zakaj je cena tako visoka?

EU regulacija glede izpustov in varnosti. Samo adas sistem stane v proizvodnji brez problema 1000€

Zahteve kupcev. Včasih je taki avto imel menjalnik, el. šipe spredaj, klimo, servo volan in konec. In je stal 11k€.
Danes bi vsi imeli led lučke vsepovsod, android auto in vso ostalo nepotrebno kramo, ki pač stane
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
38.589
13.010
113
android radio pride 200€ z velikim displeyem..res je da verjetno ni automotive certificirano ampak na konc hu kers.
led lucke pride spet ene 50€ ...to blink blink ne rabi stat 3k€...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

Steve

Guru
13. avg 2007
10.416
2.545
113
Ja kak pa pol to kitajc da not za nižjo ceno?

Več načinov
Pogosto malo slabša kvaliteta, ampak bistvene sta 2 točke:
Ti kitajski koncerni so giganti. Iste dele uporabljajo v mnogih modelih in si lastijo proizvodno verigo od štarta do konca za vse.

Recimo adas - oni ga sami delajo. Vsi eu prizvajalci pa ga od njih kupujejo z lepo maržo.

Glavni razlog za nižje cene pa so državne subvencije, ki se kažejo v obliki davčnih olajšav, subvencionirane energije, brezplačna zemljišča,...

Pogosto pa je na delu tudi dumping. V eu prodajajo z izgubo, da si izborijo tržni delež
 
  • Všeč mi je
Reactions: MrDaco

Pepe

Guru
20. sep 2007
14.046
5.673
113
Nekaj se pri Kitajcih pozna tudi to, da vlada ne zapoveduje božičnice, da ima delavec verjetno manj dopusta, vprašanje kdo plača bolniško, da mogoče podjetje ne rabi 1000 in eno statistiko in podatek oddajati nekim državnim organom od embalaže naprej, da so mogoče trošarine na gorivo nižje, mogoče so cestnine nižje, mogoče so ostali davki nižji, da se pri investiciji ni treba najprej bosti z državnimi organi, potem pa še 100 in eno "civilno" pobudo ...
Na koncu v celotni verigi, da nastane avto, to prinese kar nekaj pribitka.
 
  • Všeč mi je
Reactions: MrDaco

CLIO15

Guru
1. nov 2007
14.963
5.130
113
Evo, za eko avte bomo rabili minimalno Bruseljsko plačo.
Tam 5000€ po glavi povprečno.

Pol pa bo šlo.

Sedaj pa gre Golobov minister Boštjančič kredite vzet pri japoncih in Kitajcih, da bodo imeli za socialne pomoči ciganom.....
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad