Okolju prijazni avtomobili

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.012
1.117
113
www.adriamedia.si
Res me zanima koliko kw bi dobil v svto ko bi na polnilnico hkrati pripeljal 6 avtomobilov ki zmorejo 500 kw polnjenja ;)
Tako kot pri nekaterih teslinih .
Nekaj 10, ceprav pisejo cifre 90, 120kw.
Takoj ko sta obe sosed ji zasedeni si na polovici, pa se kaj ti lahko.pobere moc. Pa si na koncu na 20 al.pa 30.
Ja, vem da zakupljena moc ni zastonj.
Ne verjamem pa da bo uporabnik cselej imel na voljo 350kw.
Ker potem rabiš 2MW prikljucne moci (vkljucno z mocjo baterij)
Serijskih s 500 kW ni. Če bi pripeljal 6 kom z max cca 270 kW (kot imajo sedaj max), pa bi bili vsi v idealnem območju, bi dobil 6x cca 200 kW, če se prav spomnim specifikacij.
 
  • Wow
Reactions: Hanzi

Steve

Guru
13. avg 2007
9.765
1.667
113
Patrick lepo razloži zakaj se je prodaja igračk konkretno upočasnila


Fun fact iz videa: porsche taycan je po 2 letih vreden še samo 1/3 nabavne ceneo_O Porsche dilerji pa jih nočejo vzeti staro za novo, ker imajo že polne parkinge rabljenih, ki jih noben ne povoha.

Lahko nam mojster tco računice sjtv1 tukaj razloži, kako se evji ob takih padcih vrednosti še vedno zelo izplačajo?
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.745
9.441
113
tycan zgodba je simple, ološ od avta oziroma precenenje za 2x, vsaj. Sej če novga kupiš, ko ga domov pripelješ je 70kilo manj vreden (sploh pred dnevom, ko je nov ven prišel . vau vau vau.

kitajci bodo poharali, še en dober videlo, oziroma je noter pravi point, kako pa kaj.
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.459
4.569
113
Patrick lepo razloži zakaj se je prodaja igračk konkretno upočasnila


Fun fact iz videa: porsche taycan je po 2 letih vreden še samo 1/3 nabavne ceneo_O Porsche dilerji pa jih nočejo vzeti staro za novo, ker imajo že polne parkinge rabljenih, ki jih noben ne povoha.

Lahko nam mojster tco računice sjtv1 tukaj razloži, kako se evji ob takih padcih vrednosti še vedno zelo izplačajo?
No evo si slišal. Za nas je Zoe. Svetla elektro prihodnost.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.583
9.263
113
Patrick lepo razloži zakaj se je prodaja igračk konkretno upočasnila


Fun fact iz videa: porsche taycan je po 2 letih vreden še samo 1/3 nabavne ceneo_O Porsche dilerji pa jih nočejo vzeti staro za novo, ker imajo že polne parkinge rabljenih, ki jih noben ne povoha.

Lahko nam mojster tco računice sjtv1 tukaj razloži, kako se evji ob takih padcih vrednosti še vedno zelo izplačajo?
Vsi pametni so itak vzeli EVje na lizing, tako da jih preostanek vrednosti ne zanima, če se je lizing hiša zakalkulirala ;).
Predvidevam pa, da bo to lepo vplivalo na lizing obroke za nove pogodbe, saj lizing hiše niso božički in bodo ustrezen padec pri preostanku vrednosti, vkalkulirale v nove lizing pogoje ;).
 

kegelj

Fizikalc
30. apr 2012
407
98
28
Patrick lepo razloži zakaj se je prodaja igračk konkretno upočasnila


Fun fact iz videa: porsche taycan je po 2 letih vreden še samo 1/3 nabavne ceneo_O Porsche dilerji pa jih nočejo vzeti staro za novo, ker imajo že polne parkinge rabljenih, ki jih noben ne povoha.

Lahko nam mojster tco računice sjtv1 tukaj razloži, kako se evji ob takih padcih vrednosti še vedno zelo izplača
Gledam na mobile.de
Novi so od 100k€. 4 leta stari pa od 60k€.
Če mene vprašaš izgubi celo manj vrednosti kot ostala vozila, ki nova stanejo po 100k€.
Kje pa on na posnetku kupuje pa prodaja pa samo on ve. Dejstvo za Evropo je, da je to čisto zavajanje, ki ne drži niti malo.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.745
9.441
113
lol, poglej mal na mobile DE.... tycan nov 110kilo (osnovni) , 2023 letniki stari s par kkm, minus 40 kilo. ce pa je 4s ali trubo je pa pušijona na leto še bolj boleča.
Tako to gre.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.671
791
113
Cene novega so bile lahko marsikaj, pa ne velja samo za EV, spomnimo se kakšne cene in dobavni roki so bili 2021/2022, takrat nisi sploh dobil avta, to da si plačal preveč je bilo samoumevno.

Pri izgubi vrednosti EV tudi ne vem ali se kdo vpraša koliko te je avto stal s subvencijo, ali dajo v te izračune kar list price?

Pa ne mi prosim z nekimi primerki avtov za 150k €, ker za nas plebse to nima nobene veze.

Primer, leta 2020 si Teslo Model 3 SR+ odpeljal za 39k €, eno leto kasneje je bila cena (na pamet) 46k €, danes je spet 39k €. Rabljene 4 leta stare so na mobile.de od 20k € dalje, ampak tiste z več kot 150k km, kakor si malo izbirčen si na 25k €.

Torej če gledamo realno po 4 letih drži vsaj 50% cene, če pa uporabimo worst case, za nekoga, ki je kupil po naviti ceni in se mu iz meni neznanega razloga recimo ni dalo ubadat s subvencijo, pa je plačal preko 50k € za novega, sedaj bo pa kao jokal ker mu ga bo lizing hiša odkupila za 20k € po 3 letih? Kaj sedaj ali Tesla drži 50% cene po 4 letih ali samo 40% po 3 letih? Oboje je čisto realno, za pisat članke pa pač vzameš tisto kar ti bolj ustreza.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.844
6.644
113
1712651985350.png
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.671
791
113
Bi rekel da je obratno...ti si si vzel primer ki tebi najbolj ustreza. Evji kraljujejo na vseh lestvicah izgube vrednosti na samem vrhu

Za razliko od neakterih jaz želim gole podatke iz kjer so ti zaključki prišli, ne pa kot ti slepo verjameš nekim lestvicam kjer so EV v samem vrhu, brez da vidiš vhodne predpostavke pri teh izračunih.

Pa podal sem dva primera, ki sta morda skrajna, za statistiko pa velja samo eno nakupna cena (nikakor list price) in prodajna cena čez vzorec vsaj 100 vozil. Ko mi eden da podatke o tem bom z veseljem sprejel rezultat. Do takrat imam pa samo oglaševane cene na mobile.de in svoj lasten spomin za koliko so se prodajali novi avti (tržno, s popusti in subvencijami).
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.844
6.644
113
Ne pozabit, da je steve tisti, ki je rekel, da je vozil "kar nekaj EVjev" in da ga je od teh najbolj prepričal i3. Na vprašanje kakšna jajca je vse vozil, da mu je i3 najboljši, pa ni bilo odgovora.

ps, predpostavimo torej da je vozil nekaj v rangu zoe, leaf, golf, ipd...
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.891
650
113
EU
Problem pri tem električnem je pač, da mi dol visi za neko vrednost teh električnih jajc. Ti avti so pač postali res navadna potrošna e-roba. In toliko so tudi vredni, ko jih enkrat kupiš, elektronka pač. Za 5 do 10 let potem pa direkt v smeti, ne pa da bom jaz še ta rabljena e-jajca kupoval.
Ne rečem, da sedaj noben ne bo ohranjal to staro elektronko ljubiteljsko doma kot imajo eni doma 30-let stare računalnike ipd. ampak to je pač to, jaz tega starega kompa zihr ne bom kupoval.:cool:
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.840
732
113
www.jernej.org
Glede tega ni čisto nič drugače z ICE avti. Kdo pa kupuje rabljene? Tisti, ki si novega privoščit ne more (ali noče). 30+ let stare si pa lastijo le še ljubitelji (ali veliki reveži).
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.844
6.644
113
To je cilj vsakega proizvajalca ja, da bo izteku garancijske robe, potrošnik vstran vrže in gre takoj po novega.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.765
1.667
113
Ne pozabit, da je steve tisti, ki je rekel, da je vozil "kar nekaj EVjev" in da ga je od teh najbolj prepričal i3. Na vprašanje kakšna jajca je vse vozil, da mu je i3 najboljši, pa ni bilo odgovora.

ps, predpostavimo torej da je vozil nekaj v rangu zoe, leaf, golf, ipd...

Jap pravilno predpostavljaš. Zraven še dodaj enjaqa. To je šele bil kapitalni fail. Performance passata 1.9 tdi z 1/3 dosega. S tem si jurja km komot naredil.
In ja, i3 mi je bil najjači. Mala mestna raketa, pa še propeler spredaj ima.

Mi pa je tragikomedija vsakič ko se peljem po avstrijskih avtocestah. Na levem ga lepo pičimo, na desnem pa šleperji in evji in to samo taki za 60k€+. In se vsakič vprašam zakaj imajo ti avti po 400km in več, potem pa se za šleperji vozijo.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.844
6.644
113
Jaz se za šlepari največ vozim zaradi udobja. Ker vklopim avtopilota in vmes počnem kaj drugega. Hitreje mine.

Medtem ko vožnja po levi je stresna, nonstop gledat na folk kako ti vleti, potem pa bremzanje, pospeševanje...razen ponoči, takrat pač AP na 150kmh in konstantno levi pas.