Vsi smerniki pri vzvratni vožnji - naprava

d3esaly

Fizikalc
1. jun 2008
452
27
28
Živjo zanima me če kdo ve kje se da kupiti naprava, ki ob vzvratni vožnji prižge vse štiri smernike. Na servisu zahtevajo 60 evrov, seveda pa bi rajši cenejšo opcijo, če je le mogoča!

LP
 

d3esaly

Fizikalc
1. jun 2008
452
27
28
Mene v bistvu zanima če obstaja kak rele pa navodila pa bi pač sam zmontiral! Saj bi mi na servisu tud (predvidevam) zmontirali en navaden rele.

@ Zorroslav: Drugače to potrebuje oče, tako da ne bi o tem kako težko je pritisniti na gumb. S tvojim mišljenjem bi bili še v srednjem veku.
tongue-1.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.400
1.356
113
Citat:
Uporabnik Zorroslav pravi:
A je tak problem prtisnit stikalo?

Odvisno kje je stikalo
cheer.gif


Btw. zakon predpisuje vse 4 smernike pri vožnji naravnost nazaj, pri zavijanju nazaj pa le levi/desni smernik
smile-1.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.731
419
83
Goriška
www.avtopro.si
Vzameš en navaden vklopni rele s štirimi kontakti in to je to. Vežeš ga med stikalo za vzvratno vožnjo ter stikalo za vse štiri smernike. Stalne mase / plusa ne bi smelo biti težko dobit.
 

seky

Zelenc'
11. apr 2008
26
0
1
Šoštanj
Hay!
Jaz sem to rešil z Lučkotom. Res je da sem želel zaščititi stikalo vklopa luči, ki zaradi dolgotrajne vožnje crkuje. Sedaj ko prižgem se mi avtomatko prižgejo luči, ko pa dam v vzratno pa vsi smerniki. Odlična stvar. Dobi se pa v Solkanu (tam jih proizvaja).
LP milan
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.374
303
83
samo ne lučkota

mel sem dva in oba sta mi žrla akumulator in to po 0.3 ampera
 

seky

Zelenc'
11. apr 2008
26
0
1
Šoštanj
Hay!
Imam ga zmontiranega od leta 1999 na mojem Peugeotu 206 in sem izredno zadovoljen. Zmontiral sem jih enih 150 in redki pridejo po nekaj letih, da se zamenja rele za luči. Edina stvar, ki sem zamenjal na lučkotu ( cca 20 kom).
Odločitev je od vsakega posameznika

Nekaj lučkotov sem tudi zmontiral v Škode in sem opazil, da je težava če je priklopljen na alternator. Če pa je priklopljen na stikalo olja pa ni problema. Da pa ti je porabljal 0,3 A pa je težava v slabem kontaktu (priklop lučkota na obstoječo instalacijo).
LP Milan
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.374
303
83
ne bo držalo glede porabe oz.tvojega vzroka zanjo

namreč tok mi je vlekel ravno omenjeni rele in tudi na lučeh se je "videlo" da izgublja stik

namreč ne predstavljam si boljšega priklopa na obstoječo instalacijo kot žica direktno prilotana na kablažo
 

seky

Zelenc'
11. apr 2008
26
0
1
Šoštanj
Saj sem rekel, da edini feler,ki sem ga imel, je bil rele.
Drugače pa sem kr nekaj lučkotov popravljal, ko so drugi zmontirali in večini primerov je bila težava v slaben stiku (hitre sponke).
Lotanje je zakon in po vrhu termos požirka. Koliko servisovpa si vzame čas, za lotanje in denar za požirko? Za njih je zakon izolir trak.
Nisem te želel prizadeti.
 

Robert

Majstr
21. jul 2007
2.637
449
83
Tolmin
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
nic ni treba lotat, prave sponke stisnjene s tapravimi klascami so zakon.

Je morda ze kdo videl EN original konektor na bilo kateremu avtomobilu lotan
sprasujem se.gif
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.374
303
83
govora je bilo kako priklopiš "drugi konec" potem v avto; jasno je da so dobre klešče v povezavi z dobrimi kabeljčevlji prava zadeva