Se sploh še splača kupovat nove dizle?

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.111
307
83
jaguar x-type med drugim pogorel, ker je imel od ford mondea stikla in še nekatere druge komponente vgrajene.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.302
2.404
113
še v SLO - ampak komaj
O kaki segmentaciji ti? Poglej kam je šla "segmentacija" - saj moraš 5x pogledati ali imaš Rapida, Octavio ali Superba pred sabo. Pa pri drugih znamkah ni nič bolje.

Bo pa digitalizacija rešila ta problem - v naslednji generaciji itak ne bo več vozila z "analognim" števcem. In tu si bo mtl celo potem lahko sam pomagal.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.372
5.884
113
pri taščici
Zakaj pa nisi dovolil tovarni nalepiti RS nalepke in si namesto nje dal raje fake Greenline. Samo zato da zavajas tiste okoli tebe
evil.gif

Ce bi imel RS nalepko bi ob dobrem vetru videl tudi 270
wink-1.gif
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Ampak potem pa ne moreš več delati prave segmentacije med modeli in znotraj modela
shocked-1.gif

Tako kot recimo da večina vozil istega proizvajalca uporablja isti sklop stikal za pomik stekel zaradi znižanja stroškov... ali pa si jih deli med znamkami... ja kako pa to zgleda...

Saj ravno s tem je zacel renault in ima najvec stvari implementiranih v tako mnozico vozil, da glava boli. Od rocajev za odpiranje vrat, stikal za okna, obvolanskih stikal, stevcev, sedezev ipd.. Potem iste stvari tlaci se v dacie in ople.
smile-1.gif
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.111
307
83
ne vem če lih sam zarad tega. Ampak v vseh testih so se novinarji spodtikali ob to.
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Valda. Sej je bil ubistvu preoblečen Mondeo. Vendar zastavljen globalno. Zatorej tudi karavan in 130 ter 150 konjska dizla.

Je bil pa tudi 3.0 V6. Ki sem ga imel čast voziti tudi sam.
grims-1.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Mene to ne moti. Očitno nekatere pa zelo. A v isti sapi sanjajo o zmanjševanju stroškov in o tem kako so avtomobili predragi.
Pa za vsak submodel naj bi razvijali svoje merilnike, stikalni sklop itd itd...
Valjda lahko najlažje optimiraš zadevo tako, da imaš čim več unificiranih delov v recimo plebejskem razredu. Kamor sodi tudi opisan Jaguar, pa verjetno tudi še Passati, A4, Škode in tako dalje...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Najceneje je da namesto merilnikov enostavno daš noter en LCD in kažeš gor vse potrebne podatke.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Nekateri imajo to serijsko, nekateri za doplačilo, nekateri pa sploh ne.
V trenutnem stanju pa bolj je vozilo premijsko, večje je doplačilo za TFT zaslon namesto klasičnih merilnikov.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Se strinjam.
Če so 2009 leta v precej plebejski voz lahko serijsko vgrajevali v celoti digitalizirane merilnike (TFT) potem to ni nek proizvodni strošek.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
10.942
5.024
113
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Se strinjam.
Če so 2009 leta v precej plebejski voz lahko serijsko vgrajevali v celoti digitalizirane merilnike (TFT) potem to ni nek proizvodni strošek.

Itak da ne. Osebno me baš boli če se vrti analogni ali digitalni cajger. Edino navigacija na sred zaslona je lahko plus. Vse ostalo blinkanje je samo odmikanje pozornosti na dogajanje na cesti.
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
evil.gif
malo vmes, spet so bili italjani, reno, subaru, toyota americani pred svojim časom. Tole so +30 let stare armature. Vecina vas tle takrat se sploh obstajala ni, za ostale, to so bili casi knight riderja. V bistvu smo uporabniki sami krivi, da se vozimo s prazgodovinskimi kočijami čeprav bi se lahko z vesoljskimi ladjami.

FIAT UNO TURBO!












PAZI ASTON MARTIN!


 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Pozabil na R9/11, ki je imel še govorni sintetizator in je ropotal ko strgan dohtar. Pa radar je imel tudi.
Takrat, ko je imel povprečen "das auto" samo tahometer in merilnik nivoja goriva in je bila že analogna ura za doplačilo...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
eno vprašanje. Kje je gost promet na tem videju? Prehitevat na prazni cesti zna vsak varno. To, da ti en avto nasproti pripelje ti pa prehitevaš dva je pa daleč od gostega prometa
Tole (razen zadnjih dveh avtomobilov) je bilo posneto v največji počitniški gužvi, kjer je bil več ali manj stalno promet v obe smeri.
Če si pričakoval prehitevanje v škarje, si bil žal razočaran. Nekako preveč cenim svoje (in od drugih življenje), da bi se šel take igrice na cesti.
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Plus prehitevanje kolone, tole je men vedno kritično, ker nikol ne veš, kdaj ti bo kdo skočil ven. Pridobil je pa mogoče 3,5 minute na 50km. Se splača reskirat, pomoje ne.
V videu sem prehitel največ dva avtomobila naenkrat. Verjemi, da ne bi šel prehitevat, če bi bilo kakorkoli kritično. Pač se da ocenit po vožnji tistih spredaj ali bodo delali neumnosti ali ne, ravno tako si pripravljen odreagirat, če pride do česarkoli. Hitrosti namreč niso bile divjaške.
Časovno nisem pridobil praktično nič (se mi tudi ni nikamor mudilo), sem si pa privoščil malce vožnje kot v starih dobrih časih (emm, takraj je sicer šlo malo hitreje).
To cesto sem namreč v mladosti prevozil ogromnokrat in poznam vse njene kotičke in kje in kako se da varno prehitevat. Sedaj nimam več toliko priložnosti se po njej vozit in je ta priložnost prišla kot naročena. Lep dan, suha cesta in kolona turistov, ki se ''cijazi''. Ko dodaš poznavanje ceste in avto, ki ga poznaš v nulo, je to zmagovalna kombinacija za malce varnega užitka.
cheer.gif