vlečna kljuka na počitniško prikolico?

mtey

Pripravnik
30. nov 2007
742
0
16
Zdravo

Prejšnje leto kupil eno malo počitniško prikolico - Adria Optima 310 ( Slike ). Skratka dobre 3m prikolica, samo za spanje.

Iščem rešitev kako bi s seboj vozil kolesa. Prtljažnik na strehi odpade, v Franciji recimo so višinske ovire postavljene prenizko.

Našel sem prtljažnik za kolesa za na kljuko, ki se ga lahko namesti tudi na rudo ( oglas ). Tisti nastavek pač pride že zraven, lahko pa kupim tudi Thule in sam naredim pritrditev kot je na sliki.

Problem je da je to majhna prikolica, pred škatlo z bombo ni dovolj prostora. Razen če bi škatlo odmonitral...

Premišljujem, želel pa bi vaših idej glede namestitve vlečne kljuke na zadnji del prikolice.

Varnost je seveda na prvem mestu. Da se mi nebi slučajno na avtocesti vse odpelo ... Je to sploh dovoljeno narediti? Je potrebno homologirati? Nosilnost takih prtljažnikov je okoli 45kg + lastna teža. Bi bilo dovolj da bi podaljšal šasijo z dvema u profiloma, pa še enega počez, gor pa vlečno kljuko oz. bunko?

Imam tako kot je v oglasu, torej da bi se dalo škatlo z bombo odstraniti. Bi bila to boljša ideja? Rad pa bi da je prtljažnik snemljiv, da ga lahko premaknem tudi na avto.

LP
 

boskosi

Fizikalc
4. sep 2007
1.423
1
38
čakaj malo hočeš rečt da kolesa ne grejo v prikolico???.....kaj pa nosilec koles za na prtljažna vrata, si razmišljal kaj o tem?
 

mtey

Pripravnik
30. nov 2007
742
0
16
Kolesa bi šla v prikolico, vendar bi bila potem prikolica polna. Še bolj mi je pa važno da bi jih lahko vzel s seboj, vendar ne na strehi (kot sem rekel zaradi ovir).

Sem že razmišljal o tem za na prtljažna vrata vendar jih ni za C4 Grand Picasso. Žal...
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.135
2.476
113
Take prikolice Angleži radi razstreljujejo... A če daš na streho avta kolesa so kolesa višja od prikolice zadaj? Tudi tista varianta, ko se prvo kolo sname?
 

mtey

Pripravnik
30. nov 2007
742
0
16
Razstreliva res nebi porabil veliko ...

Sam Citroen C4 GP je dokaj visok, skupaj z mojim kolesom se mi zdi je blo okoli 2,60, ko sem meril.

Sem že premišljeval o varianti kjer se kolo sname (čeprav imam že 2 Thule proride 591). Če pa recimo primerjam sicer reklamni sliki nosilcev, se vidi da je samo par cm razlike --> mimovrste

Sam kaj ko ne vem točnih višin tistih štang, ki so na veliko parkiriščih po Franciji ... Nazadnje kar sem bil sem bil z drugim avtom, pa so se mi zdele kar nizko
confused-1.gif


Moji tastari so bli v 2011 v Provansi z Adria alkoven avtodomom, pa so na cestninski zapeli v tiste zavesice in odtrgali en kos plastike na robu. Pa je šlo 150€ v maloro.
 

sdpa

Fizikalc
29. mar 2012
1.377
0
36
London
Obišči stran
Citat:
Uporabnik mtey pravi:
Razstreliva res nebi porabil veliko ...

Sam Citroen C4 GP je dokaj visok, skupaj z mojim kolesom se mi zdi je blo okoli 2,60, ko sem meril.

Sem že premišljeval o varianti kjer se kolo sname (čeprav imam že 2 Thule proride 591). Če pa recimo primerjam sicer reklamni sliki nosilcev, se vidi da je samo par cm razlike --> mimovrste

Sam kaj ko ne vem točnih višin tistih štang, ki so na veliko parkiriščih po Franciji ... Nazadnje kar sem bil sem bil z drugim avtom, pa so se mi zdele kar nizko
confused-1.gif


Moji tastari so bli v 2011 v Provansi z Adria alkoven avtodomom, pa so na cestninski zapeli v tiste zavesice in odtrgali en kos plastike na robu. Pa je šlo 150€ v maloro.
Na cestninski močno dvomim, ker so v 99% postaje narejene na več kot 3.5m, problem bi znal bit edino, če so tvoji imeli še kaj dodatnega gor. Seveda pa je povsod označena max. višina.

Sicer ti pa svetujem, da montiraš en prtljažnik gor na zadnjo steno prikolice, je pa res, da je to potem fiksno in ni pametno obešat gor prevelike teže. Druga monost je še ta, ki si jo omenil, da nekam na trden del podvozja našvasaš 'podaljšek'. Predvsem nikakor ne pritrjevat kakršnega koli dela takega podaljška na dno prikolice, ki je leseno.. Če je malce gnilo dno, pa da boš dal malce več koles gor se zna zgodit, da se dno udre..
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.095
805
113
Jaz bi se na tvojem mestu tiste škatle znebil in dodal dve prečki tako, da bi obstoječa Thule nosilca gor prišramfal.

Tista škatla je tako ali tako neuporabna, če ti še ni, ti bo pa kmalu sama počila in razpadla.
 

olfa

Majstr
4. sep 2007
2.373
155
63
Citat:
Uporabnik mtey pravi:
Razstreliva res nebi porabil veliko ...

Sam Citroen C4 GP je dokaj visok, skupaj z mojim kolesom se mi zdi je blo okoli 2,60, ko sem meril.

Sem že premišljeval o varianti kjer se kolo sname (čeprav imam že 2 Thule proride 591). Če pa recimo primerjam sicer reklamni sliki nosilcev, se vidi da je samo par cm razlike --> mimovrste

Sam kaj ko ne vem točnih višin tistih štang, ki so na veliko parkiriščih po Franciji ... Nazadnje kar sem bil sem bil z drugim avtom, pa so se mi zdele kar nizko
confused-1.gif


Moji tastari so bli v 2011 v Provansi z Adria alkoven avtodomom, pa so na cestninski zapeli v tiste zavesice in odtrgali en kos plastike na robu. Pa je šlo 150€ v maloro.

Tvoja prikola je visoka okoli 2,5 m. Razlike torej praktično ni. Daj jih gor, pripni prikolo pa premeri še enkrat.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik sdpa pravi:
Citat:
Uporabnik mtey pravi:
Razstreliva res nebi porabil veliko ...

Sam Citroen C4 GP je dokaj visok, skupaj z mojim kolesom se mi zdi je blo okoli 2,60, ko sem meril.

Sem že premišljeval o varianti kjer se kolo sname (čeprav imam že 2 Thule proride 591). Če pa recimo primerjam sicer reklamni sliki nosilcev, se vidi da je samo par cm razlike --> mimovrste

Sam kaj ko ne vem točnih višin tistih štang, ki so na veliko parkiriščih po Franciji ... Nazadnje kar sem bil sem bil z drugim avtom, pa so se mi zdele kar nizko
confused-1.gif


Moji tastari so bli v 2011 v Provansi z Adria alkoven avtodomom, pa so na cestninski zapeli v tiste zavesice in odtrgali en kos plastike na robu. Pa je šlo 150€ v maloro.
Na cestninski močno dvomim, ker so v 99% postaje narejene na več kot 3.5m, problem bi znal bit edino, če so tvoji imeli še kaj dodatnega gor. Seveda pa je povsod označena max. višina.

Sicer ti pa svetujem, da montiraš en prtljažnik gor na zadnjo steno prikolice, je pa res, da je to potem fiksno in ni pametno obešat gor prevelike teže. Druga monost je še ta, ki si jo omenil, da nekam na trden del podvozja našvasaš 'podaljšek'. Predvsem nikakor ne pritrjevat kakršnega koli dela takega podaljška na dno prikolice, ki je leseno.. Če je malce gnilo dno, pa da boš dal malce več koles gor se zna zgodit, da se dno udre..

Če že, raje privijači nekašen nosilec na šasijo - ne ga švasat.
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.566
17
38
mtey. sem mel skoraj isto situacijo. le da adria prima 360 in berlingo. ker je ruda prekratka, tja gor nosilci ne grejo ... res pa je, da če boš mel samo za spat, pol škatle ne rabiš ... jaz jo rabim, ker vozim plin tam s sabo, ker na poti kuhamo not ... lani je padla provansa in nazaj. 2500 km ko keks ...
bicikle sem pa rešil takole: kupil sem prtljažnik za na zadnja vrata, ki se da prilagajat/nastavljat. brez težav je služil 3 leta, zdaj pa smo avto menjali ...
takega mam: http://www.ritosa.si/product_info.php?cPath=26_44_69&products_id=181
če te zanima - ZS.
 

boskosi

Fizikalc
4. sep 2007
1.423
1
38
težko verjamem da ni za prtljažna vrata C4P nosilca....taki kot je dal markoman link so vendar nastavljivi in pašejo na vsak avto, saj se "zahaklajo" za robove zadnjih vrat....preveri malo pri ponudnikih teh nosilcev