Zanimivi odgovori vodilnega;
KLIK
Tole mi pa nekako deluje šerlatansko in polovičarsko, me ne preseneča, da potem tudi ostale storitve imam občutek, so nekako narejene polovičarsko od spletne strani do D3go, o EPG-ju sploh ne govorimo itn.
"
Kako pa ste zadovoljni z mobilno telefonijo, ki jo ponujate nekaj mesecev?
Mobilna telefonija je zanimiva. Za konkretne ocene je še prezgodaj. Dosegamo interne načrte. Nismo pa pridobili še vseh izkušenj, ki bi jih radi pridobili, predvsem zato,
ker so startu sledili počitniški meseci . Do konca leta bi morali pridobiti toliko izkušenj, da bomo lahko sestavili še boljše naročniške pakete. "
Mislim, če se speljuje nek veliki projekt, mobilna to zagotovo je, a ni logika takšna, da se vse sile, znanje in ne znanje usmeri v dejanski uspeh oz. sto procentno splavitev? Upoštevati in izdelati analizo trga, preveriti kako storitve delujejo, potipati uporabvnike kaj si želijo itn., ne pa v stilu "Nismo vedeli!" Pa če oni ne vedo, kdo potem naj ve?
Mi zna kdo povedati, jaz sem sicer bivši njihov uporabnik, ampak me na trenutke zmotijo določena šalabajzerstva in non šalantnosti vodilnih, tisti ki ste še njihovi uporabniki KATERA STORITEV ALI PA SPLAVITEV LE TE PRI TELEMACHU LAHKO REČEMO, DA DELUJE V NULO
Jaz sem imel občutek, da je to vse neki na pol narejeno, razen pri pošiljanju in dvigovanju cene položnic, vsako leto!