Turbina

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.018
5.422
113
Od vsega kar prileti mimo filtra za zrak....


Od česa pride tako zgrizen rob?
Passat 2015
150km
Crlb
Odvisno.


Al je kaj mim filtra usekal....a niso mel Fiati z 1.4 Tjet bleme ker je mel PCV cev na U oblikovano...in se je na najnižji tocki pozimi zmrznjen kondenz nabiral? Potem ko si zjutraj prižgal je najprej led iz cevi pohrustalo...

Tko da kej takega bi lahko bilo glede ja to da nimaš rajs po ohišju...
 
  • Všeč mi je
Reactions: jtfc

jezek

Guru
24. jul 2008
2.683
1.279
113
Do sedaj sem zbral te podatke: 350-700 EUR z DDV.
To je, da staro turbino prineseš in obnovljeno odneseš.
Ce ti za 500e vgradi potem je to to. Da pa odneses in se sam jebes pa ne. Za 200e dobis kjerkoli, nekje moras poslat staro (v nekem roku ala 14 dni po nakupu) nekje pa niti to ne. Samo za turbo brez vgradnje jaz ne bi dal vec kot 300e nikomur
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.723
146
63
Ce ti za 500e vgradi potem je to to. Da pa odneses in se sam jebes pa ne. Za 200e dobis kjerkoli, nekje moras poslat staro (v nekem roku ala 14 dni po nakupu) nekje pa niti to ne. Samo za turbo brez vgradnje jaz ne bi dal vec kot 300e nikomur
Na ebay sem nasel obnovljene turbine za cca. 300-400 Eur. Ne vem pa cigave so sredice, najbrz kitajske.
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.723
146
63
Sem še enkrat preveril.
Turbina nima zračnosti v nobeni smeri.
Našel sem eno nezategnjeno objemko na svežem zraku, tik pred vstopom v turbino.
Ne vem, če lahko tam čez kako smet potegne...
Izgleda nekam zažgana, EGR je low-pressure, torej čist. Kvečjemu, če vleče oljne hlape iz PCVja.
PCV sem preveril z balončkom na šibiki za merjenje nivoja olja. Balon se niti ne napihuje niti ga skup ne potegne. Zdi se ok.
Čeprav pokrovček olja kar pleše rokenrol.

Boljša slika turbine: