trokiranje motorja

B81

22. jul 2007
34.469
8.943
113
Probaj nali Antigrip (antigrippante?). Ali podobno cistilo za šobe...
To bom, je pa nalit nek poseben aditiv v tank (Korenjak Ptuj), pred tem sem nalil nekaj iz Petrola in je obakrat bil nekaj dni mir.
Po moje prej kakšen senzor gredi kot pa šobe.

BDW a akumulator je ok ?
Menda je, start/stop ne uporabljam, je pa sicer star ze 11 let, 122k km.

TORQUE app pravi da je tole, ceprav je sentor bil zamenjan, amoak ker se to pojavlja obcasno, bo menda za pogledat crpalka goriva, egr, pritisk na sobah itd...

 

B81

22. jul 2007
34.469
8.943
113
Avto je servisiran na 7-8 k km, tako da bi moralo bit ok, bo pa preveril se tole, tnx.
 

B81

22. jul 2007
34.469
8.943
113
Mimogrede, da napisem...problem so bili injektorji. Avto sem dal na vleko in k Arconu na primorsko...po nekaj dneh so ugotovili napako, ko so testirali z drugimi injektorji.
Super zadovoljen, avto dali na vleko in nazaj na stajersko. Ne vem, ce sem imel ze 4 leta zjebane injektorje, ampak avto pije 3.8, ko peljem 15 km in 100 m visinske razlike dol in pod 5 l zjutraj, ko grem "gor".
Zdaj mi pa sploh ni avta za prodat, no to je pa slaba stran.
 

B81

22. jul 2007
34.469
8.943
113
KSZ
Pa vseeno zgleda, da niso bili injektorji. Se je menjala tudi visokotlačna črpalka in je bilo rečeno, da je to to in je res bilo ok 14 dni.
Torej, ko se avto ogreje, to je po ca. 25 km vožnje (pri 15 km še ne), začne trokirat (dobesedno izgubi vso moč za sekundo ali dve) ob prestavljanju v višjo prestavo (DSG). mehanik pravi, da bodo pregledali še elektriko.
Če ima kdo idejo, kar na plan z njo :)
 

B81

22. jul 2007
34.469
8.943
113
Da nimaš problem na DSG slučajno?
Na motorju ti še javlja kake napake?
Sam sem tudi posumil na menjalnik, pa mehanik pravi, da ni (dejansko prestavlja "kot nov", odkar so menjani injektorji in črpalka). Vedno, ko je motor ogret, se to zgodi, pri hladnem nikoli, začne postopoma, mogoč enkrat dnevno, po enem tednu pa je konec (trokira nekajkrat na kilometer) in postavim do mehanika.
Na koncu, če še vozim, mi motor vrže tudi v limp mode in seveda rumena luč.
Po prvem popravilu sem hotel prodat (menjat v Porscheju staro/staro), ampak sem rekel kak mesec bom vozil, če se slučajno kaj ponovi in evo, tretjič je pri mehaniku. Zdaj gremo do konca, če bi prodal nevoznega, bi ravno dobil eno dobro plačo (na koncu bom verjetno na istem) :)
 

smrkec

Majstr
5. sep 2007
1.856
388
83
hmm, sliši se podobna težava kot pri mojem fotru. Narobe naštelan vžig se mi zdi. Baje mora mehanik imet posebno orodje. Ko je delal velik servis se mi zdi.
Je že nekaj časa nazaj, tako da sem malo pozabil vse detajle.
Ga je pa tudi metalo v safemode na random. Ko je mehanik tisto zrihtal je bilo ok.
Je za pogledat, če nimaš več drugih idej.
 

B81

22. jul 2007
34.469
8.943
113
hmm, sliši se podobna težava kot pri mojem fotru. Narobe naštelan vžig se mi zdi. Baje mora mehanik imet posebno orodje. Ko je delal velik servis se mi zdi.
Je že nekaj časa nazaj, tako da sem malo pozabil vse detajle.
Ga je pa tudi metalo v safemode na random. Ko je mehanik tisto zrihtal je bilo ok.
Je za pogledat, če nimaš več drugih idej.
Hvala, mu bom omenil.