A se evropski proizvajalci vračajo?

mtl

Guru
19. jul 2007
10.975
657
113
Kras
www.mtl.si
A so evropski proizvajalci počasi doumeli, katere so njihove dejanske prednosti in bo prišlo do preobrata?
BMW se mi zdi, da je šel z Neu Klasse v pravo smer. Dizajn, ki črpa iz zgodovine, kvaliteto izdelave naj bi tudi končno obrnili (čeprav še ni na nivoju).
Sedaj pa še Audi predstavlja novo smer:
In ne samo to: baje naj bi ta kupe tudi dejansko šel v proizvodnjo. :cheer:
 
  • Všeč mi je
Reactions: uncle_sam

shift

Guru
20. jul 2007
10.131
2.657
113
za šankom
Ni problem v dizajnu, problem je v zanesljivosti, problem je v uporabljenih materialiah v izdelavi kabine, grd avto še nekako požreš da pa avto brez večje okvare ne obrne 100.000km pa pač v letu 25 ne, sploh, če ti za reciklirano plastiko in poliester in cel liter motorne prostornine zaračunajo 3x več kot leta 2014,ko so bili materiali v notranjosti veliko boljši, motorji zanesljivejsi, odzivnejsi
 

Vprasaj

Majstr
15. avg 2008
1.515
478
83
Ljubljana
Ni problem v dizajnu, problem je v zanesljivosti, problem je v uporabljenih materialiah v izdelavi kabine, grd avto še nekako požreš da pa avto brez večje okvare ne obrne 100.000km pa pač v letu 25 ne, sploh, če ti za reciklirano plastiko in poliester in cel liter motorne prostornine zaračunajo 3x več kot leta 2014,ko so bili materiali v notranjosti veliko boljši, motorji zanesljivejsi, odzivnejsi
Realnost je da, da če bi znamke delale prezanesljive avtomobile, bi propadle. (glej kiks Mercedez in w123, mogoče si že misliš kak legendarni stroj ampak ta projekt je skoraj pokopal Mercedeza) Ekonomija prva lekcija: ne zapiraj si cash flow.
Avto v Evropi ni neka luxuzna dobrina več, in dokler se zadeva obrača hitreje - tako velika industrija je dovolj delovnih mest.

Če boš naredil izdelek ki je iztrošni predobro, boš na dolgi rok propadel, ker ne boš moral vztrajati z konkurenco.

V razmislek: Povprečna starost avtomobila v Sloveniji je cca 12 let (garancije/jamstev novih so okoli 4-6 let) Avti so v povprečju narejeni do 300.000 km ali 15 let - obstaja razlog zakaj je tako.

Jaz ne vem katere avte ti voziš, ampak lahko ti povem da vsako generacijo novega avta ki sem ga imel, je bilo udobje večje in motorji zmogljivejši. Od stare slave se nisem vozil.
 

wilburxxx

Guru
29. sep 2010
5.529
629
113
Kako avto ni luksuzna dobrina? Pri teh cenah? Srednje soliden avto s ceno stanovanja!?!
Noro sami miljonarji tu na alterju.
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.425
1.979
113
41
A so evropski proizvajalci počasi doumeli, katere so njihove dejanske prednosti in bo prišlo do preobrata?
BMW se mi zdi, da je šel z Neu Klasse v pravo smer. Dizajn, ki črpa iz zgodovine, kvaliteto izdelave naj bi tudi končno obrnili (čeprav še ni na nivoju).
Sedaj pa še Audi predstavlja novo smer:
In ne samo to: baje naj bi ta kupe tudi dejansko šel v proizvodnjo. :cheer:
Jaz mislim, da se "vračajo" oziroma se stvari vracajo v ravnovesje.
Kitajci imajo nekaj tehnicnih bombonckov, a so podobno kvalitetni tudi enaki cenovno.
Tesla je zaspala, tega sploh ne razumem, iz liderja pri EV so zdaj v sivem povprečju.
Nemci pa so v zadnjem dobrem letu zraven ICE tud nadomestili zaostanek pri EV.
 

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.357
3.907
113
Ni problem v dizajnu, problem je v zanesljivosti, problem je v uporabljenih materialiah v izdelavi kabine, grd avto še nekako požreš da pa avto brez večje okvare ne obrne 100.000km pa pač v letu 25 ne, sploh, če ti za reciklirano plastiko in poliester in cel liter motorne prostornine zaračunajo 3x več kot leta 2014,ko so bili materiali v notranjosti veliko boljši, motorji zanesljivejsi, odzivnejsi