Vzdrževalec / polnilec akumulatorja

vincent

Majstr
Osebje foruma
31. avg 2007
11.885
468
83
Očitno bodo morali iti sodobni proizvajalci vozil do Crvene Zastave po nasvet, kako omogočiti menjavo akumulatorja.
Danes, ko imamo polnilce za naprave, ki so zmožni ugotoviti, kaj je na drugi strani in prilagoditi napetost in tok, avtomobili niso sposobni avtomatsko zaznati, da je bil akumulator menjan? Dvomim, da gre za nerešljiv tehnični problem, temveč za namerno oteževanje preprostega vzdrževanja vozila.

Avtomobili so zdaj že tako pametni, da mu moraš povedat, da si zamenjal akumulator. :fredi:

(že malo na nas ljudi spominjajo...)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.092
3.128
113
Ob tem da dodamo, da so avtomobili tako pametni samo zaradi eko-terorizma in emisijskih norm (in pa servisnega denarja). Za vsak akumulator (tudi AGM) je najboljše da je ves čas na 100%, s tem doseže najvišjo življensko dobo. Za tako delovanje ne rabiš nobenega računalnika. Sicer direkten priklop na alternator kot je bila zimzelena klasika ni optimalen (previsoki tokovi polnenja, nestabilna napetost polnjenja) je pa vsekakor boljši kot pametno ciklanje ki se izvaja danes zaradi potreb po ekologiji.
 

Borg

Pripravnik
25. jun 2020
119
23
18
Avtomobili so zdaj že tako pametni, da mu moraš povedat, da si zamenjal akumulator. :fredi:

(že malo na nas ljudi spominjajo...)
Kako pa mu poveš, da si zamenjal akumulator. Recimo da sam zamenjam akumulator in dam not preventivno za malenkost močnejšega.
Ali to lahko naredijo samo na servisu oziroma samo kakšen mehanik, ki ima primerno opremo s katero se priklopi na računalnik, ali to lahko storim sam?
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.289
438
83
::1/128
Jaz sem na Audiju z VCDSjem in USB OBD kablom, na BMWju pa z Bimmerlink appom na telefonu in BT OBD (Vgate iCar Pro 4.0) donglom.
 

vincent

Majstr
Osebje foruma
31. avg 2007
11.885
468
83
Kako pa mu poveš, da si zamenjal akumulator. Recimo da sam zamenjam akumulator in dam not preventivno za malenkost močnejšega.
Ali to lahko naredijo samo na servisu oziroma samo kakšen mehanik, ki ima primerno opremo s katero se priklopi na računalnik, ali to lahko storim sam?
Ti je xside odgovoril..odvisno od znamke,modela, starosti vozila.

Jaz osebno, ko napovejo bolj ekstremen mraz, preventivno s polnilcem napolnim akkuje po avtih, ki so tisti trenutek okoli hiše (2 do 3). Koristi verjetno ne kaj dosti, škodit pa tudi ne more...a vsaj veš, ko se zjutraj spravljaš vžigat avto in da ne bi kresnil, da to ni zaradi praznega akkuja (sploh problem zna nanstati na avtih, ki se redko uporabljajo ali imajo slab akku).
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
6.835
104
63
No jest sem moja prevozna sredstva nastudiral in jih b.p. priklopim na samodejni pametni polnilec iz osnovne debate.

Sedaj se je pojavilo vozilo X in vprasanje kako in ce sploh se ga lahko priklopi na vzdrzevalec? Gre se za passata b8, dizel, dsg, l. 2018. Ve kdo iz glave?
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.289
438
83
::1/128
Pomoje boš moral kar navodila pogledat oziroma malo pogooglat.

Moja zadnja dva avtomobila sta imela/imata namenske priključke za jump-start spredaj pod havbo in praviloma naj bi tam priklopil tudi polnilec, kar sm tudi počel (priklopil krokodile in polnilec zaprl kar pod havbo). Je pa v obeh mojih primerih elektronika oziroma tist senzor praktično na klemi, ki ji priklopljena na akumulator (v prtljažniku), tako da kar sem gledal, ne bi smelo biti problema, dokler bi priklopil kamorkoli od tam dalje, samo da ne gre direktno na accu mimo senzorja. Bom pa najverjetneje ob priliki kar pod havbo zvezal tist kabel za komfortni priklop, kolikor sem gledal lahko samo odvijem vijaka na obeh točkah, kjer se sicer uporabi krokodile.