Superb vs Passat (2019)

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.321
943
113
Titograd
Meni od vignala sedeži niso bili všeč, ledveni opori na obeh straneh sedeža sta me pošteno tiščali, sem imel po nekaj minutah dovolj sedenja.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.350
379
83
Lansko leto sem odprl tole temo, ker sem razmisljal o menjavi starega voza, ne da bi ga pravzaprav potreboval.

No vmes je stari odpovedal poslusnost in sedaj bom nov avto dejansko rabil. Ajde: rabljen.

Kar je razlika od originalnega posta je, da sedaj pri tri leta starem avtu dobis facelift tako passija kot superba. Ostali parametri ostajajo enaki: dvolitrski dizel, dsg, 4 motion. Enako kot za motor velja tudi za opremo: vec je, bolje je.

Preden grem na lov bi si bil rad na jasnem glede opreme, ki je muss. Na pamet mi padejo samo luci: kaj od matricnih svetil in pod kaksnim imenom oba proizvajalca ponujata?

Zvocna izolacija mi je sicer tudi pomembna, ampak dvomim da razen akusticne dvojne zasteklitve lahko znotraj modela sploh izbiram? In se za to mi ni jasno ali pri skodi sploh obstaja kot opcija?

Je se kaj kar bi vi vzeli pod muss? V postev prideta tudi dvignjeni verziji obeh vozil (alltrack in scout), ce bosta ravno na voljo, je tam kaj posebnega kar je dobro vedeti?
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.350
379
83
Se to: ja kateri od obeh s FL dobil kapacitativne gumbe na volanu? Ker tega ne zelim niti v sanjah, klasicna mehanska stikala bodo ravno prava.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.321
943
113
Titograd
Vzel bi passata, imam ga sicer pre-facelift, highline z led high, dsg, 150KM dizl, facelift ima pa prave matrične žaromete in to je top. Led low so tisti slabši. V passatu manj slišiš zunanji trušč kot v superbu, superb ima večji prtljažnik. Oprema takšna kot pač je na tem avtu z nekaj malega doplačili, nič ne pogrešam. Nalašč nisem hotel panoramske strehe.

Precejkrat mi je pri polnih rokah stvari prišlo prav virtualno pedalo za odpiranje prtljažnika, mahneš z roko in se prtljažnik odpre. Večina jih ima "samo" električno odpiranje in zapiranje prtljažnika, en gumb na vratih. Jaz imam dva, če stisnem drugega, se prtljažnik sam zapre ko odidem vstran. Radio imam Discovery media Pro, torej največja varianta z navi, zastonj posodobitve map ter že odprt android auto (pri navadnem discovery moraš plačati odklep)... pa še nobenih štrlečih gumbov nima in se zelo lahko čisti :)
 

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.276
122
63
Vzel bi passata, imam ga sicer pre-facelift, highline z led high, dsg, 150KM dizl, facelift ima pa prave matrične žaromete in to je top. Led low so tisti slabši. V passatu manj slišiš zunanji trušč kot v superbu, superb ima večji prtljažnik. Oprema takšna kot pač je na tem avtu z nekaj malega doplačili, nič ne pogrešam. Nalašč nisem hotel panoramske strehe.

Precejkrat mi je pri polnih rokah stvari prišlo prav virtualno pedalo za odpiranje prtljažnika, mahneš z roko in se prtljažnik odpre. Večina jih ima "samo" električno odpiranje in zapiranje prtljažnika, en gumb na vratih. Jaz imam dva, če stisnem drugega, se prtljažnik sam zapre ko odidem vstran. Radio imam Discovery media Pro, torej največja varianta z navi, zastonj posodobitve map ter že odprt android auto (pri navadnem discovery moraš plačati odklep)... pa še nobenih štrlečih gumbov nima in se zelo lahko čisti :)
Ja, pa skoraj dve leti so rabili, da so porhtali ta radio in še nekaj stvari, da je začel delati tako kot se približno spodobi. Če vprašaš mene, navadni radio dela precej hitreje in še ob zagonu takoj preklopi na radio. Moj pa vsem nadgradnjam navkljub še vedno teži z uporabnikom kakšnih 15 sekund, včasih še dlje ;). Android auto pa ne uporabljam, ker je zame neuporaben in uporabljam navaden BT. Telefon dela bp, youtube na telefonu pa tudi (preko bt).

Jernej
 

PuskA

Pripravnik
1. dec 2008
117
21
18
vozim oba, 2020 modela, passat se boljse pelje, predvsem dsg v skodi je obupn. superb ma se neke neumne opcije kot npr mikrofon spredaj pa potem govoris iz zvocnikov zadaj :D je pa vecji avto...
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.321
943
113
Titograd
Ja, pa skoraj dve leti so rabili, da so porhtali ta radio in še nekaj stvari, da je začel delati tako kot se približno spodobi. Če vprašaš mene, navadni radio dela precej hitreje in še ob zagonu takoj preklopi na radio. Moj pa vsem nadgradnjam navkljub še vedno teži z uporabnikom kakšnih 15 sekund, včasih še dlje ;). Android auto pa ne uporabljam, ker je zame neuporaben in uporabljam navaden BT. Telefon dela bp, youtube na telefonu pa tudi (preko bt).

Jernej
Jaz nisem radia nikoli posodabljal, pa se radio po kontaktu vžge v 2-3 sekundah, nič ne teži z kakimi uporabniki. Občasno, ampak zelo redko, rabi dolgo (pol minute) za povezavo z telefonom. Običajno je pa povezan takoj in dela dobro. Mape so pripravljene v par sekundah. Nasplošno gledano, nič počasnejši od kake dobre aftermarket zadeve. Škoda samo, da nimam ozvočenje Dynaudio.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.353
1.733
113
Faceliftan Passat ima kapacitiven volan. Ne v smislu da so tipke kapacitivne (glede na slike so še vedno klasične), ampak v smislu, da Lane assist roke na volanu zaznava s kapacitivno tehnologijo, namesto s senzorjem na volanski gredi. To je pa ogrooomna razlika. Dejansko pomeni da samo držiš roka na volanu, on pa pelje, medtem ko moraš v "stari" verziji migat z voloanom sem in tja, sicer tečnari. Če bi se več vozil, bi znal samo zarati tega upgradat.

Ne vem kje je tu Superb.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.321
943
113
Titograd
Meni gre pa lane assist na organ, vklopim ga samo občasno na avtocesti, sicer ga raje nimam. Tipke na volanu klasika, fizične. Sicer pa deluje lane assist točno tako, dovolj je prst ali dva na volanu, brez da bi karkoli drugega počel z volanom, če daš roke dol, po nekaj sekundah (hm, cca. 10?) opozori, da daj roke na volan, če ne narediš tega, po nadaljnjih nekaj sekundah dobim opozorilo, da prevzemi krmiljenje, da se bo lane assist izklopil. Na youtube videu sem videl tudi da je po nekaj več kot pol minute "brezročne" vožnje avto samodejno ustavil... sam tako daleč nisem šel.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.350
379
83
Lane assist na pre-FL passiju poznam in mi je kar se asistencnih sistemov tice good enough. Ce novi model uporablja drugo tehnologijo zaznavanja rok na volanu je to samo plus. Starega sem zelel pretentat tako, da sem ob opozorilnem pisku za prevzem kontrole nad volanom samo z enim prstom pritisnil + / - na tempomatu, pa se ni dal.

Mi je pa tecen sistem za preprecevanje trkov, sploh v rikverc. Tam ga sicer lahko izklopis z gumbom, ampak mislim da tem izgubis kamero in mejbi tudi parkirne senzorje? Nekajkrat se mi je sprozil in me neprijetno presenetil, ker sem imel stvari pod kontrolo, enkrat tudi med voznjo v mestnem prometu. Ampak vseeno verjetno bolje to kot trk, samo clovek se mora na tole umetno pamet navadit.
 

shootek

Fizikalc
3. sep 2007
885
84
28
select 1 from dual;
Faceliftan Passat ima kapacitiven volan. Ne v smislu da so tipke kapacitivne (glede na slike so še vedno klasične), ampak v smislu, da Lane assist roke na volanu zaznava s kapacitivno tehnologijo, namesto s senzorjem na volanski gredi. To je pa ogrooomna razlika. Dejansko pomeni da samo držiš roka na volanu, on pa pelje, medtem ko moraš v "stari" verziji migat z voloanom sem in tja, sicer tečnari. Če bi se več vozil, bi znal samo zarati tega upgradat.

Ne vem kje je tu Superb.

Glede kapacitivnega volana lohako ynos kaj pove o_O
 
  • Wow
Reactions: sajkek

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.273
3.687
113
davorinm.wordpress.com
Tipke na volanu bodo najmanjši problem če bo kupim superba. Ne se zajebavat, poglej Facebook team škoda Slovenija, vsaj dan objave čudnih napak pri novih vozilih. Samo stran. 2018 oz 2019 je bil zadnji letnik ko so delali bolj kvalitetno robo.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.405
9.157
113
če je avto moral na izredne servise v prvih letih, pol veš da je čunga lunga in bodo skoz problemi...
 
  • Všeč mi je
Reactions: ynos