DIY Redni servis Passat TDI 130

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.730
419
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Sledi še RESET SERVISNEGA INTERVALA

Sedeš se za volan in:

- pritisneš števec dnevnih kilometrov ter ga držiš
- v tem daš kontakt (obrneš ključ do kontakta)
- spustiš gumb števca dnevnih kilometrov
- gumb za nastavitev ure obreš v desno (izpiše se: 'SERVISE NOW'...oz. kak druga oznaka - ker ni posvosd isto)
- obrneš ključ nazaj oz. odvzameš kontakt

Zadevo ponoviš 2 x!

Najprej - pohvala za vodič.
cheer.gif


Glede reseta intervala pa ni potrebno iz še enkrat skozi. Po tem, ko obrneš gumb za nastavitev ure v desno in se prikažejo črtice (----) ali drugo besedilo oz. pri nekaterih pisk, samo še enkrat pritisneš desno tipko in ponovno obrneš gumb za nastavitev ure v desno (spet se prikažejo črtice oz. pisk). VAG vozila imajo 2 različna intervala, nekatera celo 3 (OIL, INSP, pri nekaterih še INSP2).
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.021
118
63
okolica mesta
Na kolko menjaš zračni filter 15 ali 30km? Sam pa naftnega zamenjam pred vsakim poletjem, če se med zimo kaj nabere. Tko mi je tut en znanc svetoval.

lp
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Nato greš na menjavo NAFTNEGA FILTRA

- Potegneš ven vzmet, in dvigneš 'zadevico*' Točka 1).
- z dovodne in odvodne cevke potegneš na stran vzmetne objemke (tč. 2 in 3)
- potegneš cevki dol
- losaš vijak (nato greš s šravfencigerjem med objemko in filter ter malo zrahljaš)
- potegneš filter ven





- iz starega filtra pretočiš nafto v novega (oz. v novega natočiš kako drugo čisto nafto npr. iz ročke...to je obvezno treba narediti (!), ker lahko se ti zgodi da avto zaradi tega ne bo potegnil nafte!).

- na 'zadevici' je potreno zamenjati 2 tesnili (najprej potegneš dol modro, ter nato črno, ter daš nazaj najprej gor črno in nato modro...zakaj tako?...manj se zajebavaš
evil.gif
- da ti modra ne skače v utor od črne da imaš s tem dvojno delo





Nato filter fiksiraš nazaj ter vrneš cevke in objemke na svoje mesto.

Za tiste z 'navadnim naftnim fitrom': Filter losaš z namesnkim ključem, odšravfaš, pretočiš nafto v novi filter ter pred montažo novega filtra gumico namažeš z oljem (!) -> potegneš po njej s prstom, ter piviješ kolikor imaš moči v rokah - menjava je praktično identična menjavi oljnega filtra z razliko da je treba nafto natočiti v novi filter pred montažo





samo ena opazka, nafte s starega filtra ni najbolj priporocljivo pretakati v novega ker ponavadi ostanejo usedline od umazanije in voda, raje natocimo sveze nafto in se pri tem je najbolje pazit da ne natakamo v sredinsko luknjo kjer je izhod iz filtra.Na servisu to seveda opravijo z podtlacno crpalko.
smirk-1.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.192
1.809
113
Citat:
Uporabnik Gamero pravi:
Na kolko menjaš zračni filter 15 ali 30km?

Obvezno pri vakem servisu - torej 15.000 km...pri turbincu in zamašenem začnem filtru se ni za igrat.

Svoje čase sem edino naftni fiter menjal vsako drugo menjavo. Zdaj se pa ne dam motit in vsakič zamenjam vse. Mi prišparanih 5 EUR nič ne pomeni ob misli da zaradi česarkoli (slab, zamašen filter) uničiš kaj tretjega ali ostaneš na cesti ko je najmanj potrebno.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.192
1.809
113
Kaj pa imaš za en avto?

Veš kako je...prvič ti itak ni nič jasno...ensotavno odpri havbo ter glej noter...iz tatoalnega razsula se ti počasi začnejo stvari postavljati v nek organiziran nered...za začetek poišči vse flaškone (predvem poskušaj ugotoviti kater je kater)...torej hladilna tekočina, brisalci, zavorno olje, olje za servo volan...potem poišči šibiko, pokrovček za dolivanje olja (tistega na motorju)...ter nato okoli avta še filter (zračni, oljni potencilano še naftni)....pa si že skoraj zmagal.

Ko lociraš filtre malo pomisli kako boš prišel zraven, orodje veš kako rabiš (praktično namenski ključ za filtre in to je vse) pa si enkrat vzemi čas in se loti.

(seveda...za taka opravila je res dobro da nisi kje pred blokom...verjetno če sam ne bi imel možnosti tega delat pri straših, pred blokom sigurno ne bi oz. bi peljal k popoldancu).

Tudi jaz sem imel probleme pri passatu ko sem ga nabavil....najprej zagledaš en enormni pokrov, za katerega niti ne veš kako gre dol, potem pa ko ga odstraniš ti ni pa nič jasno (ker si vajen običjanih oljnih filtrov, nekje ob strani spodaj pri motorju)...tako da dolgo časa nisem vedel kje je oljni in kje naftni filter. Samo to še ne pomeni, da ju ne bi zamenjal ko ju lociraš
smile-1.gif
.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
P206 imam - sej so 100% kje na netu taki tutoriali s slikami in vsem, samo potem morem k staršem it, ki sta v hiši, ker pred blokom res ne mislim to delat (čeprav en sosed še odbijače menja pred blokom, ko se pijan zaleti kam
rolleyes-1.gif
).
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.392
1.355
113
Naftni filter (tako kot kabinski mikrofilter) se menjata pred zimo, zato, da ti ne bi zaradi morebitne vode (filter odstranjuje vodo in svinjarijo iz nafte) zmrznila nafta, kabinski pa zato, da ventilacija bolje dela in se šipe manj rosijo (na to so različni avti različno občutljivi, če na mojem ne menjam mikrofiltra vsako leto je polom.

Olje pa je po drugi strani najbolje menjati po koncu zime, v začetku pomladi.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.350
5.858
113
pri taščici
Tisto o prelivanju nafte iz filtra se je tudi meni zdelo "sporno" . Bolje da enkrat ob točenju na črpalki še malo natočiš v eno kantico in ptoem s tistim filaš filter.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Naftni filter (tako kot kabinski mikrofilter) se menjata pred zimo, zato, da ti ne bi zaradi morebitne vode (filter odstranjuje vodo in svinjarijo iz nafte) zmrznila nafta, kabinski pa zato, da ventilacija bolje dela in se šipe manj rosijo (na to so različni avti različno občutljivi, če na mojem ne menjam mikrofiltra vsako leto je polom.

Olje pa je po drugi strani najbolje menjati po koncu zime, v začetku pomladi.





Pozimi je bolj pomembno "dobro olje" zaradi velikih temperaturnih nihanj.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.392
1.355
113
Stvar debate, načeloma pa pozimi vozimo počasneje in manj obremenjujemo motor (drag racov ni pozimi, 250/h se ne voziš pozimi ipd.).
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
kaj pa vziganje v mrazu?Ko je olje na delovni temperaturi maze idealno.
 
Nazadnje urejeno:

tony

Guru
23. jul 2007
9.392
1.355
113
Iz tega razloga se danes v avtomobilih ne uporablja več monogradnih olj
smile-1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
enkrat sem gledal eno raziskavo o vziganju hladnega motorja.Pri enem vzigu na 10 stopinjah minusa naj bi se motor bolj obrabil kot pri 5000 km voznje pri delovni temperaturi
 
Nazadnje urejeno:

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.192
1.809
113
se strinjam..najpomembnejše je dobro olje. Ki je 'dobro' ravno v tem da je čim bolj učinkovito v hladnem....ko je na delovni temperaturi praktično ni razlike ali imaš mineralno, pol sinetiko ali najboljšo sintetiko.

Ko pa so enkrat temperature pod nič....se pa začnejo razlike (manjša kot je prednja številka boljše je olje v hladnih razmerah).

Glede naftnega filtra....itak ni potrebe da pretočiš vse! Voda je itak na dnu..odtočiš pa vrh. Hkrati je to nafta iz filtra..torej je že prečiščena, če pa ni jo pa spet pretočiš v filter..se torej tam prečisti....in teh 2 deci ni spornih. Lahko pa seveda natočiš iz kake kantice. Gre zgolj zato da moraš natočiti nafto v filter predno ga montiraš.


Sem ravno računal....če delaš 15.000 km na menjavo, avto ti v povprečju porabi 6,5 litra na 100 km....pomenid agre čez ta filter nekje 1.000 litrov nafte....in za tako malo površino paprija v filtru....je kar potrebno zadevo menjat.

Da o zračnem filtru, in kubikih zraka ki jih prediha, niti ne razpravljamo!
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.078
799
113
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
enkrat sem gledal eno raziskavo o vziganju hladnega motorja.Pri enem vzigu na 10 stopinjah minusa naj bi se motor bolj obrabil kot pri 5000 km voznje pri delovni temperaturi

Tudi jaz sem že zasledil podobne oddaje. Zato sem si vgradil tole igračko v svojega TDI-ja: http://www.waeco.com/en/1276_1282.php?PHPSESSID=30b12aae9ebd88a588b2a395db9db053

Priporočam vsem uporabnikom dizel vozil, ki jim je 1.000€ + stroška za Webasto preveč, saj pride Defa Warmup Standard manj kot 150€. Razvito in v uporabi v Skandinaviji.

2 uri priklopa na elektriko pogreje 7 litrov hladilne tekočine na 30+ °C na klasičnem 1.9 TDI motorju.

Defa ima slabosti proti Webastu, vendar je odličen cenovni kompromis.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.078
799
113
Vincent: 5 * za tole temo
cheer.gif


...

Defo sem kupil v podjetju Kon Tiki Solar v Kamniku, samo jih ne priporočam, ker sem se pošteno namučil, da so mi zrihtal tole. Uredili so mi jo po kakšnih 3 mesecih iz Nemčije. Omenjeno podjetje je pomojem zastopnik Waeco izdelkov.

Sama naprava pa je
aplauz.gif
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.078
799
113
Samo še tole povem, pa bom nehal z off-topicom:
- Defa grelček, ogret motor na 90°C, zlahka zadrži na tej temperaturi čez noč, če vam ni škoda elektrike (npr. v kampu, kjer štrom tako ali tako plačamo)
- v zimskem času ogreta hladilna tekočina segreje motor in posledično se motor zelo, zelo hitro ogreje, medtem se notranjost avtomobila takoj ogreva.

Sam pri Toledu 2. generacije tudi zaprem 50% hladilnih rež, saj sem mnenja, da je ta avto še za poletno obdobje preveč odprt, vendar samo za 3 do 4 mesece na leto.
 
Nazadnje urejeno: