Vprašanje glede tipov hibridov (na trgu)

Vprasaj

Majstr
15. avg 2008
1.366
339
83
Ljubljana
Ali mi lahko prosim kdo popravi če prav razmišljam oz imam prave informacije glede hibridov.

Imamo tri vrste:

1.) Mini hibrid, mikro hibrid, mild hibrid (Point je ubistvu da ima alteanor funkcijo kjer menja polarnost in je ali zbiralec energije ali kot motor ki pomaga na jermenski strukturi) drugače je to čist navadni bencinar in si ga lahko predstavljam kot da me 1 letni otrok malce poriva med hojo.

2.) Klasični hibrid HEV (imaš elektro motor in ICE motor ki sta povezana z menjalnikom in se dopolnjujeta čimbolj učinkovito, baterija se polni in prazni od 25-100%) po kmečko se sam fila in porablja

3.) Priključni hibrid PHEV (isto kot klasični hibrid, le da je večja baterija in da ima možnost polnjena baterije - voziš lahko 50 km samo na elektriko, ko izrabiš baterijo do 25% imaš klasičnega hibrida)

Pa če je kje kak video iz Youtuba kjer je slikovno pokazana simulacija delovanja bom zelo hvaležnem.
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.482
816
113
Mild hybrid je v resnici start-stop sistem. Regeneracija je dobrodošla, a mild oznako dobijo tudi brez tega. Samo da se prodaja.
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.482
816
113
Poleg tega imaš vozila z eCVT menjalnikom (ali drugim sorodnim sistemom), ki deluje kot dizelca - ICE poganja generator, ta pa elektromotorje. Poleg je še baterija, ki se polni/prazni glede na režim vožnje. ICE je/mora biti prilagojen bolj enakomernemu režimu, navor ni pomemben. Pri Hondi je to motor z Aktinsonovim ciklom, pri mazdi Wanklov.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.192
1.808
113
Ali mi lahko prosim kdo popravi če prav razmišljam oz imam prave informacije glede hibridov.

Imamo tri vrste:

1.) Mini hibrid, mikro hibrid, mild hibrid (Point je ubistvu da ima alteanor funkcijo kjer menja polarnost in je ali zbiralec energije ali kot motor ki pomaga na jermenski strukturi) drugače je to čist navadni bencinar in si ga lahko predstavljam kot da me 1 letni otrok malce poriva med hojo.

2.) Klasični hibrid HEV (imaš elektro motor in ICE motor ki sta povezana z menjalnikom in se dopolnjujeta čimbolj učinkovito, baterija se polni in prazni od 25-100%) po kmečko se sam fila in porablja

3.) Priključni hibrid PHEV (isto kot klasični hibrid, le da je večja baterija in da ima možnost polnjena baterije - voziš lahko 50 km samo na elektriko, ko izrabiš baterijo do 25% imaš klasičnega hibrida)

Pa če je kje kak video iz Youtuba kjer je slikovno pokazana simulacija delovanja bom zelo hvaležnem.

Tale kar lepo obrazloži:

Mild: razlika do ostalih dveh...el. motor zgolj pomaga motorju z notranjem izgorevanjem (pospeševanje), ni pa v stanju sam premaknit vozilo naprej.
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.254
136
63
Celje
Ali mi lahko prosim kdo popravi če prav razmišljam oz imam prave informacije glede hibridov.

Imamo tri vrste:

1.) Mini hibrid, mikro hibrid, mild hibrid (Point je ubistvu da ima alteanor funkcijo kjer menja polarnost in je ali zbiralec energije ali kot motor ki pomaga na jermenski strukturi) drugače je to čist navadni bencinar in si ga lahko predstavljam kot da me 1 letni otrok malce poriva med hojo.
Vozim zdajle eno leto mild hibrida (Hyundai 1,5 turbo bencinar, 160 km). V "sport" ( :cool:) režimu vožnje elektro motor pri pospeševanju kar lepo pomaga ICE, v drugi in tretji zelo lepo kickne. Pri višjih hitrostih pa je njegova pomoč zanemarljiva.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.923
1.088
113
www.adriamedia.si
Poleg tega imaš vozila z eCVT menjalnikom (ali drugim sorodnim sistemom), ki deluje kot dizelca - ICE poganja generator, ta pa elektromotorje. Poleg je še baterija, ki se polni/prazni glede na režim vožnje. ICE je/mora biti prilagojen bolj enakomernemu režimu, navor ni pomemben. Pri Hondi je to motor z Aktinsonovim ciklom, pri mazdi Wanklov.
Te lahko mirno uvrstiš med navadne hibride. Samo vezava je drugačna.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.923
1.088
113
www.adriamedia.si
Ali mi lahko prosim kdo popravi če prav razmišljam oz imam prave informacije glede hibridov.

Imamo tri vrste:

1.) Mini hibrid, mikro hibrid, mild hibrid (Point je ubistvu da ima alteanor funkcijo kjer menja polarnost in je ali zbiralec energije ali kot motor ki pomaga na jermenski strukturi) drugače je to čist navadni bencinar in si ga lahko predstavljam kot da me 1 letni otrok malce poriva med hojo.

2.) Klasični hibrid HEV (imaš elektro motor in ICE motor ki sta povezana z menjalnikom in se dopolnjujeta čimbolj učinkovito, baterija se polni in prazni od 25-100%) po kmečko se sam fila in porablja

3.) Priključni hibrid PHEV (isto kot klasični hibrid, le da je večja baterija in da ima možnost polnjena baterije - voziš lahko 50 km samo na elektriko, ko izrabiš baterijo do 25% imaš klasičnega hibrida)

Pa če je kje kak video iz Youtuba kjer je slikovno pokazana simulacija delovanja bom zelo hvaležnem.
Ni treba nič popravljat. To je to.
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.287
351
83
Vozim zdajle eno leto mild hibrida (Hyundai 1,5 turbo bencinar, 160 km). V "sport" ( :cool:) režimu vožnje elektro motor pri pospeševanju kar lepo pomaga ICE, v drugi in tretji zelo lepo kickne. Pri višjih hitrostih pa je njegova pomoč zanemarljiva.
Sklepam, da i30? Ga imata starša... Si mogoče pogruntal kak način, da avto ne štarta vedno v eco mode in da se izklopi lane assist?