Xsara Picasso, sprednja desna luč ne dela

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Sem zamenjal zarnico, ni pomagalo. Stara zarnica je bila ok.
Sem pogledal varovalko za to luc, je ok. Sem zamenjal varovalki za levo desno in se vedno ne dela.
Kaj bi lahko se bilo?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
S konektorcka zarnice gredo trije kabli v en tak zaprt ovoj, ta pa potem v se enega vecjega.
Mogoce ves, kje pride na sasijo?
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
8.917
8.964
113
EU
To je težko povedati brez načrta električne vezave. Jaz sem za Hondo Jazz delal predelavo za dnevne luči, in sem komaj našel načrt. Tovarne to skrivajo, da Kitajci ne skopirajo :fredi:
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Sej, ce je bo druge, gre k avtoelektricarju. Vseeno pa probam sam urediti, ce se da.

Hvala za trud!
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Ni ti treba iskat kabla za na šasijo...enostavno vzemi en 50cm kabel, ga priključi na črn kabel pri priključku za žarnico, drug konec kabla pa na šasijo in z ampermetrom potem eno "merilno palčko" na črn kabel pri priključku za žarnico in eno na rdeči kabel in boš videl, če steče tok. Lahko pa tudi direkt žarnico priključiš. Pazi, da ne fališ pola, ko boš dajal dodatno žico na karoserijo, ker potem ti bo varovalka odletela, ti pa sploh vedel ne boš.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Zakaj bi brikal če lahko pomeriš na konektorju.
Luč nima nobenih "ozemljitev" (to ni bajta) ampak imaš na ožičenju tudi maso.
Snameš konektor in meriš če je kakšna napetost. Meriš lahko tudi proti preverjeni masi avtomobila oz. "minus" polu na akumulatorju.
Drugače pa ima nadzor nad lučmi verjetno BSI enota.
Andy, si že probal odklopit akumulator za nekaj časa?
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
A ima rele za vsako luč posebej?

Romzi, če išče ali ima maso in električno shemo. Dodaš dodatno maso (žico) in če posledično dela, je res kriva original masa, če še zmeraj ne dela, ni to krivo in iščeš dalje krivca
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Po moje je res rele sel, ker dolga sveti, kratka pa ne. Je pa H7, ki ima obe nitki v eni zarnici.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Pisal sem na pamet, ker me ni bilo doma.
Kaj ima to veze? Ima dve nitki in to je to. Pejt spat.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.867
5.128
113
Glej niti neveš kera žarnica je in pol boš rešo elektriko al kak misliš? Si že vzel multimeter v roke sploh, da vidis kaj pride po kablu al pa probal če niso kje prekinjeni? Kabl je tisto kar pride iz takega zaprtega ovoja ki gre še v enega večjega...

Lahko maš vse možne sheme in brez multimetra neboš rešo nič. Lahko pa vzameš multimeter in v 10 minutah najdeš problem. Ker za ugotovut zakaj luč ne dela nerabiš sheme
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Doma nimam multimetra (je pri očetu), zato sem lahko poanaliziral na podlagi tega, s čimer sem lahko delal. Nazadnje sem žarnice menjal na avtu pred 2012, ker na Amperi (HIR2) in Mazdi (LED) še niso šle, 2001 Clio pa je imel eno posebno žarnico za tisti posebni žaromet z dvojno lečo ali nekaj takega, kjer so žarnice crkovale na vsake pol leta, pa še drage so bile. Mislim, da ni bila niti H4 niti H7.
Zato tudi iz glave nisem vedel, za točno kakšen tip žarnice gre, videl pa sem, da ima nitki za kratko in dolgo luč, kar sem zgoraj tudi napisal.

Torej:
- sprednja desna kratka luč ne deluje, tudi z rezervno žarnico ne, obe žarnici (obstoječa in rezervna) imata nepregoreni nitki (za kratko in dolgo luč)
- obe varovalki za levo in desno luč sta ok. Sem ju tudi zamenjal (z leve na desno in obratno), pa je stanje enako
- masa, ki pride do žarnice je očitno ok, ker desna dolga luč deluje

To je bil doseg tega, kar lahko naredim sam. Zato sem se odločil, da za nadaljevanje avto zapeljem k Citroen serviserju, ker več kot to je izven mojega dosega opreme in izkušenosti servisiranja konkretnega problema.

Hvala vsem (razen Sandri in vsem, ki ste like-al njen odgovor brez kakršnekoli dodane vrednosti) za trud in pomoč!
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Kaj naj sploh pišem(O) da pomeri če je štrom na varovalki in potem še na konektorju če nimaš niti osnovnega multimetra za 10 €.
Da o drugem ne pišem, ker si takoj užaljen kot 7 letni froc .

In dala sem ti edini nasvet ki si ga polušal peljal boš na serivis.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Ne bluzi. To, da bom peljal k avtoelektričarju, ker sem pogledal tisto, kar sem sam lahko (žarnice, varovalke), sem napisal že pred tabo. Za to nisem potreboval tvojega 'edinega nasveta.'

In nič nisem užaljen. Ostali mi pomagajo s koristnimi nasveti, potem pa ti prideš v temo in mi jo zaserješ.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Da zgledata obe žički na H4 celi, še ni zagotovilo, da tudi res obe "liniji" gorita. Ni pa minus, če kratka/dolga dela druga pa ne.