Okolju prijazni avtomobili

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.898
3.928
113
Tudi parking hiša/garaža pred UKC MB ima polnilnice v eni izmed etaž in ne čisto na vrhu.

Pač to so zgodbice za rumen tisk, da EVji tako zelo radi zagorijo.

Gre pomojem tudi za to da če kakšna celica "spušča" potem se izloči iz litijeve baterije vodik (malo se ga vedno tudi med polnjenjem, ampak v zaprtem sistemu baterij tole ni kriticno). Vodik v zaprtih prostorih je pa precej nevaren v zelo nizkih koncentracijah (pokalni plin). Kakšne kletne etaže garažnih hiš so tako kar precej rizične. In ja vozila na vodik tudi ne smejo tja, isti razlog.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.575
9.255
113
Torej iz prakse, kakor tudi iz prepucavanja tukaj vemo, da če evja goniš kot normalen avto po ac, kar pomeni 130 kmh in več, filaš nonstop. Upa kdo samo pomislit kaj se pod temi pogoji zgodi če imaš gori še trugo in zadaj pecikl, kot vsak drugi avto poleti na cesti smer iz juga na morje? Prisilni sendviči in sranje vsakih 200km?
Ja, vsak drugi dan greš iz smeri juga na morje, nje?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.898
3.928
113
Sej ne rabiš več kot tri možganske celice, da ugotoviš zakaj je temu tako, ali pač?
Za offroad se je itak vedelo da ima EV pogon prednosti. Daš 4 motorje direkt v platišče in se znebiš vse nepotrebne navlake od diferencialov in zapor dalje. Pri G wagnu recimo so za višjo oddaljenost od tal prišle v poštev portalne akse, z elektriko tega ne rabiš ker ni fizične povezave pogona preko šasije do koles in lahko obesiš kolo tako nizko/visoko kot želiš brez da bi te osovine omejevale.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.767
6.628
113
Torej zdaj s(m)o dobili boljši G wagn, folku pa ni všeč ker ima namesto 100l tanka samo 116kWh baterijo.

Anti EV kultu ni nič dobro...in vedno je nekaj za kritizirat.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.881
643
113
EU
Ni treba pretiravati, načeloma kritiziramo samo pretirano ceno in doseg, eventualno še, da zaradi dragega elektro sklopa potem šparajo na vseh ostalih materialih. Smo se pač navadili na neko udobje.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.796
9.040
113
Za offroad se je itak vedelo da ima EV pogon prednosti. Daš 4 motorje direkt v platišče in se znebiš vse nepotrebne navlake od diferencialov in zapor dalje. Pri G wagnu recimo so za višjo oddaljenost od tal prišle v poštev portalne akse, z elektriko tega ne rabiš ker ni fizične povezave pogona preko šasije do koles in lahko obesiš kolo tako nizko/visoko kot želiš brez da bi te osovine omejevale.
Seveda. Elektromotor se vrti kamor hočeš kadar hočeš in kolikor hitro hočeš in to neodvisno pri vseh štirih kolesih, za to krmilt pa ne rabiš ravno supercomputerja. Sam to darjankotu dopovedat je iluzija.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.881
643
113
EU
Pa o čem ti sanjaš, kakšen avto za 150k?!? Govorimo o normalnih avtih za rajo. Preplačaš za premalo muzike.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.881
643
113
EU
Ne, jaz sem napisal splošen komentar, na katerega si ti odgovarjal. Bolj pozorno spremljal debato prosim ;)
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.243
898
113
možakarji pri mercedesu čez vikend na Vranskem parkirali skoraj celotno floto EQjev, cca 6, noben jih niti ni prav pogledal, potem še zgodbe o težavah takih in drugačnih. EV so res padli v neko dekadenco, relativno hitro.
So pol ICE AMGji prišlo bolj do izraza.
Normalno. EV-ja bos vozil, AMG-ja tezje. Glej, dokler se lahko :nazdravje:
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.243
898
113
Če ima SE, ima težko višji račun. Razen če je postavil kako mini SE, ki mu ne zadostuje. Ampak to potem ni prblem smiselnosti elektrifikacije, ampak preblem njegovega znanja matematike.

Za normalno uporabo EV doma je dovolj 3x20 in polnilnica za, ajde, 700 €. Pa to še TČ zdrži.
To tud jst gledam. Odkar mam SE ni sans da sploh kaj placam, razen omreznine. Soncek dela. Noben, ki ga poznam s SE nima takih problemov. Ce se je pa model zaletu s glavo v zid, sam da bo 'all in' je pa druga. Ce bajta ne bo zgorela je bla to ena boljsih investicij. Zdaj pa oni brez, razlozte mi kolk se motim in nimam pojma.