Laguna Grandtour vs. 508SW vs. C5 Tourer

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Turbina ...
smile-1.gif
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.699
5.884
113
Citat:
Uporabnik DizzyReed pravi:
m ... in mislim, da bodo novodobni turbobencinarji postali podobno tvegani, sploh če se uresniči to, da bodo tudi bencinarjem dodali DPF filtre ...

Kaj pa bo pri bencinarju filtriral DPF? Katere trde delce proizvaja bencinar? Za pline vem da imamo katalizator, kake imamo pa trde delce pri bencinu?
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.699
5.884
113
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Turbina ...
smile-1.gif

No shit Sherlock....

Resno me zanima malo podrobneje kaj ima turbo vencinar več, ajde zraven turbine in cevi ki vodi do/od nje.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Turbina ...
smile-1.gif

No shit Sherlock....

Resno me zanima malo podrobneje kaj ima turbo vencinar več, ajde zraven turbine in cevi ki vodi do/od nje.

No,no, nisi videl smajlita zraven.
rolleyes-1.gif


Katere komponente dodatno vsebujejo bodo pa znalci povedali.
tongue-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.562
335
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Najbrž še kak senzor, ventil ali še kaj. Me pa tudi mene podrobneje zanima kaj je v turbo bencinarju več delov kot v navadnem atmosferskem. Znalci, dajmo...
Ni vsa stvar le v večjem številu komponent, temveč tudi v tem, da se gre pri turbo motorjih za downsizing.
Torej dejansko občutno manjši motor zmore več KM in več navora, kar seveda tudi poveča obremenitev vseh delov motorja. Seveda proizvajalci uporabljajo nove, boljše materiale, ampak hkrati pa zagotovo gledajo tudi na dobičkonosnost takšnih motorjev. Tako da, moje OSEBNO in ZNANSTVENO NEPOTRJENO mnenje je, da so komponente v takšnih motorjih bistveno manj predimenzionirane (če sploh so
grims-1.gif
), kot v klasičnih atmosfercih, kar seveda za seboj potegne tudi konkretno večjo možnost napak.. Ali to drži, se bo pa zelo hitro videlo v naslednjih nekaj letih.
Hkrati je pa še eno dejstvo: klasičen bencinar si pač vozil kakor si ga vozil (vsi smo že kdaj srečali, ko kakšna mamca vključi avto in tatatatatatata takoj speljuje s 5000 vrtljaji in več). No, me zanima, kako bodo takšno ravnanje turbine (čeprav relativno majhne) prenašale dolgoročno. Verjetno je vsem jasno, kam to pelje.
wink-1.gif
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.647
6.508
113
turbinca ni treba na 5000 obratih speljevat

zdaj če to vseeno počnejo stare mame je to meni nepomembno, ker ne kupujem rabljenih avtomobilov

osebno avta brez turbine več ne kupim
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Hehe, sem spregledal kaj je napisal. Bencinarji seveda nikoli ne bodo imeli DPF - diesel partikel filter -
smile-1.gif

zdaj ne najdem, ampak sem zadnjic bral, da bodo to v roku petih let dobili tudi turbo-bencinarji. sem tudi sam zastrigel z usesi, ampak utemeljujejo, kao, da imajo turbobencinci vecje deleze saj, za kaj je potreben filter, podoben dpf-ju.
tongue-1.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
Morda, ampak se ne bo imenoval DPF, mogoče GPF
wink-1.gif


Sicer pa, če bo to res, bo Toyota povečala prednost s hibridi z EFI in 40% termodinamičnim izkoristkom
tongue-1.gif
Ne rabiš nobenega filtra samo klasičen 3-way katalizator.
 

damci

Pripravnik
12. sep 2007
247
6
18
si pogledal ze za i40 kot alternativo, s tamocnim dizlom in AT menjanikom sem imel porabo okrog 7.1. v cca. 60.000km?
 

map

Guru
6. jul 2008
7.847
1.960
113
najrajš na babi
Z tem kar je v naslovu napisal porabe 5 litrov ne bo. No razen z vršiča dol. Bi se pridružil stankotu. Obdrži hondo, eventuelno še kak cekin na kup vržeš, pa greš potem na hondo 1.6 dizel. Recimo v enem letu ne boš veliko zgubil, cene dizelc bodo še malo padle, nekaj cekinov na stran, pa je to to. Za vse ostalo v tej temi lahko že v štartu daš kak 2k na stran za popravila, pa vprašanje če bo potem v redu.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
okej, pa recimo, da imam se vedno Toyoto, s 300.000 km in 14 let staro, kot je bilo lani, ko sem se na koncu odlocil za Civica (ker je pac kazalo, da bo bencinar vrh glave). pa recimo, da smo leto nazaj, in vem, da bom delal 30k letno in gledam tega Volvota. redno servisiran, km drzijo (v servisni vse po reglcih) - v tem primeru bi verjetno rekli samo vzemi, ali bi vseeno rekli "pripravi dva jurja za popravila?" potem morajo vsi, ki kupujejo rabljene diesle, imeti dva jurja na strani? ker teh dieslov se ogromno proda. recimo, kar gledam oz. razmisljam o menjavi in se pri kakem dealerju malo ustavim, povsod se prodaja - ne mislim gleda, podpisuje pogodbe.

teoretiziram, da ne bo pomote.
smile-1.gif
ampak pri vecih dealerjih sem se vstavil, pri mnogih po 5 minutah sel naprej, ker je bilo prevec sumljivo (F1 Avto, JTD Medvode, se kak bi se nasel). ampak sem preveril nekatere prodajalce in dejansko prodajajo, kar se oglasuje - dobro ohranjen, redno servisiran avto. so redki, ampak so. zakaj bi avto sel normalno 150.000 km, potem pa, ko bi ga nekdo uvozil, naenkrat zacel srat?

kolega je kupil cca. 14 dni nazaj C5 pri dealerju, in verjemite mi, da je zajebana stranka in preveril vse po dolgem in pocez. ko je avto nabavil, je opravil se redni servis in ze 14 dni vozi brez problema. uvozenega diesla.
wink-1.gif


kot receno, nikogar ne zagovarjam, ampak razmisljam oz. teoretiziram.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.847
1.960
113
najrajš na babi
Da boš lažje spal. 1.5 dci v pol manjšem meganu po avtocesti ni problem na 6 spravit, pa ne rabiš bit divjak. 5 litrov ja če se teren malo spušča pa 110 na uro. V teh kračah raje reči 7, da ni potem presenečenj. Žena vsak dan naredi 100km po avtocesti, brzina med 120 in 140, pa malo mestne vožnje. Povprečje med 5,8 do 6, 1 zdej pozimi, ko še kej na mestu laufa. Hondo morda res, ampak lepe vožnje, ko jo boš zavrtu bo hitro čez 6. Samo, če boš avto zamenjal, moreš polega cene imet še jurja + na zalogi. Registracija, pa pošteni servis z menjavo jermenov za 500+ EUR. To je minimum, že kle jurja spušiš. Ne bi jest ravno zaupal po papirjih, da je na avtu vse zamenjano, tako kot treba, pošteni servis je nuja.

No pa da se ne bova kregala, pa bluzila. Vprašal si za mnenje, povedal sem ga. Odločitev je tvoja.
 
Nazadnje urejeno:

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik DizzyReed pravi:
Citat:
Uporabnik map pravi:
Z tem kar je v naslovu napisal porabe 5 litrov ne bo. No razen z vršiča dol.

tega se popolnoma zavedam, da ne bo 5l porabe. ampak ze ce bo poraba 6l, bo to konkretna razlika. 1.6 dtec pa bo res 5.5.
wink-1.gif

Prijatelj ima 508SW s 164hp dizlom pa mu porabi 5.8 po bc, kakšnih 70% avtoceste, ostalo mesto oz. krajše relacije. Pa ne vozi se 100km/h po ac...
 

map

Guru
6. jul 2008
7.847
1.960
113
najrajš na babi
No ja odvisno od relacija po AC, sam mam recimo dom - LJ porabo tudi 0,5 litra višje kot LJ - dom, pri istem režimu. No danes sem ravno tasovca karavan 2.0 tdi 4 motion peljal na sprehod. 2km mesta, ter 40 km avtoceste 130 tempomat. Vmes nekjakrat tempomat vgasnu (promet), ter nato malo pospešil in spet 130 tempomat. Poraba 6,7l. nazaj grede ista relacija. najprej sem ga do kraja prtisnu (215 km/h), več ne gre po ravnem, nato brez tempomata večinoma med 150 in 170. Poraba 7,8. Tolko o petih litrih. Ja regionalka do 90.
 
Nazadnje urejeno:

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Povprečna poraba za avto ki sem ga omenjal (508 2.0 164hp), je po na spritmonitor.de 6.2l, pa vsi vemo, da so v nemčiji hitrosti na avtocestah malo višje kot pri nas. Tako da se mi ta 5.7 zdi kar realna za naše razmere, Passat s 4 motion porabi cca 0.5l več od navadnega.