Alternativa M. Office

jgfd

Pripravnik
7. sep 2007
348
0
16
Kaksna bi bila alternativa Microsoft Office-u
Iscem programe kot je recimo paket na OS X iWork (priporocan ogled tutorialov), bolj enostavno in hitrejse oblikovanje dokumentov

Sicer z Office paketom znam dobro delat (zato ker ga dolgo uporabljamo), ampak sem ugotovi da je v bistvu zelo komplicirano. Recimo oblikovanje besedila s presledki in prelomi vrstic, sploh pa vstavljanje slike med besedilo itd...
kar se najbolj vidi v tem, da zacetniki popiz.... , ker nikoli ni tako kot so si zamislili.

Trenutno uporabljam M OneNote, je bolj enostaven. recimo lahko zacnes pisat besedilo sredi strani ali kjerkoli zelis, tako kot na prazen list papirja in lahko neodvisno med sabo premikas dele besedila in slike itd...
 

SyncMaster

Pripravnik
6. sep 2007
231
0
16
Na prvo žogo OpenOffice...sicer sem ga uporabljal za kak teden, nato pa sem se vrnil na M.Office
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Sem uporabljal OpenOffice kakšne 3 mesece in ko sem skorajda dobil živčen zlom zraven sem vrgel nazaj MS Office.

Kaj nekateri vidijo v OO mi ni jasno, tako zanič programa že dolgo nisem videl.
 

Edvard

Pripravnik
30. okt 2007
559
0
16
OpenOffice.org je izjemen program, sploh če upoštevaš da je neskončno-krat cenenjši od Microsoftovega.

jgfd, ti pa očitno iščeš programe za namizno založništvo (ker sicer je trditi, da je Office kompliciran, malce neresno). Poglej Microsoft Publisher, od profesionalnih orodij pa Adobe InDesign.
 

jgfd

Pripravnik
7. sep 2007
348
0
16
kot sem povedal lahko si pogledas iWork in bo moje mnenje malo bolj resno
Ni primerno primerjat z pro orodji
ampak primerjaj orodja za domaco uporabo med sabo

iscem program za cimbolj enostavno in hitro oblikovanje dokumentov...dopisi, seminarske, .....
pri kaksnih seminarski ponavadi vec casa porabim za oblikovanje kot za vsebino
 

DrM007

700. registrirani uporabnik
1. sep 2007
2.450
1
38
42
Krain
Hm, očitno nisi tako zelo seznanjen z uporabo MS Offica, kot misliš da si... Pa ne mislim nič slabega.
Če praviš, da rabiš za oblikovanje več kot za vsebino na primer, je potem očitno, da najprej napišeš vsebino in jo potem poskušaš oblikovati. Morda se to zdi logičen vrstni red, vendar je bolje, če na samem začetku določiš vse oblike - širino robov, sloge, vstaviš kazala in potem sproti, ko kaj napišeš oblikuješ. Tako gre veliko hitreje.
Presledki in prelomi vrstic? Tukaj je pomembno, da imaš inštaliran slovar za pravi jezik. Če imaš recimo slovensko besedilo, pa le angleški slovar, bo program sam bolj težko pravilno delil besede.
Fant, ko/če boš pisal diplomo, kjer je treba imet cca 70 strani (odvisno od faksa, prosim naj debata zdaj ne zaide v to smer), boš z nepravilnim načinom dela izgubil čas in živce.

Sicer pa je veliko odvisno tudi od posameznikove izkušnje. Kot primer - jaz sem namreč resnično hotel pogledat te tutoriale, za katere si dal link, ampak enostavno ni šlo. FF in IE se mi sesujeta, O9 pa tut noče. Vendar zaradi še tega ne morem reči, da je iWork zanič. Mimogrede, a pa si si ogledal tudi kak tutorial za MSO? Stvari so precej lažje, če ti jih kdo razloži, kot pa če jih moraš sam odkrivati.

FTR: Nisem nikakršen M$ lover. Vendar poznam alternative za MS Office in lahko z vso odgovornostjo trdim, da alternative ni. Na šihtu smo se šli racionalizacijo in namesto MS Offica inštalirali vsem OOo. Najprej se je izkazalo, da na ta način ne moremo komunicirati z zunanjim svetom, saj "vsi" uporabljajo MS. Tako smo tisti, katerih delo vsebuje tudi izmenjavo dokumentov z zunanjim svetom, morali dobiti še MS Office. Za notranjo komunikacijo tako moramo uporabljati OOo, za vse ostalo, tudi za dokumente za osebno uporabo pa MSO.

Če pa se ti zdi OneNote primeren za pisat seminarske naloge... potem pa res ne vem kaj naj rečem. Jaz sem ga zagnal samo enkrat. No, ravnokar sem ga še drugič. In nato hitro zaprl.
Priznam pa, da je MSO 2007 naredil veeeelik korak naprej z vmesniki v svojih programih. Popolnoma je redefiniral uporabo menijev in verjamem, da ga ni bilo junaka, ki bi takoj v prvo vse obvladal. Ko se navadiš novosti, pa ti ni več jasno, kako si sploh lahko prej funkcioniral z vsemi tistimi meniji...

lp
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.231
4.712
113
Vsekakor se strinjam z DrM007, da si pri pisanju besedila v word-u najprej urediš stile, potem pa besedilo napišeš. Če gre za seminarsko ali diplomo, so včasih imeli nekateri faksi že definirane predloge s stili, ki si se jih moral držati.
Verjamem pa tudi, da se da seminarsko ali diplomo napisati še v marsikaterem orodju...
 

jest5

Guru
18. avg 2007
25.323
-8.450
113
Citat:
Uporabnik DrM007 pravi:
. Na šihtu smo se šli racionalizacijo in namesto MS Offica inštalirali vsem OOo. Najprej se je izkazalo, da na ta način ne moremo komunicirati z zunanjim svetom, saj "vsi" uporabljajo MS.
Ker je tako težko shraniti zadevo, kot MS Office dokument?
rolleyes-1.gif
 

DrM007

700. registrirani uporabnik
1. sep 2007
2.450
1
38
42
Krain
Ekzekli. Dogajalo se nam je, da so v excelu nekatere formule bile izračunane narobe, writer pa tudi ni upošteval naših "naprednih" navodil glede oblikovanja. Predvsem headerji in footerji so mu delali težave, da ne omenjam različnih odsekov. Nightmare.
Pa tudi, če ne bi bilo nobenih težav s konverzijo - ljudje enostavno pozabijo da je treba v meniju izbrati save as MSword doc... njim je glavno sam to da shrani, kako pa, je pa že druga zgodba... Ker niso vsi hudo računalniško razgledani.
 

jurek1973

Guru
3. sep 2007
3.923
819
113
V OO lahko določiš, v katerem formatu naj ti vedno shrani. Pač nastaviš MS.
Glede oblikovanja pa: no ja, da ti ni poterbno kupit 10 licenc za office,
pač malo osiromašiš oblikovanje dokumenta.
 

jgfd

Pripravnik
7. sep 2007
348
0
16
skoda da v mojem postu nisi opazil malo ironije
marsikdo pa res še vedno porabi vec casa za oblikovanje

verjetno je napaka nekje pri tebi ce ne mores gledat na apple.com ker meni dela normalno- priporocam ogled

tudi jaz opazam da alternative ni zato za vecje dokumente se vedno uporabljam M Word
OneNote nikakor ni primeren za to (nima kazala ipd.........), ampak za kaksne krajse dokumente ...prosnje, zapiske, sezname, dopise...... je super

seveda pa si priznajmo da v wordu oblikujemo z tipko [space] in [enter] (kot v beleznici) ne mores kar tako na sredo strani prestaviti dela besedila, nimas preglada nad celotnim dokumentom, tezave ce zelis v isti vrstici del besedila poravnati levo in drug del desno, koliko dela, ce je sploh mozno da izrezes sliko v obliki zvezde ali kaj podobnega in se in se in se..........