Saj ovitki z alija se ponavadi ne posiljajo z upsom.Kako je lahko nekdo najboljši, če nima prevzemnih mest nikjer po Sloveniji? Govorim za UPS.
Pa še to. Na moje vprašanje zakaj me UPS-ov kurir ni poklical, sem dobil odgovor, da Amazon zaradi varovanja podatkov ne piše tel. št. na naslov prejemnika.Da o njihovi spletni strani in preusmeritvi paketa niti ne govorim.Točno to. Kadarkoli prek amazona vidim, da bo pripeljal UPS se mi v glavi odvrti "salto mortale", ker vem, da doma ne bom in vem, da bo problem s prevzemom
Mene je Pošta Slo iz Brnika čisto lepo poklicala za paket iz AmazonaPa še to. Na moje vprašanje zakaj me UPS-ov kurir ni poklical, sem dobil odgovor, da Amazon zaradi varovanja podatkov ne piše tel. št. na naslov prejemnika.Da o njihovi spletni strani in preusmeritvi paketa niti ne govorim.
Sem slišal, da so si v času covida, na ta in podobne načine uslužbenci pošte "izplačevali dodatek"...baje tudi prenosniki in večje zadeve preprosto "niso prispele" do Pošte...morda je to zdaj že urejeno z notranjo preiskavo ali kaj podobnega.Eh ups... meni so mojstri med transportom spizdili telefon iz škatle, vse ostalo pa pustili not. Da so prišli na to idejo pa ni čudno, ker so geniji na nalepki napisali tudi natančno vrednost vsebine.
Aja, paket sem zavrnil pa mi je mojster dostavljalec 3x pripeljal nazaj v dostavo očitno izropan paket. Kljub temu, da sem vsakič klical njihovo "podporo" in zahteval, da se paket vrne pošiljatelju.
Potem si očitno izgovore kar izmišljajo.Mene je Pošta Slo iz Brnika čisto lepo poklicala za paket iz Amazona
Jaz milim, da je pametno da ti en pove, da imaš očitno predvsem ti probleme. Mogoče zaradi sebe in ne zaradi Amazona/UPSja.Ne vem tomi kaj tebi dogaja? Res ne! Bodi raje tiho, če nimaša kaj pametnega za povedat. Ker še tu srat, pa tudi ne rabiš!
A ni ponavadi na Amazonovih pošiljkah poleg naslova prejemnika gor tudi njegova kontaktna številka?Pa še to. Na moje vprašanje zakaj me UPS-ov kurir ni poklical, sem dobil odgovor, da Amazon zaradi varovanja podatkov ne piše tel. št. na naslov prejemnika.Da o njihovi spletni strani in preusmeritvi paketa niti ne govorim.
Pa še to. Na moje vprašanje zakaj me UPS-ov kurir ni poklical,
A ni ponavadi na Amazonovih pošiljkah poleg naslova prejemnika gor tudi njegova kontaktna številka?
Počutim se prav posebnega, ker me poštar vedno pokliče ko dostavlja Amazon.
Jaz ne vem kaj bi ti rad dokazal. Povedal sem ti, da me je v nabiralniku pričakal listek. Ko sem poklical na UPS in vprašal zakaj me ni poštar ni poklical, je bil njihov odgovor, da zaradi varovanja podatkov Amazon ne piše tel. številke na naslov. Kljub dogovoru, da me pred drugim poizkusom dostave pokliče me ni. Da o puščanju paketov znancev, kar tako niti ne govorim. Na paketu sem še enkrat preveril in NI TELEFONSKE ŠTEVILKE. Kaj razumeš slovensko ali boš drkal na tvoj primer, da nimaš problema! Dolžan si mi še odgovor, kaj delam- delamo narobe, da vem- vemo za drugič, ker redno kupujem na Amazonu in imam- imamo vedno preobleme z dostavo.Očitno, da nimamo problemov za nas tiskajo posebne nalepke...
malo je tudi problem da fantje ne ločijo med fba pa fbm, torej čisto možno da pač ni vseh podatkov gor ampak ja, za pizdakanje za šankom nima veze.Težave iščete tam, kjer jih ne morete najti. Uporabniška izkušnja imenovana Dostava (kot končno dejanje nakupnega procesa), je predvsem odvisna od osebe, ki paket dostavi.
S Pošto Slovenije imam diametralni izkušnji v razmaku treh dni. Guess what...prva dostava: starejši nezadovoljen moški, druga dostava: mlad gaser.