Toyota Prius Plug-In

hermann

Guru
19. mar 2014
9.216
5.776
113
saj reč izgleda slabše kot tisti znucani 30 let starejši mercedes, ki ga možak očitno tudi poseduje
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Bil razkantan in skupi dan nekoč ...

> Came with all the receipts, including for repairs from a wreck.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Če ze dajes neke cudne linke vsaj napiši nek povzetek ali kako ti zastopiš to zadevo.

Lahko samo pripomnim, da se po raznih forumih bral že svašta. Velja pa eno in edino dejstvo v Evropi je mogoče garancijo na baterijo podaljševati do 10 leta starosti +15k km ali še dodatno leto (kar je prej). Iz tega podatka naj si vsak sam naredi predstavo o pričakovani življenski dobi.

Pa btw v tvojem linku je govora običnem Priusu in ne plug-in kot je naslov te teme.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.874
5.469
113
Strinjam...

Torej hotel sem pokazat da:
*Baterije niso neuničljive
*Približne stroške menjave
*In da so aftermarket (obnovljene?) baterije daleč od OEM...eden je napisal celo...dobre so za kakšno leto dve tolk da avto prodaš...
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Nekateri aftermarket proizvajalci dajejo tudi garancije v stilu 7 let ali 100.000 milj, kar pride prej, kar je konkretna garancija na baterijo.
Če pa jemlješ dele iz avto odpada je pa to seveda loterija, ki je dosti odvisna od starosti in kilometraže donatorja organa.
Obnove baterij, kjer se menja samo kaka celica, pa so res samo za čez vikend, da se avta losaš.

Kvarijo se pa vsi avtomobili. Samo Toyotini hibridi precej manj. In odkar je bil veliki pok, gre celo vesolje počasi v 3PM, gre za osnovni zakon fizike, vse ima svoj omejen rok trajanja.
Kolegu je par dni nazaj utrgalo jermen na 10 let starem clean diesel VW Passatu. Kao avto super duper zanesljiva ekonomična kola, pa še redno vzdrževan, avto kao za 20 let najmanj šparanja. Pa je hitro ekonomska totalka. Imajo pri bajti pa še skoraj 20 let staro Hondo, ki noče crknit. Je pa pijanka. Takle to je v lajfu.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.567
172
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Strinjam...

Torej hotel sem pokazat da:
*Baterije niso neuničljive
*Približne stroške menjave
*In da so aftermarket (obnovljene?) baterije daleč od OEM...eden je napisal celo...dobre so za kakšno leto dve tolk da avto prodaš...

itak da niso neuničljive, samo dejstvo, da imajo 10 let garancije, me navdaja z zaupanjem, da bi vsaj do 300.000 km moral priti brez (večjih problemov). glede na to, da delam test baterije 2x letno ob rednih servisih (30.000-40.000 km prevoženih letno) imam še malce več testiranja baterije in sem toliko bolj miren. če odleti ... bomo videli. tudi garancije včasih niso, kar bi morale biti, a glede na to, da so do zdaj na servisu rešili še vse brez prerekanj in problemov, me ne skrbi.

po drugi strani pa se tolažim s tem, da bom najprej privarčeval na menjavi sklopke/menjavi olja v avtomatskem menjalniku, jermena in dpf-filtra (če gledam oz. primerjam z avti, ki sem jih imel v izboru ob Priusu), pa potem to privarčevano dal za novo baterijo, npr. ... kar mi je čisto ok računica, ker sem z avtom res zadovoljen.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Prius je avto za 12 plus let in milijon km, tako kažejo izkušnje iz celega sveta.
Popolnoma nepokvarljivega avta pa na svetu ni. Vsak avto ima svoje slabosti, samo pri Priusu to niso hibridne komponente.
Največja slaba točka Priusa je njegova 12 v svinčena baterija, torej old school zadeva.
 

Slovenet

Majstr
21. jul 2007
4.396
485
83
43
Še vedno Rdeči revirji
itak da niso neuničljive, samo dejstvo, da imajo 10 let garancije, me navdaja z zaupanjem, da bi vsaj do 300.000 km moral priti brez (večjih problemov). glede na to, da delam test baterije 2x letno ob rednih servisih (30.000-40.000 km prevoženih letno) imam še malce več testiranja baterije in sem toliko bolj miren. če odleti ... bomo videli. tudi garancije včasih niso, kar bi morale biti, a glede na to, da so do zdaj na servisu rešili še vse brez prerekanj in problemov, me ne skrbi.

po drugi strani pa se tolažim s tem, da bom najprej privarčeval na menjavi sklopke/menjavi olja v avtomatskem menjalniku, jermena in dpf-filtra (če gledam oz. primerjam z avti, ki sem jih imel v izboru ob Priusu), pa potem to privarčevano dal za novo baterijo, npr. ... kar mi je čisto ok računica, ker sem z avtom res zadovoljen.


Kolikor sem bral kako leto ali pa malce več nazaj, naj bi bil strošek menjave baterije v hibridnem priusu (ne plug in, ta ima večjo in dražjo baterijo) v rangu dražjih delov pri dizlu. Vsak stroj lahko crkne, je ppa vrašanje, koliko je kompleksen. Manj kompleksni naj bi bili manj podvrženi okvaram.