Okolju prijazni avtomobili

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.840
6.945
113
Ali EV ali ICE in prepovedi:


Kaj bi raje dragi janezi?
 
  • Haha
Reactions: Najbolji

crunchy

Pripravnik
15. feb 2018
39
8
8

Od kod takšna cena?

1712997538085.png
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.193
4.057
113
Ali EV ali ICE in prepovedi:


Kaj bi raje dragi janezi?
Sanja svinja o koruzi.

In kako boš to izvrševal???
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.193
4.057
113
V video pravi ceno med 28000 $ in 42000$ za top verzijo.

Pa da vidimo kaj bo iz tega
 

trance0

Fizikalc
13. jan 2013
487
25
28
Slovenija
Se splača prebrati še komentarje pod lobističnim člankom:

Rob Green CEa day ago
I've rung them about recycling my EV battery. The young lady said I would have to get it transported to them at my cost (as dangerous goods). They would weigh it, look at how it was constructed, and then quote on how much they would charge ME to recycle it.
Make of that what you will.

  • CE Rob Green7 hours ago
    Good feedback. Thanks. Curious as to the why they want to charge you for the re-cycling. The transportation bit I get as that seemed their model for receiving batteries from various sources.
    On the same topic Electrek just has an article on Green Li-ion starting up their EV battery re-cycling plant in the US and noting that they have a presence in Aus. In the comments on said article Redwood is called out for their EV battery re-cycling (US based).
    With < 200k EV's at present in Aus and most < 3 years old I can see this as being an industry in its infancy in Aus and maturing probably in 5+ years time.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

trance0

Fizikalc
13. jan 2013
487
25
28
Slovenija
Ali EV ali ICE in prepovedi:


Kaj bi raje dragi janezi?
Na smetišče z "zelenimi/prebujenimi" politiki in njihovimi lobisti je pravilen odgovor! :evil:
 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.161
1.172
113
Baje je celotna letosnja proizvodnja čomijev že prodana.

40% jih je pa že odstopilo od nakupa.



Drugače pa je meni zanimivo, kako si je 80% teh kitajčkov različnih znamk, podobno kot jajce jajcu, z malenkostnimi razlikami. Po mojem to vse dela ena OEM fabrika, pa potem samo delajo prilagoditve po naročilih različnih znamk. Isto kot nekoč pri MP3 playerjih in podobnih jajcih.
Za Xiaomi je pa itak že znano, da samo prodaja samo svojo znamko. Proizvajajo in dizajnirajo drugi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: darjan

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.656
9.458
113
Ali EV ali ICE in prepovedi:


Kaj bi raje dragi janezi?
Janezek darjanće, nemci samo što nisu ofnesl teh budal na smetišče zgodovine.
 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.161
1.172
113
Saj se ni minister izmislil dekretov, on jih samo izvaja.
Parlamet je sprejel določene dekrete, minister jih pa lahko izvede samo s prepovedjo prometa med vikendi.
Ali pa z elektrifikacijo voznega parka. Kar pa seveda ni všeč nemški avto industriji, zato se to na glas preveč ne pove.
Sedaj pa, kdo se bo vdal.

Isto je pri nas. Parlament sprejema zakone, vlada jih izvaja.
Ali pa na ravni EU. EU parlament sprejema EU dekrete, zakonodajo in razne direktive. EU Komisija in vlade članic jih pa izvajajo.
Zato pa je treba gledat, koga se voli v parlament. Tako tukaj, kot v Bruselj. In koga od njih pozvat tudi na odgovornost, če so sprejeli butast dekret.
Če pa nam je dekret všeč, pa pač živet z le teh posledicami.
Če je dekret čist zrak, je jasno, da se ne bomo mogli z dizli furat po mestnih središčih. Tako simpl je. Ali čist zrak ali dizelček. Nekaj se bo moralo vdati.
 

irwin

Majstr
13. mar 2008
1.383
380
83
Saj se ni minister izmislil dekretov, on jih samo izvaja.
Parlamet je sprejel določene dekrete, minister jih pa lahko izvede samo s prepovedjo prometa med vikendi.
Ali pa z elektrifikacijo voznega parka. Kar pa seveda ni všeč nemški avto industriji, zato se to na glas preveč ne pove.
Sedaj pa, kdo se bo vdal.

Isto je pri nas. Parlament sprejema zakone, vlada jih izvaja.
Ali pa na ravni EU. EU parlament sprejema EU dekrete, zakonodajo in razne direktive. EU Komisija in vlade članic jih pa izvajajo.
Zato pa je treba gledat, koga se voli v parlament. Tako tukaj, kot v Bruselj. In koga od njih pozvat tudi na odgovornost, če so sprejeli butast dekret.
Če pa nam je dekret všeč, pa pač živet z le teh posledicami.
Če je dekret čist zrak, je jasno, da se ne bomo mogli z dizli furat po mestnih središčih. Tako simpl je. Ali čist zrak ali dizelček. Nekaj se bo moralo vdati.
Pred parlamentom oz glasovanjem pa je ali so interesna zdruzenja, pa pride na vrsto lobiranje in dajdam z clani parlamenta ali stranke ki zastopajo interes. Danes gre vse skozi biznis.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.840
6.945
113
Tokrat je vsaj “noble” namen - cist zrak. Ne mores jih oporekat nicesar. Eni bolj zavrti so pa pac proti, ampak zal v vecini glasni
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.654
5.843
113
Ali EV ali ICE in prepovedi:


Kaj bi raje dragi janezi?
Kdaj boste (vstavi poljubno) dojeli, da je Kitajska zaradi našega in Nemškega zelenega prehoda podvojila izpust CO2.????

10 aprila so se sosedi že začeli kopat v bazenu, brez toplotne črpalke seveda. Ti je to normalno?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.919
10.646
113
kod Džej-Zija
Ti be razumeš. Zaradi zelenega prehoda njemu pod nos ne smrdi dizel, ampak samo njegov čik. Pa da so izpusti lokalizirani in stran iz mest. Jebiga, manjša lokacija celotne Kitajske, stran od naših mest.
 
  • Všeč mi je
Reactions: MrDaco