Vrtenje kilometrov handlerji avto

yyyeb

Pripravnik
20. dec 2008
231
5
18
Živjo. Zanima me kako pogosto se to še zmeraj dogaja? Vrtenje kilometrov nazaj. Sumljivi so mi vsi handlerji. Vsi avti pri njih so licitirani iz tujine (francija,belgija...). Noben na oglasih noče napisat VIN številko. Vsi avti majo prevoženih približno 150.000km. Na vseh piše 1. lastnik. Izgleda, da nič od tega ne moremo preverit. Kako sploh zaupat handlerjem, ko pa veš, da so nategnili že veliko ljudi? A obstaja kak način kako se zavarovat pred nategom? Zanima me tudi PA Petovia avto in nekaj drugih Ptujskih handlerjev. Imajo veliko navidez dobrih avtov. Jim je za zaupat?
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.088
3.574
113
Marlbor
Pa vsi se prodajajo manj kot 4 leta stari, da še niso videli tehničnega pregleda, kjer v tujini strogo preverjajo in vpisujejo kilometre.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jurek1973

tony

Guru
23. jul 2007
9.389
1.354
113
Omenjene firme ne poznam, bi se pa laznivcev izognil na dolgo in siroko. Zakaj laznivcev? Ker je AH ze 2. lastnik :).
 

tomi

Guru
1. sep 2007
17.955
9.095
113
39
MB
petovia pač kupuje flotne avte, ki se pač nekje pri glihu prodajajo, tudi če niso bili na tehničnem so pa verjetno bili na kakem servisu pa se da preverit po vin, drugače pa ptujčani ko ptujčani ... ;)
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.871
5.139
113
Če je avto Belgijski more bit po njihovem zakonu ob prodaji priložen spisek vseh posegov na avtu. Torej če je papir zraven km štimajo. Če ga ni nekaj skrivajo.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.366
229
63
Kras
www.mtl.si
Živjo. Zanima me kako pogosto se to še zmeraj dogaja? Vrtenje kilometrov nazaj. Sumljivi so mi vsi handlerji. Vsi avti pri njih so licitirani iz tujine (francija,belgija...). Noben na oglasih noče napisat VIN številko. Vsi avti majo prevoženih približno 150.000km. Na vseh piše 1. lastnik. Izgleda, da nič od tega ne moremo preverit. Kako sploh zaupat handlerjem, ko pa veš, da so nategnili že veliko ljudi? A obstaja kak način kako se zavarovat pred nategom? Zanima me tudi PA Petovia avto in nekaj drugih Ptujskih handlerjev. Imajo veliko navidez dobrih avtov. Jim je za zaupat?
Če se malo potrudiš lahko kar precej podatkov preveriš, neodvisno od besed prodajalca.
In če boš dobro pogledal oglase (običajno seveda ne tiste najcenejše), boš videl, da je kar nekaj dilerjev, ki zapišejo v oglas VIN številko. Če nima kaj skrivat, mu je to namreč najenostavneje, da ne izgublja časa z dajanjem VIN številke.
Tako da, ni fajn, da ''serješ'' po vseh dilerjih, ker se najde nekaj tudi relativno poštenih. Ampak za gostilniško debato je to itak standard.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic

B81

22. jul 2007
34.431
8.919
113
petovia pač kupuje flotne avte, ki se pač nekje pri glihu prodajajo, tudi če niso bili na tehničnem so pa verjetno bili na kakem servisu pa se da preverit po vin, drugače pa ptujčani ko ptujčani ... ;)

Petovia me klicala, da jih zanima menjava moje kante za eno njihovih kant.

Vsak mesec dobim mail z linki (zanimal me A4). Avti imajo po 50 fotografij, vso zgodovino in bi res upal kupit avto od njih. Ko pristejes davek, niso nekaj ceneje od nasih, oprema je tak tak, limuzih je 5%, vsi fakin station wagni... cene tam tam z nasimi, je pa avto preverjen, cesar nasim pac ne verjamem.
Ne vem, meni se tele borze zdijo ok, na zacetku sem imel polno dvomov.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
9.881
3.005
113
Kak mesec nazaj bila oddaja o tem. V sloveniji tisti ki se s tem ukvarjajo ocenjujejo da je okrog 70% rabljenih vozil ki imajo vrtene kilometre. Jaz sem mislil da je tega manj.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.567
172
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
bi skoraj verjel. recimo, samo pogled na to, koliko je dealerjev v Ljubljani, in koliko je takšnih, ki so zanesljivi?

sam v Ljubljani zaupam le Toyoti, Avtotehni in Avtogramu, v okolici Ljubljane dodam še Avto Medvode. to so vse prodajalci, s katerimi sem sam imel kontakt in so bili ok in niso nič komplicirali, kar se tiče avtov, pregledov teh ali pa pridobivanja njihove dokumentacije ...

no, pa še EuroCars, s katerimi je moj zaupanja vreden prijatelj malo povezan in vem, da me ne bi nafarbal ...
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.088
3.574
113
Marlbor
V Celju nimaš enega poštenega trgovca. Sem mislil, da so tam pooblaščeni trgovci za določene znamke kaj bolj pošteni, pa te isto poskušajo ociganiti kot tisti 2x pečeni na Mariborski cesti ...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.366
229
63
Kras
www.mtl.si
To je fact? Ker zaradi tega lahko belgijski avto postane zanimivejsi :)
Ja, to je dejstvo.
Ravno tako kot je dejstvo, da sam žal še pri niti enem vozilu iz Belgije nisem videl tega dokumenta, ker ga prodajalec (namerno ali nenamerno) ni imel ;).
Pa sem jih videl že kar nekaj in nekaj med njimi je bilo čisto korektnih vozil.
bi skoraj verjel. recimo, samo pogled na to, koliko je dealerjev v Ljubljani, in koliko je takšnih, ki so zanesljivi?

sam v Ljubljani zaupam le Toyoti, Avtotehni in Avtogramu, v okolici Ljubljane dodam še Avto Medvode. to so vse prodajalci, s katerimi sem sam imel kontakt in so bili ok in niso nič komplicirali, kar se tiče avtov, pregledov teh ali pa pridobivanja njihove dokumentacije ...

no, pa še EuroCars, s katerimi je moj zaupanja vreden prijatelj malo povezan in vem, da me ne bi nafarbal ...
Z dvemi od teh, ki si jih omenil imam sam negativne izkušnje. V smislu super duper avto, kot nov, brezhiben. Pri enem je bil cel lev bok sesut, pri drugem me je pa prodajalec zavzeto prepričeval, da novejši 6 stopenjski DSG menjalnik ne potrebuje menjave olja na 60.000km. Avto je imel 138.000km, brez dokazil o menjavi olja v menjalniku. Potem je pa še pokroviteljsko dodal, da bi bilo pa res smiselno tam nekje do 150.000km pa le zamenjat olje, češ v smislu dobrega gospodarja.
K sreči se je stranka toliko razumela v tehniko (in že sama naredila domačo nalogo), da mi je ni bilo potrebno prepričevati, da je to bullshit.
 
Nazadnje urejeno:

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Živjo. Zanima me kako pogosto se to še zmeraj dogaja? Vrtenje kilometrov nazaj. Sumljivi so mi vsi handlerji. Vsi avti pri njih so licitirani iz tujine (francija,belgija...). Noben na oglasih noče napisat VIN številko. Vsi avti majo prevoženih približno 150.000km. Na vseh piše 1. lastnik. Izgleda, da nič od tega ne moremo preverit. Kako sploh zaupat handlerjem, ko pa veš, da so nategnili že veliko ljudi? A obstaja kak način kako se zavarovat pred nategom? Zanima me tudi PA Petovia avto in nekaj drugih Ptujskih handlerjev. Imajo veliko navidez dobrih avtov. Jim je za zaupat?

Ma pojdi pogledat te avkcije po netu, avti so lepo popisani in vidiš generalno kakšna roba se kaj kupuje. Je pa res, da ti slovenski dilerji izredni nateguni in popolnoma nesposobni, gledajo samo količino, namesto da bi s kako kripo manj imeli opravka profit pa enak, samo pač nekaj višja cena.

So pa tudi slovenski kupci posebna klasa goveda, ker se v tujini pa ja nič ne butajo pa nič ne barvajo ali pa menjajo vetrobranska stekla. Avto novonabavna 50k€, kupuje za 15k€ pa bi mel vse kot novo lol. V sosednji temi se pa vidi še čakalna doba za nove kripe smeh... jaz Porša ne bi tako dolgo čakal, tako da mi je rabljen iz tujine še zaradi tega celo nekaj eur več vreden kot pa "samo" cenovna razlika do novega.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
https://www.autorola.at/

Tukaj lahko iščeš spodaj je pa spisek strani po zastavicah glej belgijske oz. kar te zanima. Skandinavija je tudi zanimiva, ker se še bolj agresivno losajo dizlov in grejo na štrom in razne hibride.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.652
1.576
113
Jaz gledam na stvar malo drugače. Prodajalci samo ustrežejo zahtevam kupcev. Janez ne kupi avta z 200k km, pa če ima zlate felne. Se pa z lahkoto pusti nategnit, da ima čisto vsak uvožen avto 138k km. Tak da kdo je zdaj tu tele?
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.088
3.574
113
Marlbor
Jaz gledam na stvar malo drugače. Prodajalci samo ustrežejo zahtevam kupcev. Janez ne kupi avta z 200k km, pa če ima zlate felne. Se pa z lahkoto pusti nategnit, da ima čisto vsak uvožen avto 138k km. Tak da kdo je zdaj tu tele?
Tisti z 200.000 ima tudi lahko v resnici 350.000. Še težje opaziš nateg ...