Avtomobil do cca. 9000€

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.579
172
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
2010 naprej npr. Nop, hvala za ponudbo. Too big, no kids. Grem pa gledat eno astro 1.4T. Z nakupom se nama sicer ne mudi, ce pa kaj najdeva usput... why not :) tema je bila sicer odprta z namenom, da mi pomagate pri znamkah in tipih vozil, ker jaz se spomnim samo teh osnovnih najbolj popularnih, pa nimam pojma kaj je "dobro" in kaj "slabo" (no, to za VWje 1.2TSI sem slisal, da se jih moram izogibat kot hudic kriza!)

mr_: da zakljucimo okoli prestav. ce ima avto sest prestav in v sesti laufa na doloceni hitrosti (recimo 130km/h) na istih vrtljajih in ce lahko enako ponovis v peti prestavi na istem avtomobilu, torej enaka hitrost in rpm, potem je to totalen zajeb inzinerjev. Sesta prestava je ponavadi "overdrive" in ima drugacen gear ratio. Seveda je lahko tudi peta prestava zadnja prestava, ampak ti mlincki me ne zanimajo, sem jih dovolj zvozil. Da je pa v peti prestavi v "overdrive", pa moras najt kaksnega eksota ali pa krepko starejsi letnik (kot primer; avtocestna hitrost, P206 se v peti - zadnji prestavi pri 130 ze precej dere in muci v vrtljajih, to za mene ni potovalna prestava).

to ni cisto res, imel sem Civica s 6 prestavami in je imel pri 130 vec obratov kot Avensis s 5 prestavami. oba bencinarja, ampak pustimo stat ...

jaz bi ravno Civica predlagal, ampak 1.8 motor. mislim, da 2010 in 2011 letnik padejo v tvoj budget. 1.4 motor so sicer se cenejse, ampak je prevec anemicen in neodziven ...

ce prtljaznik ni problem, pride v postev se Auris Hybrid, 2009-2011 model, se tudi dobi za solidne denarje, in je tudi precej zanesljiva zadeva.
 

alexx_

nekaj v tem stilu
11. maj 2007
4.236
44
48
offline
no, ne se mi na "overdrive" obesat, pac "potovalna" sesta brzina. nisem avto strucko in copy/paste-am z neta. po obcutku pa, zmeraj ko sem vozil kak avto po avtocesti, ki je imel sest prestav, je bilo bolj znosno in defenitvno z manj obrati, kot pa v avtu s petimi prestavami pri isti hitrosti. tu me noben ne preprica, obratno se do sedaj se ni nikoli zgodilo. kakorkoli, nima veze, pac mora met sest prestav.

civic 1.8 2010-14 mi je simpaticen, sploh v rumeno-zeleni baby poop barvi :) 1.8 v vsakem primeru.
 
Nazadnje urejeno:

jello

Guru
22. sep 2008
9.681
3.566
113
Dokler ne probaš konkretnega avtomobila ne moreš vedet. Recimo v saabu je bil enak motor z obema menjalnikoma in je bil tisti s šestimi precej bolj tečen za vozit. En kup brezveznega premetavanja, medtem ko si na avtocesti pri 5 mestnem zmetal do pete in tam potem kruzal ali ga tiščal si pri tistim s šestimi za enak učinek metal od 4 do 6.
 

plexix

Fizikalc
10. sep 2007
902
152
43
Samo glede motorja 1.2 TSI
- privat Octavia (105KM) 6 leto, prevoženih 60kkm, brez problema
- službeno 3 fabie combi (86KM al tu neki) - od 60kkm do 120kkm - brez problema - pa se ne šparajo

probleme so imeli 1.2TSI z verigo, jermen nima.
 

alexx_

nekaj v tem stilu
11. maj 2007
4.236
44
48
offline
hvala za info okol 1.2TSI. glede prestav smo zakljucili, kdor uziva v peti na avtocesti, naj pelje tak avto, zame pac ne pride v postev, tnx.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
1.2 tsi 86 PS se sicer pri 130 km/h vrti s ca. 2600 obrati, če se ne motim močnejša verzija torej 110 s 6 prestavami enako. :eek:
 

alexx_

nekaj v tem stilu
11. maj 2007
4.236
44
48
offline
1.2 tsi 86 PS se sicer pri 130 km/h vrti s ca. 2600 obrati, če se ne motim močnejša verzija torej 110 s 6 prestavami enako. :eek:

no, da bo alter zadovoljen, sem sel preverit ter izracunat razmerja za navedena 1.2 TSI motorja in to stima. Torej alter forum 1 : alexx_ 0.

ampak avto bo imel 6 prestav.
 

alexx_

nekaj v tem stilu
11. maj 2007
4.236
44
48
offline
saj ne mislim tako. vem pa, da mi v peti boli avto u bozjo mater pri tej hitrosti in bi rad presaltal v sesto in nimam kam. zato bo naslednji avto (katere predloge mi veselo ponujate) imel sesto prestavo, da ko se bo v peti drl, bom stisnil sklopko, menjal gor in se neobremenjeno dalje vozil.
 

cat

Fizikalc
3. sep 2007
901
52
28
Torej si si v glavo zabil, da mora avto imeti šest prestav ne glede na vse. Pa četudi ima v šesti višje obrate kot podobni avto v peti. Tudi prav, saj ga boš ti vozil :p
 

alexx_

nekaj v tem stilu
11. maj 2007
4.236
44
48
offline
bravo, prvi ki je skuzil :) ostali pa izvolite kruzat v peti po avtocesti. lahko torej nazaj na temo, tnx?
 

ALTF4

Fizikalc
8. apr 2017
627
177
43
ti rabis enga kenwortha z 18 prestavami, da bos srecen ;)

vnyPm2Q.jpg
 

alexx_

nekaj v tem stilu
11. maj 2007
4.236
44
48
offline
đizs faking krajst pa alter. torej ce bi namesto sest prestav napisal, da iscem avtomobil modre barve, bi me pa sli prepricevat da zakaj pa ne zelene, ker doloceni odtenki zelene izgledajo bolj modro pod takimi in onakimi koti in svetlobnimi pogoji.

ce mi je pomembno sest prestav, pomagajte poiskat avto s sestimi prestavami, ali pa preskocite temo.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.790
1.928
113
najrajš na babi
Postavil si zelo nemogoče zahteve za 9k. Crossover, 6p, turbo bencinc, neke visoke kilowate. ne bo šlo skoz. še najlažje boš našel kakega capturja tce 120.
 

darwin

Majstr
17. avg 2007
549
313
63
Glede prestav. Jaz sem imel avto s 6 prestavami z dobrim prestavim razmerjem. Vožnja po ac je bila užitek. Potem sem začel uporabljati ženin avto s 5 prestavami, ki sem ga non stop preklinjal. Eden od razlogov za hitro menjavo je bil prav menjalnik, ker so se mi potrebe spremenile, sem vzel mestnega malčka s 6 prestavami, ki pa je bil v praksi še veliko slabši od tistega ki sem ga menjal (pa ga sicer ljudje hvalijo). Po enem letu sem imel tega sranja od kvačk dovolj in sem si še drugi avto v družini kupil avtomatik. Končno zadovoljen.
Nauk. Karkoli boš izbral, predlagam pred nakupom malo daljšo testno vožnjo.

Sicer pa, če bi bil sam še enkrat brez otrok, bi si zagotovo privoščil nekaj nepraktičnega in neracionalnega.
Abarth 500, fiat 500c, z3, mini, cascada, renault wind ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: alexx_ in map

sad

Guru
24. avg 2007
20.496
9.200
113
saj ne mislim tako. vem pa, da mi v peti boli avto u bozjo mater pri tej hitrosti in bi rad presaltal v sesto in nimam kam. zato bo naslednji avto (katere predloge mi veselo ponujate) imel sesto prestavo, da ko se bo v peti drl, bom stisnil sklopko, menjal gor in se neobremenjeno dalje vozil.
Ko se ti bo nov avto v šesti drl, stisni sklopko in vrži v R. Bo prec nehal. Deluje tudi v avtih s samo petimi prestavami.

Če prav razumem, si sam z izračunom prišel do tega, da je število prestav nepomembo za tvoj razlog in ne bo nujno odpravilo tvoje težave (dretje med vožnjo), ampak še vedno brcaš v to smer. Pri nas takim rečemo bedak, pa brez zamere.