XC40

dufus

Fizikalc
13. okt 2007
1.927
60
48
je slo tudi meni od zacetka na zivce, sedaj pa sem se totalno navadil. saj je vseeno, ce ti kaze v kateri prestavi je, ce ti obrati ne stimajo si pac prestavis, v kateri prestavi pa to je pa je res nepomembno.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.366
229
63
Kras
www.mtl.si
Če preideš iz CVT-ja, te potem to nič ne moti...:D
Drugače pa dejansko je ta informacija neuporabna, verjetno je pa dobra z vidika psihološkega ''nadzora'' nad vozilom.
Sam osebno raje vidim v kateri prestavi je, če nič drugega, še ena stvar, ki krajša čas v vožnji.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.155
2.254
113
Če ti kaj koristi, pripeljal sem se na test z novim A6 limuzino, prehod iz mojega A6 na tega Espaca je bil zame katastrofa kar se tiče celotne izkušnje in predvsem udobja. Vseeno sem pričakoval to pregovorno Francosko udobje od njihovega "cenovno" paradnega konja. Espace je bil Initiale Paris, nabasan z vso opremo. Res da je imel gori 19 colska (neudobna) platišča, isto kot moj A6 ampak vožnja je bil v primerjavi z A6 res neudobna. In ja, vem, težko primerjaš limuzino in enoprostorca ampak vseeno. Francozi bi naj bili že v štartu zelo mehki (mehkejši) sploh pa pričakuješ udobje od avtomobila takšnega ranga. Nevem, tega Espaca sem vedno občudoval (vsaj vizualno od zunaj), me pa je celotna zgodba razočarala. Pa še glede agregata, dost prešvohen za 2 tonski avto. In to je top ponudba kar se tiče agregata, katastrofa. Mislim pa da ima bencinc preko 200 konjev? Treba bi bi bilo tisto preizkusit...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.874
5.469
113
Sem vozil en dan Renault Talismana top oprema...stem 1.6 dizlom...avtu do 160km/h nimaš kaj očitat...potem ga pa zmanjka :) Si predstavljam da ga v Espaceu zmanjka že pri 140km/h...

In stem naj bi (motorno) konkurirali nemškim strojem :D
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.155
2.254
113
Pa saj tudi v tem avtu verjamem da je večini ljudem dovolj ta agregat, jebatga, jaz sem pač presedel iz 2.0 dizel 190 konjev na 1.6 dizel 160 konjev in sedaj ko sem vajen tistega mi je to premalo, preleno, pa še turbina (turbini) se grdo slišita not, sliši se takšno rahlo nadležno piskanje. Avtomobil je drugače imel nekih 800km da ne bo kdo pametoval da so turbine zjebali s testnimi vožnjami... Skratka za 50k€ in gor bi res lahko privoščili 2 literski agregat.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Enoprostorci so pač za vozit vsi po vrsti bolj ali manj jajca, sploh če se presedeš iz limuzine vsaj srednjega razreda. Novi TCE 225 bi res znal biti zanimiv, predvsem ker ima bistveno več navora kot predhodnik 1.6 TCE 200. Avtomatik 160 dci je res na spodnji meji zmogljivosti. 225 bo bojda na voljo tudi v talismanu, menda celo kot neka GT oz. sport verzija
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.216
5.776
113
Jaz sem peljal samo 130km talismana in gre čisto normalno, kot 130km avto pač gre. 165km gre pa najbrž malo bolje.

Glede na pričakovano št. prodanih se jim verjetno drugega sploh ni splačalo not vtikat. Kupcev za močnejše stroje v njihovih avtih je verjetno v celi Evropi 5.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.155
2.254
113
Saj nihče ne pravi da gre avto slabo, govorim zgolj da bi tak stroj lahko šel bistveno bolj suvereno za takšen rang in za takšno ceno. Je pa rekel prodajalec da menda gre Talisman s tem motorjem dost bolje, dost bolj potegne itd. itd... Zdaj zakaj zopet se nisem v to spuščal, je pa mislim da omenil da je Talisman bistveno lažji od tega Espaca tako da zna narediti tudi tista teža in zračni upor neko razliko.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.216
5.776
113
Imajo 2.0 dci, ki ga po novem spet vtikajo v xtraila. Zakaj ga ne dajo v espaca mi ni jasno. Mogoče premalo uglajen? VWjev 2.0 tdi ni nič manjši traktor...
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
150 kg manj ima talisman, nad 100 km/h tudi večji zračni upor ni zanemarljiv... do 100 km/h skoraj ni razlike, glede na tehnične podatke samo 0,2 sekunde v prid talismana.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.155
2.254
113
Nevem kateri je večji traktor ali moj 2.0 TDI ali Renaultov 1.6 dci, dejstvo je da se mojga traktorja not v kabino sliši bissstveno manj. Zdaj pa ali je to na račun boljše zatesnjenosti pa nebi vedel... Kar se pa tiče performansa, je od 0-100 za 0,5s hitrejši Talisman....
 

map

Guru
6. jul 2008
7.788
1.927
113
najrajš na babi
Dejstvo je , da je AUDI premium, zato je tudi bolje zatesnjen. pejd 2.0 TDI poslušat v passata ali golfa. Boš takoj ugotovil, da je dejansko res traktor. Če je pa bolj od renoja, ti pa težko rečem.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Gledal sem objavljene tehnične podatke / cenike, odvisno ali primerjaš grandtoura ali limuzino. Vsekakor razlike do 100 med espacom in talismanom skoraj ni, oba potrebujeta skoraj 10 sekund do 100, kar je slabo, a ni presenetljivo glede na maso, avtomatski menjalnik in manjko navora - majhna prostornina pač...
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Ma kolega je, ko je vozil petico, dobil na test naloženega superba.

Znotr glasn za popizdit. V primerjavi s petico.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.216
5.776
113
Ja kero čudo, da tudi pri avtih velja dobiš kar plačaš. Razen pri renojih. Ti so bedni vedno :D
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.900
1.076
113
www.adriamedia.si
Imajo 2.0 dci, ki ga po novem spet vtikajo v xtraila. Zakaj ga ne dajo v espaca mi ni jasno. Mogoče premalo uglajen? VWjev 2.0 tdi ni nič manjši traktor...
Sem ga ravno vozil v xtrailu. Se ne spomnim, kdaj sem nazadnje tako glasen in traktorski dizel vozi. Sem se presedel v dizelski Grandland, je bil občutek, kot bi se v električni avto usedel.