Zadnji pogon v snegu

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
msenjur, ja sej, kot pravim, lahko je kaj drugega v problemih X-drajva. Pac, slisal sem, da se jebe zaradi razlicno znucanih gum. Se pa strinjam, da je lahko problem tudi v presvoh materialih.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Če je problem vlečenje-potiskanje na kratki razdalji (parkiranje na dvorišče) pač rikverc not zapelješ. Jaz sem se par let z bemflnom čisto normalno vozil po snegu na Pohorje, je pa res, da sem večkrat ESP (mislim, da se mu je tako reklo) izklopil in pač malo "driftal" skozi ovinke, ker če ne ga je zbremzalo in se je ustavil.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Sem napisal, da tudi rikverc nisem mogel priti na dvorisce. Pa nisem samo 1x probal...
Sej, to je moja izkusnja, vsi ostali majo drugacne...nekateri vozijo z Bmw-ji z letnimi pozimi. Kaj je takrat z njimi, ko je sneg, ne vem... Tukaj pisemo izkusnje... Masevec se bo pa sam odlocil.
V rikverc je bil problem, ker so gume ravnotako kopale, ampak, ker z njimi ne mores manevrirat (obracat), pocasi lezes na stran, tudi ce sprednje nevem kako obracas.
Tisti, ki imate BMW- je, probajte za pravi uzitek ESP tipko 2x izklopit. Prvic izklopis samo protizdrsavanje, drugic pa tudi, da ti levo ali desno kolo ne bremza, ko driftas. Za drugi popolni izklop moras drzati tipko dlje casa.
 
Nazadnje urejeno:

masevc

Guru
2. sep 2007
3.426
858
113
Ksz
glede nato, da se pogovarjamo za prvi avto pri hiši in mora biti operativen kadarkoli (tudi v snegu) sem tudi postavil tako vprašanje. Pred tem sem imel v mislih samo tudi zadnji pogon, sedaj mi je pa skoraj popolnoma jasno da mora biti xdrive.

drugače bi bilo, če bi se pogovarjali za avto, ki ga lahko v takih okoliščinah nadomestiš.

gre pa se predvsem za BMW serijo 5 od leta 18 dalje
 

Clueless

Fizikalc
5. avg 2007
744
86
28
Če ravno ne živiš nekje na klancu najbrž preveč kompliciraš. Kakih dvajset let nazaj je bila daily driver Opel Omega B. RWD brez fancy novodobnih pomagal. Živim na vasi, na hribu. V tistih časih je pozimi celo še zapadel sneg v konkretnejših količinah. V petih letih, kar sem imel ta avto sem šel peš v hrib mogoče trikrat, ker ni bilo nič spluženo. Vse ostale situacije so bile non-issue. Rabiš nekaj občutka, prakse in dobre gume, pa prideš kamorkoli. Kasneje sem sicer imel nekaj 4x4 pogoncev (izključno zato, da sem prišel po nespluženi cesti do doma) in lahko rečem, da se lahko tudi z njimi enako hecaš, kot z RWD, če naletiš na prave razmere.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Se spomnem v 90-tih, ko je prisel profesor, ko je snezilo in je zmeraj vmes uro preklinjal Omego, da se je zjutraj vrtel na dvoriscu in na koncu prisel z zenovo Corso na siht...
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Masevec, kaj pa kaki Audiji A6 s sprednjim pogonom ali pa Quattro?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.142
5.753
113
pri taščici
Kar poglejte si video star ene dva tedna z Dolenjske AC kaj naredi rwd ko zapelješ na mokro črto ob robu AC. Lep izlet iz AC. Pa ne mi rečt da BMW serije 6 brez elektornike
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.142
5.753
113
pri taščici
Sprednji pogon ne bi tistega resil? Kaj pa lahko sprednji pogon naredi razen to da zavrti v prazno in da mogoče potegne v smeri volana ( ki pa je bil precej naravnost) . Zadnji pogon že pri minimalnem odklonu še bolj "zasuce“ avto in potem video pokaže kam je šlo.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.836
5.081
113
tam ni zaplesal zaradi pogona, ampak hitrosti in premika volan. in ko zapleše pri taki hitrosti nima veze kaj je.
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.426
858
113
Sprednji pogon ne bi tistega resil? Kaj pa lahko sprednji pogon naredi razen to da zavrti v prazno in da mogoče potegne v smeri volana ( ki pa je bil precej naravnost) . Zadnji pogon že pri minimalnem odklonu še bolj "zasuce“ avto in potem video pokaže kam je šlo.
Se enkrat nima veze s pogonom, se manj s snegom
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.426
858
113
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Ja, mocan avto, verjetno slabe gume, tip ga je pohodil, zaneslo ga je levo v ograjo in ga odbilo desno, plus se on je verjetno trznil v desno.
Sem se sedaj spomnil enga direktorja, ki ga poznam...imel Lexusa, ravno tako zadnji pogon in pozimi ob izstopu iz predora in suhe ceste zapeljal na zasnezeno vozisce...posledica...okoli in okoli obtolcen avto...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.142
5.753
113
pri taščici
Kolikor vidim na gsm, ni prišel do ograje. Je že vprašanje zakaj je prišel do crte¡. Zakaj za vraga ga ni prej poravnal?
Črta je bolj gladka od asfalta, kot je videti tudi nekaj več vode, "poln gas", zadnji pogon, rezultat je pa....sprednji oziroma 4x4 bi tukaj po mojem mnenju drugače reagiral.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Cash

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Ja, mas prav. Sem se enkrat pogledal in se sploh dotaknil ni ograje. Torej malo levo, potem je trznil z volanom desno, bela crta pa verjetno dodatno pripomogla, da so se kolesa se bolj zavrtela v prazno...dobro, da ni bilo celno v uno drevo.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.836
5.081
113
Sami šumaheri ej. Svaka čast, Hanzi bi ga rešo z levo roko med tem, ko bi Cashu odgovarjal na alteru kere gume so ok z desno.