Vprašanje glede reklamacije pnevmatik

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
odvisno od profila, trdote gume....ko sem jih namontiral so se lepo peljale, po par 1000km so bile tako nazobčane da se je samo gume slišalo
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
z Michelin nisem imel nikoli nobenih težav. Michelin je zgodab zase to trdi vsak vulkanizer. Še posebej pri tovornem programu pride do izraza tam so GY, Dunlop..vse drugorazredna roba
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.867
5.128
113
isto jaz mel z kumho ecsta. nazobčene in glasne po enem letu. Po treh je pa začelo konkretno vlečt avto v levo.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.558
169
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
isto jaz mel z kumho ecsta. nazobčene in glasne po enem letu. Po treh je pa začelo konkretno vlečt avto v levo.

no, meni sicer avto že od nekdaj vleče rahlo v desno, oz. odvisno od nagiba ceste - pa sem bil zaradi tega 1 teden po tistem, ko sem to opazil na optiki, ampak je optika ok. pač, mehak avto menda, pogosta stvar. nič kritičnega, kar se tega tiče ...

verjetno bom res kar tele dol vrgel, pa zimski komplet dol s felten in na 195/65 15 tudi poleti ...
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.558
169
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
z Michelin nisem imel nikoli nobenih težav. Michelin je zgodab zase to trdi vsak vulkanizer. Še posebej pri tovornem programu pride do izraza tam so GY, Dunlop..vse drugorazredna roba

saj me full mika, da bi še enkrat dal gor Primacy HP (prvovgradnja, sicer iztrošene gume so bile vseeno zelo udobne, tihe, brez vibracij, kljub stropničavosti), ampak so drage ko žafran ... pravtako nove Primacy 4, ki naj bi bile tudi zelo super ...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.867
5.128
113
no, meni sicer avto že od nekdaj vleče rahlo v desno, oz. odvisno od nagiba ceste - pa sem bil zaradi tega 1 teden po tistem, ko sem to opazil na optiki, ampak je optika ok. pač, mehak avto menda, pogosta stvar. nič kritičnega, kar se tega tiče ...

verjetno bom res kar tele dol vrgel, pa zimski komplet dol s felten in na 195/65 15 tudi poleti ...

Avta nima kaj vlečt če je cesta ravna brez kolesnic in če so gume ok. Greš drugam na optiko.
Drugače pa meni so vlekle gume. Si dal desno an levo in je vleklo v drugo stran.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.285
3.401
113
No ja tako drag pa Michelin tudi ni.

Poglej koliko km lahko narediš z njimi pol pa primerjaj ceno na recimo 1000 km
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.558
169
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
No ja tako drag pa Michelin tudi ni.

Poglej koliko km lahko narediš z njimi pol pa primerjaj ceno na recimo 1000 km

sem ravno te dni gledal cene ... gledal sem recimo Matsport, ki ima skoraj vse, ki me zanimajo, pa je recimo Goodyear so okoli 90€, Dunlop 95€, Michelin Primacy 3 so 115€ in Primacy 4 118€ ... če dodam v enačbo še Bridgestone Turanza T005, ki so tudi okoli 90€ ... to je 20-30€ razlike na pnevmatiko ... lahko še rezervo vzamem, toliko je razlike. :)
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.558
169
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net

kupujem kar pri pravem. prvič, mi ni do kakšnih zapletov, kot smo jim bili priča nedolgo nazaj na tem forumu, plus, da je še vedno treba pnevmatike zmontirati ... plus, da jih niti nimam kam dati, dokler se ne zmontirajo na avto ...

in se mi je tudi že naredilo, da sem dobil konkreten popust pri montaži pnevmatik ... pa smo potem spet na istem ... ;)
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.289
2.391
113
še v SLO - ampak komaj
Postavi na tehtnico tvoj časa in udobje - in boš videl, da tistih 100,- in nekaj EUR več za 4x Primacy 4 sploh ni neki denar.

Jaz sem letos tudi nekaj jajcal - na koncu me je moj vulkanizer (neee - ni bil darjan) prepričal, da prepričal, da sem nehal gledat “ceno”.
Sicer je v moji dimenziji MP4 za celih 50,- EUR (ozr. 200,- na komplet) dražje od recimo Ecste - ampak zaenkrat moram reči, da je guma več kot odlična.
Priznam pa, da bo prava ocena možna šele proti koncu druge letne sezone, ko bo imeli že nekaj km za sabo.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.257
5.813
113
pri taščici
MIchelina moraš voziti, ker po nekaj letih je pogreb.
Imam zimske michelin, pa letne nexen, pa sedaj vem da je bistveno bolje vsake dve leti imeti nove nexen, kot pa 4 leta stare mischelinke . Kaj šele 3/6 leta) .
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.558
169
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
zadnje tri leta sem naredil skupno 106.000 km, se pravi cca. 35000 km letno ... tudi razporejeno nekako enakomerno čez zimsko in letno sezono ...

sem pa danes prišel na neko drugo idejo - tole tuljenje - je možno, da je ležaj? se to sliši samo pri višjih hitrostih, ampak tako, kot bi guma bolj šumela oz. tulila, če me razumete ...

se mi zdi, da začne tam, okoli 120, ampak je konstanten zvok, ponavadi vozim nekje okoli 135 s tempomatom ...

vseeno ostaja problem vibracij, ki so najmočnejše ravno okoli 130 po števcu ...

še to, če vozim malo hitreje, se vibracije umirijo, se pa pojavljajo potem v zavojih, predvsem se to lepo čuti na dolenjski AC, kjer je veliko zavojev in tam se na ravnem pri 140 vibracije umirijo, se pa vseeno pojavljajo pri zavojih ...
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Meni so tako neudobnost zganjali Conti SportContact 3 A1 Asymetric... Stopničaste po 5000 km. Ni potem nič več pomagalo rotiranje. Pomagala je menjava in zelo slab priokus o kvaliteti.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.867
5.128
113
za ležaj ugotoviš tak, da daš druge gume gor in če tuljenje zgine so gume, če ostane enako je ležaj. Kaj si opazil pri menjavi zimske letne? da je bolj tulilo? Če ja so gume. Drugače pa avto na dvigalo in boš videl če je ležaj ali ne.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Za lezaj vidis tudi tako, da zavijes ostro levo in desno pri ene 40km/h in vidis, kje bolj tuli oz. slusno opazis razliko