Toyota Avensis D4D 2.0

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Eno vprašanjce. Gre za Toyoto Avensis 2.0 D4D, letnik 2005. Kolegu se dogaja, da mu avto meče v limp mode, na servisu so rekli da je "turbina zanilč", omenjali so da prihaja do overboosta. Jaz tem pravljicam ne verjamem, omenil sem mu naj najde enga sposobnega diagnostika (koga????), pa tudi sam lahko preveri kaj bi lahko bilo. Jaz ciljam na to, da se mu:
- zatikajo variabilne lopatice
- šteka elektromagneti aktuator lopatic
Kaj mislite? Komu peljat pokazat?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.759
5.384
113
Nevem kako ma ta motor narejeno turbino...pri kolegu z VAG 2.0 TDI je bil N75 ventil na turbini v okvari (to je ta ki odpira in zapira turbino) ....vsekakor ni nujno da je kar avtomatsko turbina zanič.

Servis bi etak samo menjal... Boli njih.... Etak ti plačaš

Ventil vs cela turbina je pa velika razlika v €€€
wink-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.759
5.384
113
Naj se zapelje do kakega popoldanca...da se mu priklopi na OBD med vožnjo in spremlja parametre turbine med njo (tako je blo pri VAG) in bo hitro ugitovil če ga krmiljenje turbine zeza...
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Pa saj to me zanima, komu to peljat. Vsekakor glede na slišano, ne na pooblaščenca (70€ za priklop na tester in brisanje napake). Pa kolikor vem nima N75 ventila ampak direktni koračni motorček z dajalnikom pozicije. Kolikor berem, je to zelo pogosta napaka pri teh motorjih. Mislim tudi da sem se zmotil pri letniku, je 2008.
Skratka, KOMU peljat na pregled oz. kdo dela diagnostiko (spremlja) med vožnjo?
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.152
4.599
113
Ne PSA dizlu je šlo ob vročih dneh v overboost, ko je slabo delal en senzor za temperaturo. Tester je pokazal, da pri dobrih 30 stopinjah zunanjega zraka začne vračati vrednost 70 stopinj (verjetno maksimum). Temu je pamet prilagodila ostale parametre in potem je bil pritisk prevelik, kar pa je točno ugotovil. Prej pa tudi ideje, da se lopatice zatikajo in še kaj drugega ...
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Možno. Kakor koli, napaka je lahko samo na strani premikanja lopatic (zatikanje ali aktuator) ali na strani senzorjev (lahko bi bil tudi senzor tlaka zanič). Turbo sam po sebi kot tak je ziher dober.