Okolju prijazni avtomobili

kajn

Guru
5. okt 2007
2.529
1.311
113
Iskajoč brata
Veliko govora o polnjenju doma...
Kaj pa bloki s podzemnimi parkirišči? Za vse stanovalce odpade....

Pa kaj se bo dogajalo, ko bodo 5,6 hiš na ulici imeli svojo polnilnico, 7 bo pa dobilo zavrnjeno vlogo za povečanje kapacitete.
Ne vem kje sem bral, ko je strokovnjak iz FE izjavil, da se omrežje podre, če se, zelo nizek %, avtov zvečer priklopi na omrežje.
Da so problemi že s samimi žicami med hišami in tranformatorjem...

Sam bolj vidim prihodnost, ki bo v izmenljivih baterijah, ali druge vrste tehnologije.... ali v celicah, ali vodik...
Predvsem bi rekel, da je končni cilj manj avtomobilov na cesti... ekologija je pomoje "5" cilj v vrsti bogatašev
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.766
6.628
113
Zakaj odpade? Podzemna parkirišča so idealna, ker so praviloma lastniška. Večji problem sem opazil pred kratkim v LJ, recimo tista ulica v mestu ob ljubljanici...od tiste glavne cerkve naprej...tam so avti kr tako parkirani. Ampak tudi to se lahko reši, pač stebriček se postavi.

Ob polnjenju ponoči se ne rabi nič povečat priklopa. Smo že prej "izračunali" za koliko km lahko vsak že sedaj napolni doma čez noč. namig: za veliko več km, kot se povprečno dela v sloveniji. Tistih nekaj, ki pa rabijo več, pa bodo pač povečali moč. Ampak ne bo pa to naredila celotna vas/naselje/kraj.

Največja prednost EVjev je ravno da ga lahko napolniš doma...folk pa bi raje izmenljive baterije...zakaj že?
Vodik...ni variante, problematično shranjevanje, polnjenje in pa ni tako zelen, kot elektrika - sem prilimal sliko nekaj postov nazaj.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.575
9.255
113
Mene sicer zanima, zakaj nekateri strokovnjaki priporočajo polnjenje električnih vozil zunaj in ne v podzemnih parkirnih garažah? Recimo zakaj sedaj nekateri proizvajalci prevažajo v ladjah baterije (ki se ne polnijo) ločeno od avtomobilov v posebnih kontejnerjih. Čist tak me zanima.
Ampak ja, podzemne parkirne garaže so fuLL primerne za polnjenje. Praktično idealne. Do prvega požara, ki bo zmaličil vse naokrog in zastrupil x ljudi. Po možnosti še zrušil stavbo nad njo.
Eni resno niste sposobni gledati niti 5m pred nosom, samo da je ZASTONJ/POCENI.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.766
6.628
113
Btw, zadnic thermana lasko…pise da v garazno hiso ne smes z EV. Ampak tudi plin ni dovoljen.

Kako pa bi bilo z vodikom? Pomoje ista zgodba kot plin…
 

kajn

Guru
5. okt 2007
2.529
1.311
113
Iskajoč brata
Vodik...ni variante, problematično shranjevanje, polnjenje in pa ni tako zelen, kot elektrika - sem prilimal sliko nekaj postov nazaj.
tale slikca je čisto mimo, ker ne prikazuje realnega stanja... Elektrika je še daleč od zelene.... Dokler kulm kurijo, lahko prodajaš kar želiš, ampak je samo pesek v oči..
In ponovim: tale transformacija je samo za zaslužek + omejili bomo gibanje in svobodo delovne sile... tukaj čičaj in delaj. Ekologija je samo fronta (Use plastic bags instead paper, to save the forest)

Plin je dovoljen v garažnih hišah že 20 let....
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.766
6.628
113
Ce je vir elektrike non-eko se spremeni zacetni pogoj pri vseh treh virih in ne samo BEV
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.503
3.551
113
E-fuels ni slabo, samo ne moreš tega delat v jederni Evropi, ker nimamo viška energij, Solar ali pa veter.

Tam kjer pa to je pa je isto sranje kot nafta, politično nestabilne države.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.001
2.451
113
Veliko govora o polnjenju doma...
Kaj pa bloki s podzemnimi parkirišči? Za vse stanovalce odpade....

Pa kaj se bo dogajalo, ko bodo 5,6 hiš na ulici imeli svojo polnilnico, 7 bo pa dobilo zavrnjeno vlogo za povečanje kapacitete.
Ne vem kje sem bral, ko je strokovnjak iz FE izjavil, da se omrežje podre, če se, zelo nizek %, avtov zvečer priklopi na omrežje.
Da so problemi že s samimi žicami med hišami in tranformatorjem...

Sam bolj vidim prihodnost, ki bo v izmenljivih baterijah, ali druge vrste tehnologije.... ali v celicah, ali vodik...
Predvsem bi rekel, da je končni cilj manj avtomobilov na cesti... ekologija je pomoje "5" cilj v vrsti bogatašev
Elektropodjetja zaradi SE menjuej kable po naseljih, verjetno bo pomagalo tudi za EVje.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.766
6.628
113
Ce bi imeli “vsako nepremicnino” pokriti s SE bi lahko v soncnih mesecih naredili ogromno e-fuels, recimo. Ampak potem pa se jamra da ni žic dovolj, ker iz ocitno nerazumljivega razloga novih ne moremo postavit :)
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.503
3.551
113
Ce bi imeli “vsako nepremicnino” pokriti s SE bi lahko v soncnih mesecih naredili ogromno e-fuels, recimo. Ampak potem pa se jamra da ni žic dovolj, ker iz ocitno nerazumljivega razloga novih ne moremo postavit :)
Pozabi,
Ker to lahko postavljaš na visoko napetostni strani omrežja, ne pa na gospodinjskem odjemu.

Lahko bi v Mariboru naredili park na stari gramoznici na Pobrežju, tam je itaq zemlja degradirana.
 
  • Všeč mi je
Reactions: darjan

sad

Guru
24. avg 2007
20.575
9.255
113
Itak. Pa če bi v vsak park in na vsako polje namestili ogromno cisterno, da bi te efuels shranjevali za zimo.
Še bolje: v vsako hišo predpisat SE, tovarno za pretvorbo v efuels, cisterno za shranjevanje namesto parkirišča za 2 avtomobila in rešeno.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.750
1.656
113
Torej iz prakse, kakor tudi iz prepucavanja tukaj vemo, da če evja goniš kot normalen avto po ac, kar pomeni 130 kmh in več, filaš nonstop. Upa kdo samo pomislit kaj se pod temi pogoji zgodi če imaš gori še trugo in zadaj pecikl, kot vsak drugi avto poleti na cesti smer iz juga na morje? Prisilni sendviči in sranje vsakih 200km?
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.834
2.377
113
Pomurje
Torej iz prakse, kakor tudi iz prepucavanja tukaj vemo, da če evja goniš kot normalen avto po ac, kar pomeni 130 kmh in več, filaš nonstop. Upa kdo samo pomislit kaj se pod temi pogoji zgodi če imaš gori še trugo in zadaj pecikl, kot vsak drugi avto poleti na cesti smer iz juga na morje? Prisilni sendviči in sranje vsakih 200km?
Z vožno med 130 in 140 sem na porabi 17kw, pozimi 19kw. Baterija je kapacitete cca 75kw. Se ti izide matematika poljnjenja vsakih 200km?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.766
6.628
113
Potem pa res ne vem kako sem lahko jaz med hitrejšimi na AC in zakaj se mi morajo umikat tudi ICEji?

Samo tujce vidim, AT, DE, da žgejo na AC, slovenci ponavadi kakšni BMW, ipd, ponavadi vozi raja tam okoli 100 - ker tudi ICE vozniki gledajo na porabo.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.556
5.994
113
pri taščici
Mene sicer zanima, zakaj nekateri strokovnjaki priporočajo polnjenje električnih vozil zunaj in ne v podzemnih parkirnih garažah? Recimo zakaj sedaj nekateri proizvajalci prevažajo v ladjah baterije (ki se ne polnijo) ločeno od avtomobilov v posebnih kontejnerjih. Čist tak me zanima.
Ampak ja, podzemne parkirne garaže so fuLL primerne za polnjenje. Praktično idealne. Do prvega požara, ki bo zmaličil vse naokrog in zastrupil x ljudi. Po možnosti še zrušil stavbo nad njo.
Eni resno niste sposobni gledati niti 5m pred nosom, samo da je ZASTONJ/POCENI.
Vceraj pes mimo vhoda v GH Šempeter (UKCLJ) in vidim tablo polnilnica v kleti. Zakaj je niso dali na gornje nadstropje?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.766
6.628
113
Nemogoče?

1716284760357.png
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.766
6.628
113
Vceraj pes mimo vhoda v GH Šempeter (UKCLJ) in vidim tablo polnilnica v kleti. Zakaj je niso dali na gornje nadstropje?
Tudi parking hiša/garaža pred UKC MB ima polnilnice v eni izmed etaž in ne čisto na vrhu.

Pač to so zgodbice za rumen tisk, da EVji tako zelo radi zagorijo.