Avtodilerji - a sploh kdo ne vrti kilometrov naprej ... pardon, nazaj

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Razmerja se spremenijo ko začneš gledat starejša vozila, z več kilometri in precej nižjo ceno. Tam se razlika v ceni nakupa in vzdrževanja povsem približata.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
ti se enkrat pelji z večjim avtom pa boš videl razliko, koliko bolj spočit si v bolj udobnem, tišjem avtu. Govorimo da se voziš, ne za skakanje v trgovino in 5000km na leto.
O čem ti to? A po mojem pisanju sklepaš da se vozim s Pando al???
Sicer pa 90% ljudi naredi 90% kilometrov na relaciji kuća-poso, poso-kuća.
In še to v stilu teme "bedaki na cesti". Res jako udobje, tišoina in spočitost.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tomazpog in B81

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.419
9.165
113
sem ti napisal, vsi ne delamo 5k na leto, ampak recimo 30k, potem si tam, ko ti to nekaj pomeni. Tudi dosti časa preživiš v avtu. Naj bo varen in udoben. To pač s twingotom ne dobiš sploh če si nad 1,8 metra, fizika. ITD. Pa kaj bi ti razlagal.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.419
9.165
113
vsak je nekomu uberwagen.

Tudi focus je uberwagen proti twingu, ce smo ze tu.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Ja bravo. Končno.
Za enga z miljonskimi dohodki "uberwagen" enostavno ne obstaja.
Za Janeza in Franclna (pa sajkeka in Romzija tud) pa še kako obstaja.
O temu je govora. Romzi pač ne bo "kupu" avta za 50k pa če ma v dodatni opremi magari ***** in fafalnik.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.419
9.165
113
vedno obstaja, tudi za onega z milijonskimi dohodki. Onemu pač en ni dovolj in jih rabi 20.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.559
8.910
113
Uberwagen je v mojem slovarju izključno VW. V Sloveniji ima ravno zaradi TASa in tistih tankov, ki so prišli od tam pregovorno neuničljivost, kar je pa daleč od resnice, je pa seveda dobro za tistega, ki prodaja, ker kar držijo ceno. Pri njih mi je všeč, ker so tradicionalni in še vedno štepajo klasične avte, kar so drugi pretežno nehal počet, kar gre meni na jetra. Če bi imel avto za dušo, bi bil Italianskega porekla in bil bi raketa, sem pa ta leta že mal prerastu. Od vseh avtov, ki sem jih pa do sedaj vozil, bi mel pa najraj BMW petko karavan. Sam to je krepko čez budget, ki sem ga pripravljen dat za avto, plus vsega je moj sosed eden boljših serviserjev za Citro, zato že skor 10 let vozim citro in še jo bom. Nekak ti zleze pod kožo. Je pa res, da pravega Citroena vozim šele 14 dni.

Tko da, kar se mene tiče, bolje razred višje (ne v liksus) in rabljeno, kot pa razred nižje in novo.
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.694
3.576
113
Uberwagen je v mojem slovarju izključno VW. V Sloveniji ima ravno zaradi TASa in tistih tankov, ki so prišli od tam pregovorno neuničljivost, kar je pa daleč od resnice, je pa seveda dobro za tistega, ki prodaja, ker kar držijo ceno. Pri njih mi je všeč, ker so tradicionalni in še vedno štepajo klasične avte, kar so drugi pretežno nehal počet, kar gre meni na jetra. Če bi imel avto za dušo, bi bil Italianskega porekla in bil bi raketa, sem pa ta leta že mal prerastu. Od vseh avtov, ki sem jih pa do sedaj vozil, bi mel pa najraj BMW petko karavan. Sam to je krepko čez budget, ki sem ga pripravljen dat za avto, plus vsega je moj sosed eden boljših serviserjev za Citro, zato že skor 10 let vozim citro in še jo bom. Nekak ti zleze pod kožo. Je pa res, da pravega Citroena vozim šele 14 dni.

Tko da, kar se mene tiče, bolje razred višje (ne v liksus) in rabljeno, kot pa razred nižje in novo.

Čakaj, ne vem če se tole izide. Najprej se razburjaš, da folk kupuje pokvarljiva tas jajca, potem pa podarjaš kako pomembno je da je dober servis blizu in da si sam tudi kupil znamko, ki jo sosed servisira. OK, res je mal vprašanje ali vozit nekaj kar se kvari in zna vsak podret, ali nekaj kar znajo podret redki, ampak se itak ne kvari.

Imel sem saaba, kjer je bil res pomemben servis, ampak, prvič zato ker je bil redek (tako avto kot servis) in drugič, ker je bil (razen ko je delal) res jajc.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Ce drugega ne, si kupis vecji razred avta zato, da si bolj varen noter in je spredaj in zadaj vec pleha.
Jaz sem zelo zagledan bolj v karavane oz. nizke avte in bi si sedaj najraje ubodel ta novega Superba, zena pa pravi, da raje Kodiaqa...cena obeh je tam, tam...
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.559
8.910
113
Čakaj, ne vem če se tole izide. Najprej se razburjaš, da folk kupuje pokvarljiva tas jajca, potem pa podarjaš kako pomembno je da je dober servis blizu in da si sam tudi kupil znamko, ki jo sosed servisira. OK, res je mal vprašanje ali vozit nekaj kar se kvari in zna vsak podret, ali nekaj kar znajo podret redki, ampak se itak ne kvari.

Imel sem saaba, kjer je bil res pomemben servis, ampak, prvič zato ker je bil redek (tako avto kot servis) in drugič, ker je bil (razen ko je delal) res jajc.
Tud za Ubervagen rabiš dober servis.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.164
2.258
113
Fak tečni ste kot driske s temi Uberwagni ter predpostavkami da vsi kupujejo preko svojih zmoznosti. Kot je nekdo rekel, zivljenje je prekratko da bi se tiscal v eno grdo kanto ki sicer velja za kao racionalen nakup. Pa kaj ce ima nemec vec okvar? Zakaj bi se jezil zaradi tega? Koga to briga pri vseh teh zneskih ki jih placujemo za avte? To je kaplja v morje vseh stroskov :)
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.559
8.910
113
Itak, kupiš kar ti paše sploh pa nisem nikjer napisal, da je uberwagen jajc in pokvarljiv. Je pa res, da rjavi po zadnjih vratih.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.559
8.910
113
Ce drugega ne, si kupis vecji razred avta zato, da si bolj varen noter in je spredaj in zadaj vec pleha.
Jaz sem zelo zagledan bolj v karavane oz. nizke avte in bi si sedaj najraje ubodel ta novega Superba, zena pa pravi, da raje Kodiaqa...cena obeh je tam, tam...
Kup Superba. Obvezno avtomatik.