Avto za 6 oseb + veliko prtljage

torek

Pripravnik
28. okt 2007
269
0
16
Zahteve so naslednje:
- udoben prevoz 6 do 7 ljudi
- tudi s 6 osebami v avtu mora biti na voljo še vsaj 600 dm3 prtljažnega prostora
Kolikor je meni znano tem kriterijem ne zadostijo enoprostorci (espace, 807, sharan, galaxy,...) ali je še kateri drugi ki ga ne poznam ?
Strešni kovček na enoprostorcu se mi zdi skrajno zasilna možnost, predvsem zaradi višine.
Ima kdo kakšno idejo, cena tja do 35 kEUR.
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Sem ravno hotel napisati transporter
tongue-1.gif


Samo ni prevec udoben.

LP
 

torek

Pripravnik
28. okt 2007
269
0
16
razmišljal sem o enemu izmed trojčkov (peugeot expert, C jumpy, fiat scudo). Po izgledu mi delujejo še skoraj kot enoprostorci (multivan je videti bolj kombi, dobro opremljen je gotovo zelo udoben in tudi drag). Samo res ne vem če je poleg teh treh na trdu še kaj (japonskega, korejskega...).
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Za polno prtljage ti ne preostane druga kot kombi.

Drugače pa kak enoprostorec. Kia-e so dobre in poceni, povsem novi dizelski agregati.
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Pomisli. Za 7 ljudi rabiš 3 vrste sedežev, + prtljažnik.

Citroen Jumper, ali ti je že preveč kombijevski? v primerjavi s Transporterjem ima +20cm notranje širine na zadnjih sedežih, izmeril osebno z metrom. 3 osebe sedijo vštric, vsak v svojem sedežu (ni klop).Tanov model je prav kjut.

Morda bi bilo še najlaže, da bi se vozili z dvema osebnima. Najbolj udobno in nič kaj dosti dražje.
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
11
38
Mislim, da je Kia Carnival med največjimi, pa še draga ni. Odkar so jo prenovili še, kar dobro zgleda. Primer.
 
Nazadnje urejeno:

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
KIA nemore sprejeti toliko prtljage + 6-7 oseb. Za take stvari so samo kombiji.

Pri teh je pa tako, da je najbolj okreten transporter, citroeni pa renaulti so pa bolj udobni in prostorni (predvsem siroki).

Sem videl, da kupuje do 35keur. V tem primeru se mi zdi najboljsi multivan. Okreten je bolj kot marsikateri osebni avto. Pa dokaj nizka poraba je pri dizlu. Sedezi so obrnjeni eden proti drugemu, mizico ima vmes... Super za dolga potovanja.
 
Nazadnje urejeno:

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Pa še Transporter z derivati, Vito in podobni padejo v prvi razred pri cestnini, se pravi imajo možnost nakupa ABC tablice. Ne bi verjel, pa sem videl na lastne oči.

Najbolj udobno bo šlo pa z dvema osebnima karavanoma, dizloma. Pomoje ceneje kot z enim kombijem.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.348
379
83
Citat:

Jaz sem pa na lastne oci placal 2. razred s transporterjem

Pri cestnini gledajo višino vozila nad prvo osjo. Mislim, da je meja za prvi razred pri 135cm. S starim transporterjem/multivanom/caravelo si lahko "legalno" plačeval cestnino za 1. razred, če je bil avto spredaj malenkost spuščen. Zato ni bila potrebna nikakršna menjava vzmeti, lahko si samo malo bolj "privil" obstoječe. To je imel kolega, da je avto deloval bolj "športno", obenem pa je varčeval pri cestnini
grin1.gif


Bila pa je tudi neka fora z novim modelom (isti človek je takrat kupoval novi model). Možno, da ta po defaultu pade v 1. razred, ampak nisem prepričan...

B.
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Možno, se mi zdi da je bil tisti še stari model. Enivej je fino, ker imaš lahko ABC.
 

ltd

Pripravnik
5. sep 2007
100
2
18
Res je, super zadeva, tudi cena temu primerna. Verjetno je 2.5TDI boljša izbira kot 1.9TDI (močnejši, lepši zvok).
Čeprav, po drugi strani, kako pa je z raporeditvijo sedežev? Ta, s katerim se se jaz peljal, je imel razporeditev 2+2+3, kar je posledično pomenilo zelo udobno vožnjo in majhen prtljažnik. Verjetno pa se da zadevo prilagoditi?
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Kaj pa kakšen Trafic/Vivaro? Sodelavec je kupil (ima 4 otroke) Vivara in mu ni žal. Prostora na pretek. Je pa pravtako na cestninski v 1. razredu.