Ukrep zoper zavarovalnega agenta

irwin

Majstr
13. mar 2008
1.149
291
83
Imamo velik problem. Zavarovalnicar zavarovalnice Triglav je slenil zavarovalno pogodbo za nepremicnino z osebo ki ima diagnozo alzheimerja in ji veselo uturil maximalo zavarovalne police za bivalni vikend.... z vsem doplacilnimi " bomboni". Koncno placilo 500€ plus.
Obstaja kaksna oblika preklica te police ali ukrep za anuliranje le te in ukrep zoper agenta? Hvala za info.
 
27. jan 2022
4.801
1.737
113
Seveda; lepo z dopisom odpoveš in pojasniš okoliščine, za piko na i pa še dopišeš, da konkurenca ponuja nižjo premijo za večje zavarovanje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in Matey

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.624
14.321
113
Kot je napisal Samo Izoliranec - zadeva se enostavno reši z dopisom, v roku 8 dni pošljite na zavarovalnico odstopno izjavo vezano na to pogodbo skupaj z zahtevo o vračilu morebitno že plačane premije pa bo to to. Obrazložitev dejansko ni potrebna, jo pa seveda lahko navedete saj bi bilo glede na dotični primer to povsem smiselno. Kar se pa tiče pritožbe zoper zavarovalnega zastopnika pa se to tem lahko združeno ali ločeno (glede na ta dopis o odstopu od pogodbe) pošlje zadevo na zavarovalnico in/ali na Tržni inšpektorat RS, ki je pristojen za primere v katerih stranka meni, da je pri sklepanju zavarovanja prišlo do zavajanja ali nepoštene poslovne prakse.

 

bizi

Guru
21. nov 2007
27.271
-2.012
113
Kočevska
Dve leti nazaj sem imel opravka z rahlo dementno gospo, ki so ji zavarovalniški agenti uturili sedem življenjskih zavarovanj, od tega tri pri isti zavarovalnici.
:bonk:
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.624
14.321
113
Ja, žal nekateri v takšnih primerih nimajo nikakršnih etičnih/moralnih zadržkov ter gledajo zgolj in samo na svoj zasužek. To leti tako na zavarovalniške svetovalce prodajalce kot tudi na zavarovalnice, ki prekleto dobro vedo kaj se dogaja na terenu a glede tega zaradi prej omenjenega razloga ne naredijo popolnoma nič. In ne samo, da se najdejo ljudje z (pre)več dejansko nepotrebnimi zavarovanji ampak tudi takšni, ki se jim non-stop prodaja nove in nove naložbene produkte, starejše (s katerimi pa v bistvu ni nič narobe) se pa stornira s čimer stranke dobesedno stran mečejo denar za raznorazne stroške, ki pa je bil že vnaprej plačan za celotno pogodbeno dobo. Pohlep res ne pozna meja.
 

irwin

Majstr
13. mar 2008
1.149
291
83
V vpogledani polici podpisan "ugledni" zavarovalnicar z kar nekaj funkcijami znotraj zavarovalnice... tolko o kredibilnosti.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
5.802
4.303
113
Imamo velik problem. Zavarovalnicar zavarovalnice Triglav je slenil zavarovalno pogodbo za nepremicnino z osebo ki ima diagnozo alzheimerja in ji veselo uturil maximalo zavarovalne police za bivalni vikend.... z vsem doplacilnimi " bomboni". Koncno placilo 500€ plus.
Obstaja kaksna oblika preklica te police ali ukrep za anuliranje le te in ukrep zoper agenta? Hvala za info.
Če imate potrdilo da oseba ni opravilno sposobna, potem je pogodba nična, pošljite na zavarovalnico dokazila in jo bodo stornirali ter vrnili premijo.

A ne želite imeti vikenda zavarovanega, saj polico lahko preuredite in zmanjšate kritja, požar, vihar, vlom? Pa bo premija ustrezno nižja.

Ali ste osebi "zabičali" da ne sem sprejemati ljudi in podpisovati pogodb? itd..?

Ja, so bedni nekateri agenti, sploh tisti ki sklepajo pogodbe ljudem kateri ne vejo zakaj in jih imajo že na primer 5...
ampak so pa tudi stranke včasih čudne...
 

ptice

Fizikalc
23. jul 2011
225
172
43
Saj je tudi pri drugih razmerjih podobno. Moja starša sta že v letih in sem se enkrat lotil pregleda naročniških razmerij. Pri Telemachu cel kup nepotrebnih dodatkov, čeprav gledata le 1. in 2. kanal. Enako za mobilni telefon. Pri banki ima en mladostni račun, drugi nekaj drugega, plačujeta pa različno ceno. Podobno za zavarovanje avta, sicer ne vozi več. Od takrat naprej ne podpisujeta nič, še posebej pa ne od zav. agentov, brez moje prisotnosti.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
5.802
4.303
113
Saj je tudi pri drugih razmerjih podobno. Moja starša sta že v letih in sem se enkrat lotil pregleda naročniških razmerij. Pri Telemachu cel kup nepotrebnih dodatkov, čeprav gledata le 1. in 2. kanal. Enako za mobilni telefon. Pri banki ima en mladostni račun, drugi nekaj drugega, plačujeta pa različno ceno. Podobno za zavarovanje avta, sicer ne vozi več. Od takrat naprej ne podpisujeta nič, še posebej pa ne od zav. agentov, brez moje prisotnosti.
Torej ni težava samo pri tem zavarovalnem agentu, ampak pri vseh ki so v stiku z tvojimi starši?
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.573
685
113
toti Maribor
Žal je večina agentov nategunov, ki morajo imeti konec leta rezultate. So tudi izjeme, ampak jih je bolj malo. Pri starejših, pa je najlažje napizdit.
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: Borg

Garfildd

Guru
24. jul 2007
5.802
4.303
113
Žal je večina agentov nategunov, ki morajo imeti konec leta rezultate. So tudi izjeme, ampak jih je bolj malo. Pri starejših, pa je najlažje napizdit.
Posploševanje je toliko vredno kot ta tvoja izjava...


Večina niso nateguni in delajo tako kot treba, so pa problematični tisti ki hodijo na dom preko call centrov in oni vejo da če
ne bodo takrat prodali ko so že z neko pretvezo prišli na dom, potem tej stranki ne bodo več imeli šanse prodat.
Ta del je pa zelo problematičen, žal.
 

ptice

Fizikalc
23. jul 2011
225
172
43
Torej ni težava samo pri tem zavarovalnem agentu, ampak pri vseh ki so v stiku z tvoj
Težava je v bistvu pri meni, ker nisem bil zraven, pa bi moral biti. Saj še meni skušajo kaj podtakniti, kar ne rabim. Nesprejemljivo pa je, da starejšim s t.i. upokojenskim telefonom sploh ponujajo pakete z ne vem kakšno dodatno količino podatkov, za tv dodatne pakete, zavarovalnica za avto xxxl asistenco, vozi pa se do Britofa, itn. Pomagaj si sam in Bog ti bo pomagal. Korporacijam pač ne moreš zaupati.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
5.802
4.303
113
Težava je v bistvu pri meni, ker nisem bil zraven, pa bi moral biti. Saj še meni skušajo kaj podtakniti, kar ne rabim. Nesprejemljivo pa je, da starejšim s t.i. upokojenskim telefonom sploh ponujajo pakete z ne vem kakšno dodatno količino podatkov, za tv dodatne pakete, zavarovalnica za avto xxxl asistenco, vozi pa se do Britofa, itn. Pomagaj si sam in Bog ti bo pomagal. Korporacijam pač ne moreš zaupati.
Smo v svetu kjer vsi hočejo/hočemo prodati več, ko si na Petrolu/Pošti ti še ponujajo čokoladice, mleko, itd...

Če zavarovalni agent proda zavarovanje, potem pa se nekaj zgodi kar ni krito v tem paketu, je kriv agent pa zavarovalnica pa drobni tisk,
pa polna luna, če proda najdražji paket, potem spet nateguje stranke ker prodaja stvari ki jih folk "ne potrebuje" in jih nateguje,
agent je vedno kriv, pa redkokdaj pohvaljen ko so stvari izplačane :zavijazocmi:

p.s. vsekakor se strinjam da ne smeš nekomu, ki ne ve zakaj se gre prodajat stvari ki jih res ne potrebuje in starejši so sploh dovzetni
ker jim paše družba, so zaupljivi itd... ni etično.
 

javr

Guru
6. dec 2011
1.606
1.065
113
kakšen teden, mogoče kak dan več, po poplavi, sta prišla 2 zavarovalničarja popisat in poslikat vso škodo; nista bila domačina oz. zaposlena v lokalni pisarni, a pripeljal ju je domačin, ki dejansko hodi k nam vsako leto za podaljšanje zavarovanja; vse natančno popisala in poslikala, zamudila sta se debelo uro, torej - zadeva zaključena, ane?
Ne. Tri mesece kasneje kliče nekdo iz sedeža zavarovalnice da če imamo kakšno sliko ali kakšen drug dokaz o škodi ki nam jo je naredila poplava.
A? takoj po poplavi sta bila vaša dva pri nas, pripeljal ju je tretji, tudi vaš, vse natančno popisano, vse natančno poslikano, wtf??
ja veste, to so kao terenski akviziterji, mi pa smo cenilci, mi pa moramo imeti slike, dokaze....
V glavnem - samo buljiš v telefon ko tele, nič jasno
 
  • Jezen sem
Reactions: Seba81