Okolju prijazni avtomobili

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.791
9.038
113
Kalbota jebe to, da EV, za isto kilometražo, ne rabi isto Joulov energije, kot fosilc. Ampak vsaj 4x manj. Ker fosilc jih večino pretvori v nekoristni dim že v ropotulji.
Isto je, ko ogrevanje iz pretvarjanja dinozavrov v dim prestaviš na toplotne črpalke. Tudi rabiš samo tretjino Joulov energije.

Torej te energetske matematike v TJ (Tera Joulih) se s prehodi na elektrifikacijo dramatično spreminjajo.

Poglej priponko 85416


Poglej priponko 85417
Aha, se prav proizvodnja in prenos elektrike ima pa 100% izkoristke?
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.791
9.038
113
Ce jaz rabim strom za avto, gre direkt iz strehe v avto... Ne rabim nukleark, Teša in trafov...

P.s.
Se ti zdi glup odgovor, ki sploh ne naslavlja izpostavljenega problema oziroma vprasanja? Malo za obcutek, kako ti odgovarjas na vprašanja in mislis da izpades pameten.
Agree...

Je pa ta zgornji glup pogled enak vsem hajparjem na "zeleni prehod" upam pa da ne rabim napisat da ti to nisi.
 

LarryClay

Majstr
10. feb 2023
959
989
93
Aha, se prav proizvodnja in prenos elektrike ima pa 100% izkoristke?
Pozabljaš isto za trdne in utekočinjene dinozavre.
Preračunani izkoristki so end to end.

Pri proizvodnji in transportu naftnih derivatov se potroši ogromno slednjih in ekstra dodatno elektrike. Rafinerije so velik potrošnik elektrike.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.878
640
113
EU
Na tisti grafiki je vidim uporabljena Toyota Corolla za primerjavo. Zdaj najbrž so zanalašč vzeli točno to Toyoto, mene pa zanima, če je to hibridna ali navadna Toyota?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.997
1.115
113
www.adriamedia.si
Aha. Abejžganokakat no. Že trenutne porabe elektrike ne pridelamo sami, ampak za ves osebni promet je bo pa zadost.... še par šuko vtičnic montiramo pa smo rešil.....
Skupna cifra ne pove vsega. Je treba pogledat, kdaj se uvaža, kdaj izvaža, kdaj manjka, kdaj so viški. In ko se izkaže, da se EV polnijo v času viškov, je čisto vseeno, koliko uvažamo, ko je premalo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.997
1.115
113
www.adriamedia.si
Pa da bo v bolj razumljivih vodah... 20.761.111.111 kWh
Hmmm ... 1,2 M EV (kot je zdaj vseh avtov na cestah), 15.000 km letno (SI povprečje), 20 kWh porabe. Če nisem kake nule falil, je zo 3.600.000.000 kWh. Torej cca + 18 % na proizvodnjo 2021. In to je treba zorganizirat nekje do 2055 ali 2060 (ker prej itak na cestah ne bodo sami EV). Pa proizvodnja sicer raste.
 

Vadim

Guru
2. jul 2020
4.098
5.317
113
Rafinerije so velik potrošnik elektrike.

Tudi predelovalni obrati rudnin so veliki potrošniki elektrike, podobno elektrarne (kjer gre isto skozi dimnik ali pa greje reko). Če ti avto 100% efektivno pretvori iz baterije v gibanje se ne pomeni, da ni nikjer izgub na poti.

Iz rafinerij ne teče samo bencin in dizel, ampak imaš še ostale frakcije, od mazuta (na katerega tečejo ladje) do kerozina (letala). Treba je gledati širši spekter in ne samo kaj ima kdo na strehi doma.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.243
898
113
Kaj jst? Men je vseen, ne rabm cakat na NEK2, ze danes vse sljaka. Soncek sopa, charger fila, Net metering pogliha. Rabim NEK2? Nak.

Frustracije? Bolj obratno pomisl, kdo se uziga in zakaj. Samo EV omenis pa se parim ta pametnim scufa. Kaj sele bo.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.500
3.550
113
Kaj jst? Men je vseen, ne rabm cakat na NEK2, ze danes vse sljaka. Soncek sopa, charger fila, Net metering pogliha. Rabim NEK2? Nak.

Frustracije? Bolj obratno pomisl, kdo se uziga in zakaj. Samo EV omenis pa se parim ta pametnim scufa. Kaj sele bo.
No zadnji čas, da se odklopiš od omrežja.