WV POLO 1995 VERGLA V PRAZNO

rbenedi1

Zelenc'
12. apr 2018
11
0
1
Lep pozdrav,

na vas se obračam z problemom in bi bil vesel vsakega odgovora.
Namreč, kaki mesec dni nazaj sem si kupil polota letnik 1995 bencinar 1.4 z motorjem 6N1. Avto je kar naenkrat nehal delat. Zjutraj smo se še vozli, prišli domov, ko smo ga za par ur hoteli prestavit pod nadstrešek avto več ni vžgal. Vergla v prazno.
Pumpa za bencin se čuje. Menjali smo "fartajler kapo", rotor, vžigalno tuljavo, pol komplet razdelilno kapo, kable. In nič. Avto še naprej v prazno vergla.
Kaj bi po vašem bil lahko problem, ker "naš" mehanik nima več idej?
Se je pa pred tem vezalo avtoradio, samo mehanik pravi da to nima veze. Varovalke so vse cele.

hvala za odgovor

Lp Roman
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.775
1.859
113
Poizkusi ga vžgati s start sprejem.
Če ima dovod bencina nastavek (izgleda kot ventilček na pnevmatiki), naj ti ga nekdo pritisne, medtem ko verglaš - če je bencin pumpa ok, mora ven špricati gorivo. Samo ne zakuri se :)
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.846
3.866
113
Jst ne vem kje najdete take mehanike.

Evo en cheklist za domaće mehanike.

Avto (bencinar) ne vžge iz treh razlogov, ali nima zaganjanja ali nima iskre ali pa nima bencina.

Če nima zaganjanja pomeni da ne deluje štarter ali pa je prenos med starterjem in motorjem prekinjen (odlomljen zobnik ali pa ne potisne zobniškega dela v vztrajnik). Štarter mislim da je jasno kako veš da ne dela, se ga sliši. Glede prenosa je najbolj enostavno to preverit tako da pogledaš če se med verglanjem jermeni premikajo, če niso dostopni/vidni se lahko tudi pri spuščeni sklopki malo zapelje "na elektriko". Če avto v brzini s spuščeno sklopko med verglanjem ne gre nikamor je problem prenos moči od starterja do motorja.

Če avto ne vžge ker nima bencina vzameš štart sprej ali podobno hlapljivo stvar v spreju in pošpricaš med verglanjem v dovod zraka (za filtrom) oz. lahko po filtru malce več če si sam. Če avto začne kašljat pomeni da ne vžge ker nima bencina.

Če avto ne vžge ker nima iskre najprej vržeš eno svečko ven, daš ohišje na maso in gledaš med verlanjem ali se iskri. Če se ne iskri avto ne vžge ker nima iskre.

Glede na to da ste menjali že vse po vrsti pri elektriki se lahko omeni da ste ugotovili da avto nima iskre ali še to ne? Domnevam da ste. Če nima iskre se pogleda ali pride kontrolna linija (12V) na glavno viskonapetostno navitje (pri VAG 1.4 mislim da je to enovita visokonapetostna tuljava, montirana zgoraj pri vetrobranskem steklu nad motorjem). Če ne pride 12V do tja je brezveze menjat vse od kablov in ne vemo česa še, ker enostavno je problem prej (senzorji, imobilizator motorja, skurjena varovalka, slaba masa kje ...).
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.901
5.458
113
A na blokado vžiga /alarm pa noben ne pomisli? Poleg poglej varovalke pri nogah in jih pritisni vse not....potem se une pri motorju...preveri start rele (ign relay)
 

rbenedi1

Zelenc'
12. apr 2018
11
0
1
Hvala vsem za odgovore, jutri ko pridem domou bom vse preveril, ter sprobal z mehanikom oz mu bom vaše predloge prenesel.
Ja ni imel iskre, pa je zato sprobal rotor ter cinšpulo, pa vse tisto kar sem napisal, smo mu kaj več očitno ne pade na pamet.
Ja nevem kje najdemo take mehanike, samo kaj ko je edini tam okoli, samo mi čudno da še ni našel napake, ker avto je že 1 teeden tam.

hvala še enkrat

S spoštovanjem
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.371
302
83
na tester pogledaš, če pri verglanju kaže obrate motorja
jaz stavim na senzor obratov glavne gredi
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.846
3.866
113
Pasivni senzor glavne/odmične gredi (2 žice) se lepo da preverit:
a. z multimetrom preko oddane napetosti med verglanjem
b. z multimetrom preko meritve upornosti oz. celo kontinuitete (ponavadi če crkne je v stiku ali pa totalno odprt)

Pri aktivnem je enako možno merit vse zgoraj povedano, samo imaš 3 žice in locirat moraš prave in pa za točko a. rabiš še napajanje (12V+ linijo).

Sicer pa če ima avto obratomer je ponavadi pri teh preprostih motorjih senzor glavne gredi tudi dajalec podatka o obratih na obratomer, tako da če ne dela se vidi tudi tako da med verglanjem ni obratov oz. obratomer kaže 0.
 

rbenedi1

Zelenc'
12. apr 2018
11
0
1
Lep pozdrav. Evo mehanik rešil zadevo. Kriv je bil vložek ključavnice za vžig. Nova stala 9 eur. Tako da zadeva je rešena.
Hvala vsem še enkrat za trud in odgovore.

lp

Roman
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.414
125
63
Ce rabis celga pologa 1998 letnik z 1.4 motorjem, ti ga dam za 200 eur :)

Ni najlepši, pelje se pa :)