okej, pa recimo, da imam se vedno Toyoto, s 300.000 km in 14 let staro, kot je bilo lani, ko sem se na koncu odlocil za Civica (ker je pac kazalo, da bo bencinar vrh glave). pa recimo, da smo leto nazaj, in vem, da bom delal 30k letno in gledam tega Volvota. redno servisiran, km drzijo (v servisni vse po reglcih) - v tem primeru bi verjetno rekli samo vzemi, ali bi vseeno rekli "pripravi dva jurja za popravila?" potem morajo vsi, ki kupujejo rabljene diesle, imeti dva jurja na strani? ker teh dieslov se ogromno proda. recimo, kar gledam oz. razmisljam o menjavi in se pri kakem dealerju malo ustavim, povsod se prodaja - ne mislim gleda, podpisuje pogodbe.
teoretiziram, da ne bo pomote.
ampak pri vecih dealerjih sem se vstavil, pri mnogih po 5 minutah sel naprej, ker je bilo prevec sumljivo (F1 Avto, JTD Medvode, se kak bi se nasel). ampak sem preveril nekatere prodajalce in dejansko prodajajo, kar se oglasuje - dobro ohranjen, redno servisiran avto. so redki, ampak so. zakaj bi avto sel normalno 150.000 km, potem pa, ko bi ga nekdo uvozil, naenkrat zacel srat?
kolega je kupil cca. 14 dni nazaj C5 pri dealerju, in verjemite mi, da je zajebana stranka in preveril vse po dolgem in pocez. ko je avto nabavil, je opravil se redni servis in ze 14 dni vozi brez problema. uvozenega diesla.
kot receno, nikogar ne zagovarjam, ampak razmisljam oz. teoretiziram.