Adria adijo?

LeQuack

Guru
26. avg 2007
6.851
3.369
113
40
Lj
Kakorkoli gledaš, družba je zaposlovala par sto ljudi od pilotov do inženirjev itd. In od visokih plač gre tudi veliko davkov v državo nazaj. Od teh novih subvencij ne bomo nič dobil.
 
  • Všeč mi je
Reactions: gas

B81

22. jul 2007
34.493
8.959
113
Meira hot in pezdir sta sodelovala pri raziskovanju tega.. kak je bil zakljucek?
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.221
4.700
113
Smešno je, da se običajnim in povprečno situiranim ljudem že sedaj krepko omejuje dostop do dobrin zaradi CO2 zgodbe, po drugi strani pa se subvencionira letalske povezave na kratkih razdaljah, ki je s stališča CO2 katastrofa.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
6.851
3.369
113
40
Lj
Zagreb zdaj postaja to kar bi moral biti Brnik, nek hub za ta predel. Pri nas pa bodo mogli drago plačevat da bo kako letalo sploh sem prišlo.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
10.929
4.990
113
Za 1 mio se plača 10 Audijev A8, BMW 7 ipd z voznkom vred in so lahko za podobno časovno okno vozijo po Evropi. 4 Mio se da za kaj drugega bolj pomembnega.
 

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.251
189
63
Zagreb zdaj postaja to kar bi moral biti Brnik
Zagreb ali Brnik - ni neke velike razlike. Plus pri Adrii je bil ta, da je imela res dobre time slote na letališčih. Zjutraj tja, popoldne nazaj, velikokrat vsak dan oz. vsaj ob najuporabnejših dnevih, ko je to potrebovalo največ ljudi. Govorim za poslovne namene. Zdaj pa iščeš vsaj približno uporabne termine, pogosto moraš iti en dan prej od doma in en dan kasneje prideš nazaj ali pa prestopaš na letališčih popolnoma izven osnovne rute, da ne rabiš zabijati dodatnih dni.
Za turistične namene je popolnoma vseeno, za poslovne pa je bila Adria res uporaben "avtobus", ki je vozil takrat, ko si ga potreboval.
 
  • Všeč mi je
Reactions: 9999 in gas

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.221
4.700
113
Drži predvsem to, da ima veliko držav letalskega prevoznika, ki ima v imenu tudi državo. Delež lastništva države pa je zelo različen.
AA tega ni imela (verjetno so se vodilni sramovali imena Slovenija ob ustanavljanju), zato ni bila slovenski letalski prevoznik.
 

BuDi

Guru
6. sep 2007
6.954
3.250
113
Tako pa plačuje Zagreb, že ve zakaj.
Prema modelu poticaja rasta zračne luke "Franjo Tuđman" irskom avioprijevozniku ponuđeno je 80% specialnog popusta na putničku naknadu te besplatno slijetanje. To znači od prilike 15€ subvencije na svakog putnika samo kod putničke naknade.

U godinu dana irski prijevoznik u Zagrebu očekuje 700.000 putnika što znači da če biti u 2022/2023 10.500.000 eura subvencije samo u obliku putničke naknade.
 

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.251
189
63
Prema modelu poticaja rasta zračne luke "Franjo Tuđman" irskom avioprijevozniku ponuđeno je 80% specialnog popusta na putničku naknadu te besplatno slijetanje. To znači od prilike 15€ subvencije na svakog putnika samo kod putničke naknade.

U godinu dana irski prijevoznik u Zagrebu očekuje 700.000 putnika što znači da če biti u 2022/2023 10.500.000 eura subvencije samo u obliku putničke naknade.
Teoretična matematika dela čudeže.
Letališče ima svoje obratovalne stroške, ki se ne spremenijo prav bistveno, če vmes kako letalo pristane zastonj. Tam zaposleni ljudje imajo fiksne plače ne glede na to, ali poservisirajo kakega človeka več ali ne. Se pa večje število potnikov pozna v večji količini denarja, zapravljenega v letaliških obratih in trgovinah, proda se več letalskega goriva itd. Precej od teh potnikov tudi ostane na Hrvaškem, kjer še naprej trošijo svoj denar. Teh prilivov izgleda nihče ne upošteva, grozno pa je, ko se ne zaračuna polne potniške pristojbine.
 

LarryClay

Majstr
10. feb 2023
854
842
93
Teoretična matematika dela čudeže.
Letališče ima svoje obratovalne stroške, ki se ne spremenijo prav bistveno, če vmes kako letalo pristane zastonj. Tam zaposleni ljudje imajo fiksne plače ne glede na to, ali poservisirajo kakega človeka več ali ne. Se pa večje število potnikov pozna v večji količini denarja, zapravljenega v letaliških obratih in trgovinah, proda se več letalskega goriva itd. Precej od teh potnikov tudi ostane na Hrvaškem, kjer še naprej trošijo svoj denar. Teh prilivov izgleda nihče ne upošteva, grozno pa je, ko se ne zaračuna polne potniške pristojbine.
In kaj je potem problem uvest ekstra 15% davek na turistične storitve in ga vržemo v Slovenia Airways?
Aja, to pa ne. Mi ne bi radi plačali. Mi bi, da nekdo drug plača.
E jebat ga. Adria je bila izgubar. Med Korono bi pa bila izgubar na kvadrat in še dobro, da smo se je losali že prej.

Drugače pa ime Adria izhaja iz časov Jugoslavije. Če bi takrat firmo imenovali v Slovenia Airways bi dobili po glavi iz Beograda. Pa tudi takrat je bilo največ biznisa za Adrio izven Slovenije.
 
  • Všeč mi je
Reactions: MrDaco

bizi

Guru
21. nov 2007
27.271
-2.012
113
Kočevska
Bizi, po spominu mi vedno hodi da so do Adrije imeli potegnjene same rdeče lovke. Račun oziroma "stečaj" je logična posledica. Ne zdaj gljumit gljivo prosim.
Švabi, katerim so adrijo prodali, so bili res zelo rdeči! :bonk:Prodaja je pa bila v vsakem primeru bedarija, tudi če bi jo izvedli koderlajsasti. Pa ne vlačit v vsako stvar ideologije in se obmetavati, kdo je napravil kako neumnost.