mobisvet

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.340
672
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Ampak veliko je tudi zgodb nesposobnih prodajalcev ... sploh v kaksnih vecjih trgovskih centrih... Jaz ponavadi kar raje sam poiscem, ce doloceno zadevo imajo.. ker imam dosedaj taksne izkusnje, da prodajalci niti sami ne vedo, kaj vse imajo na policah... Sploh ce gre za kaksno zadevo, ki se ne prodaja ravno vsakodnevno
smile-1.gif
... in cena ni vedno tista odlocujoca... veliko je takih, ki bo raje placala kaksen € vec, ce bo odnos do strank tam boljsi...
 

mobisvet

Zelenc'
22. jan 2010
21
0
1
Bravo in hvala morphey,
brez razloga niso zavrnili garancijskega popravila Linarki na Nokiji,pa da potem na 15 forumih napišeš isti post kako smo slabi,da smo FUJJJJJ,da smo "cigani",da odvračaš kupce od nakupa,pa ne vem kaj še vse,to je višek,nimam prakse pisati na forumih,tudi se ne prerekati,ampak tukaj bom zadevo zaključil,saj se mi ne zdi fer da nas nekdo tako obrekuje,še najmanj pa po krivici,lahko se je skrivati za nickname-i in pljuvati po nas,nobeden od vas ki nas pljuvate,tudi takšni ki z nami niste nikoli imeli opravka imajo največ za povedat, pa nima poguma stopit k nam v prodajalno in rešit zadevo kot to narekuje poslovni bonton,vi vsi veste kdo smo mi in kje nas najdete,kar jaz za vas ne morem trdit.
 

mobisvet

Zelenc'
22. jan 2010
21
0
1
To kar trdiš je vse res,se prilagajaš,si prijazen,ampak z glavo skozi zid pa ne morem,tudi mi je jasno ko naredim kaj narobe,pa marsikaj "požreš" od stranke,samo da narediš prav vse kar je v tvojih zmožnostih,pa dobiš feedback od"nezadovoljne stranke - Linarke",ki ne razume da se mehanska poškodba ne more popravljat pod garancijskimi pogoji,pa žal ne razumem,na koncu pa vsa vesoljna Slovenija proti nam.
smile-1.gif
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.340
672
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik mobisvet pravi:
Da na več kot 15 forumih objaviš isti post,to pa ni otročje?

linarka je v vlogi potrosnika... in lahko tudi je se "otrok" in se potem upraviceno obnasa "otrocje"
smile-1.gif
...

Ne bom stopil na nobeno stran, ker za nobeno stran ne morem trditi, da govori resnico... lahko pa komentiram kot nekdo, ki pac prebere to zgodbo po vecih forumih
smile-1.gif
...
 

brzi

Pripravnik
23. jul 2007
40
0
6
Maribor
Pozdravljeni.

Tudi sam sem pred približno enim letom kupil telefon pri Mobisvetu. Pri novem telefonu je bila težava s slabo kvalito zvoka v slušalki. Prvi telefon so mi zamenjali, vendar je bil tudi drugi telefon z enako napako. Pri ponovni reklamaciji, pa so mi začeli komplicirati in iskati poškodbe na telefonu, čeprav je bil star en dan in neuporabljen.

Iskalo se je vzrok, da bi lahko zavrnili reklamacijo. V glavnem, na koncu sem po pregovarjanih in dokazovanju zamenjal telefon za drug model. Vendar je tudi ta zanič. Enostavno sem pozabil na tistih dobrih 200 eur, ker se mi ne ljubi ukvarjati z njimi.

Lahko bi imeli malo bolj korekten odnos. Z grožnjami o tožbi in objavi osebnih podatkov pa so prekoračili vse meje. In potem se vi greste neko resno podjetje?
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.340
672
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik mobisvet pravi:
To kar trdiš je vse res,se prilagajaš,si prijazen,ampak z glavo skozi zid pa ne morem,tudi mi je jasno ko naredim kaj narobe,pa marsikaj "požreš" od stranke,samo da narediš prav vse kar je v tvojih zmožnostih,pa dobiš feedback od"nezadovoljne stranke - Linarke",ki ne razume da se mehanska poškodba ne more popravljat pod garancijskimi pogoji,pa žal ne razumem,na koncu pa vsa vesoljna Slovenija proti nam.
smile-1.gif

Zal tako je v tem poslu...
smile-1.gif
...
 

bansh28

Fizikalc
24. sep 2009
2.390
2
36
ORGINAL tm
Citat:
Uporabnik Morphey pravi:
Citat:
Uporabnik linarka pravi:

Nikakor nisem neka konkurenca,samo nezadovoljen uporabnik,ki ima pravico izraziti svoje mnenje.


Lp,Linarka

To kar sem bral na prejšnih straneh za me, nikakor ni izražanje mnenja, ampak nedopustno blatenje.
Sem delal kot prodajalec v Velikem poku, pa sem imel takih kot si ti kar precej. Sem o tem že pisal na tem forumu, tako da ne bom na dolgo, kar vse morajo prodajalci prenašati, zaradi takšnih "motenih" oseb.

Čist en primer na hitro. Stranka kupila črno kartušo, dal sem mu jo jaz ker se sam ni znašel. Zahteval pa je črno. Prišel nazaj čez kak teden, se drl in zmerjal vse po spisku. Rekel je da me bo tožil, ker mu tiskalnik ne tiska barvno.

Vedno ko čitam kake sorodne dogodivščine, se spomnim na tega modela. Še zaj mi gre na kozlanje, ko le pomislim na takšne ljudi, ki so mi grenili delo.

@Linarka, ravno zaradi mojih izkušenj iz trgovine, ne verjamem tvoji zgodbi.

Se podpišem !
Sem včasih tudi jaz prenašal take debile !!!!!!!!!!!!!!!!!
Eni so res bolani !
10.gif
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.340
672
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Saj verjamem... ampak vcasih je bolje zamizat na eno oko (ali pa celo na obe ocesi) in pustiti, da gre zadeva mimo
smile-1.gif
...

Ocitno pa se najde kar nekaj ljudi, ki niso zadovoljsnji z vasim nacinom poslovanja... Res pa je, da se na forumih ponavadi prej oglasijo taki, ki niso zadovoljni, kot pa taki, ki so zadovoljni...
 

mobisvet

Zelenc'
22. jan 2010
21
0
1
Tebi se to zdi malenkost da nekdo javno odvrača stranke od nakupa aparata pri nas,da nas žali s cigani,brez vsakega dokazila,kdo je tukaj otročji in bebav,jaz ki se branim ali ona ki na vseh možnih forumih piše iste poste?,sem žal drugačnega mnenja
smile-1.gif


Lep dan še naprej
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Citat:
Uporabnik MadMitch pravi:
Točno tako, podjetje, ki za vsako malenkost grozi s tožbo, naj raje zapre štacuno.
Sploh pa takele neverjetne grožnje, kot so letele tukaj, sila neprofesionalno in otročje.

Spoštovani Mobisvet, eno potencialno stranko ste izgubili, pa ne zaradi obtožb uporabnice, temveč zaradi svojega odnosa, groženj in nadvse arogantnega nastopa.

+1
 

damek1a

Pripravnik
13. okt 2007
659
0
16
mb
Dandanes je potrebno biti zelo previden pri teh rečeh. Če se že odločiš odgovarjati po forumih, je smiselno najeti profi PR.
Google vse beleži. Potencialne stranke se zaradi takih objav ne bodo odločile za sodelovanje s tabo, ne glede na to, kdo je imel prav. Poglejte, kaj se je zgodilo Rolanu... Google, Rolan, peti zadetek in veselo branje. Pravijo, da si bodo mogli v prihodnosti posamezniki in podjetja zamenjevati imena zaradi takih reči.
 

Piccadilly

Fizikalc
22. dec 2009
1.695
67
48
Lol, boščki na mobisvetu. Naslednji nakup bo sigurno drugje. Sploh se nisem oziral na kritiko linarke, odnos tesla ki predstavlja trgovino je poskrbel za to.
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.