Kupil sem izdelek za katerega sem plačal 22% davka + zahtevnejše carinjenje. Izdelek se je po enem tednu pokvaril. Prodajalec mi lahko pošlje nov izdelek iz kitajske, jaz pa mu pokvarjen izdelek pošljem v nemčijo.
Se da na carini to kako dokazat, da nebi še enkrat plačeval davka ter zahtevnejšega carinjenja?
Če ne gre drugače bom raje vzel denar nazaj. Samo pri tem imam še manjši problem, ker bi mi prodajalec povrnil samo polovico DDVja ki sem ga jaz plačal. S tem pa se seveda ne strinjam.
Jaz sem veckrat kupil kaj znizanega. Jim posljem printscreen nakupa in tudi odtega na kartici in se nikoli ni bilo problema.
Jaz vedno v opombe pri naročilu dopišem, da naj pravilno izpolnejo CN22. Če ne štima in moraš plačat, težiš trgovcu. Je pa pošta še fer s cenami. DHL Express ti poleg dajatev opali še minimalno 20€ za bančno garancijo....
Po moje je povezano tudi z velikostjo paketa. Če naročiš veliki paket, boš verjetno dobil obvestilo od poštne carine.