Adria adijo?

2. okt 2007
3.592
2.033
113
zdaj pa gre zares..... navzdol

 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.088
3.574
113
Marlbor
Bo kdo od uporabnikov letalskih linij dejansko pogrešal Adrijo? Še vedno, ampak res vedno, sem čakal zaradi zamud, tudi zamudil naslednji let za prestop, se peljal v ropotajoči piksni za katero sem vedno molil da srečno pristanemo. Ne hvala.
 
Nazadnje urejeno:

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.352
1.733
113
Trenutno funkcionirajo kot čisti nateg. Verjetno dobiš pri nakupu unih klamf za zmanšano porabo bencina več supporta kot pa nategnjene Adrijine stranke.

Včeraj je draga obtičala v pragi, ker so ji odpovedali let. SMS je dobila tik preden se je v Moskvi vkrcala na letalo. Cel popoldan in večer nama ni uspelo priklicat kogarkoli pri Adriji. Malo zasedeno, malo odzivnik, malo prekinjeni klici.

Zaposleni na praškem letališču so ji sicer priskrbeli hrano in hotel, a seveda niso mogli odgovoriti na vprašanje kako in kdaj bo lahko prišla domov, ker je to naloga prevoznika.

Domov je prišla z avtobusom.... Ja, avtobusom, na lastne stroške in ni bila edina. Prespat in danes zopet poskušat srečo, bi bil enostavno prevelik gamble in glede na to da je danes Praga enostavno zginla z liste destinacij, ter da so spet odpovedli kup poletov je bil tale bus očitno kar dobra odločitev. Bogve kje bi bila zdaj. Edini kontakt s strani adrije je bil sms z odpovedanim letom. Nič drugega, nobene pomoči, nobene alternative, nič.

Poslovni model je trenutno kot kaže:
* prodaj lete
* jih tik pred zdajci odpovej
* kompliciraj kolikor se da pri reklamacijah (zgodba o avstrijcu, 200€, odpovedanem letu na Dunaj)

Upam se zadeva čimprej dokončno potopi, da bo čim manj nesrečnikov dalo tole skozi. Definitivno pa se Adrije niti dotaknemo več, pa četudi se bo treba peljat na letalo na Dunaj.
 

B81

22. jul 2007
34.457
8.934
113
V Svici se to ne bi moglo zgodit, da ena firma naredi toliko minusa in to skozi leta...skoraj neverjetno.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.305
5.832
113
pri taščici
politika s tem več nima veze, saj je Adria privat firma.
Je pa politika kriva, da je Adrio prodala nekemu skladu in ne npr. Lufthansi, ki je tudi bila interesent.
Se bojim da so ze ob prodaji lepo prirejali bilance, ali pa kako drugače živeli iz rok v usta. Dobro da jih lastniki sklada ne vprašajo po zdravju.
A ni imela nekoč Adria letala v lasti, potem pa jih je prodala in najela nazaj. Pa ne mi rečt da je to ceneje.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.495
9.200
113
Sell and lease back je lahko čisto korektna poslovna poteza, če recimo rabiš denar za financiranje nekega razvojnega projekta.
Žal so to pri nas uporabljala tudi podjetja brez vizije in razvoja za podaljšanje agonije crkovanja in so ta denar dobesedno požrla za day to day operativne stroške.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Jason in erikson

LeQuack

Guru
26. avg 2007
6.846
3.364
113
40
Lj
Kakor sem prebral zdaj vlada pripravlja zakon, da bomo mogli sponzorirati določene povezave Lufhansi in ostalim prevoznikom, da se jim bo splačalo voziti v Slovenijo. Na koncu mi to deluje skoraj isto kot prej ko so morali vsake nekaj let dokapitalizirati Adrio, ampak se bojim da bo sedaj to še precej dražje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: softi

gimi

Fizikalc
23. avg 2019
356
115
43
zakaj? sej mamo železnice, naj subvencionirajo karto do najbližjega letališča
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.088
3.574
113
Marlbor
Več kot 2/3 Slovenije ima do tujega letališča bližje kot do Brnika. Pri čemer je tudi infrastruktura na nivoju za razliko od ciganije na Brniku.
Zgleda gre samo še za "nacionalni interes" za določene žepe, ki sploh niso v interesu državljanov. Tako kot vse ostale lopovščine pod pretvezo nacionalnega interesa že znane iz preteklosti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Spajky in Kamele0N

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.314
3.413
113
No iz Maribora lahko bp prideš z vlakom do Graškega letališča v dobri uri.

Pol pa gre po svetu.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
NE bom rekel, da smo Adrio prodali v dobri kondiciji - definitivno pa v precej boljši kot je dobro leto po prodaji. Avioni so šli v leasing že pri novem lastniku, ki se je pa tudi že proslavil s stečajem enega avio prevoznika; tako da kmalu bm začel verjeti v razne teorije zarot.
 

erikson

Guru
25. avg 2007
21.408
5.388
113
Tudi 178 let staro podjetje v težavah.


Ikonični britanski potovalni velikan Thomas Cook ni uspel najti zasebnih vlagateljev, ki bi ga rešili pred kolapsom. Za pomoč je sedaj zaprosil državo, a je njena intervencija malo verjetna, poroča francoska tiskovna agencija AFP. Thomas Cook potrebuje 200 milijonov funtov (227 milijonov evrov).

Pred dvema letoma je propad letalske družbe Monarch Airlines zahteval ukrepanje britanske vlade, ki je morala zagotoviti 60 milijonov funtov za najem letal, ki so pripeljala domov 110 tisoč potnikov. Vlada je takrat operacijo opisala kot "največjo repatriacijo v času miru" za Veliko Britanijo.