Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

Generik

Guru
14. maj 2011
3.858
1.251
113
Spust iz Vršiča do Bovca ni povzročal nobenih težav, baterija je bila pač ves čas na max polna, vmes je avtomatika vklopila bencinski motor (zelo redko) pa je šlo tam do 1500-2000 rpm samo od sebe, to je pa vse. Nobenega brnenja in dretja motorja ni bilo...
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.242
5.807
113
no tega, da bi dsg kakorkoli zavesto zviševal obrate sam, definitivno nisem opazil

rad pa vrže v "eco", ko to nikakor ni treba (recimo ko spustiš gas na rahlem naklonu pred semaforjem) in on veselo še malo bolj zbezlja proti stoječi koloni

takrat, ko bi ta "eco" prav prišel pa ga sigurno ne bo od nikoder
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.495
9.200
113
no tega, da bi dsg kakorkoli zavesto zviševal obrate sam, definitivno nisem opazil

rad pa vrže v "eco", ko to nikakor ni treba (recimo ko spustiš gas na rahlem naklonu pred semaforjem) in on veselo še malo bolj zbezlja proti stoječi koloni

takrat, ko bi ta "eco" prav prišel pa ga sigurno ne bo od nikoder
Zavoro malo pritisni, ko boš šel po klancu dol, pa glej in se čudi, kaj se bo zgodilo :).
Za eco pa ne vozi v eco načinu in ti tudi bezljal ne bo :). Ko pa hočeš, da ti bezlja, pa tempomat izključi, ker če imaš tempomat vključen, potem noče bezljat.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

zakon

Guru
16. maj 2008
8.571
685
113
toti Maribor
Edino, če imaš vklopljen tempomat in greš dol po bregu nabije obrate na full. Vsaj moja 1.8 to dela, ker pač z motornim zaviranjem poizkuša vzdrževati nastavljeno hitrost.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Spust iz Vršiča do Bovca ni povzročal nobenih težav, baterija je bila pač ves čas na max polna, vmes je avtomatika vklopila bencinski motor (zelo redko) pa je šlo tam do 1500-2000 rpm samo od sebe, to je pa vse. Nobenega brnenja in dretja motorja ni bilo...

Težave se lahko pokažejo kasneje, kot sem pisal, presenečenje zaradi hitre obrabe zavor.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.242
5.807
113
Zavoro malo pritisni, ko boš šel po klancu dol, pa glej in se čudi, kaj se bo zgodilo :).
Za eco pa ne vozi v eco načinu in ti tudi bezljal ne bo :). Ko pa hočeš, da ti bezlja, pa tempomat izključi, ker če imaš tempomat vključen, potem noče bezljat.

Za "eco" (jadranje) ne rabiš eco načina, ker to seveda deluje tudi v normalnem (D) načinu. Ne veš pa nikdar kdaj in zakaj ga bo vklopil. Vsakič je presenečenje.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.495
9.200
113
Za "eco" (jadranje) ne rabiš eco načina, ker to seveda deluje tudi v normalnem (D) načinu. Ne veš pa nikdar kdaj in zakaj ga bo vklopil. Vsakič je presenečenje.
Ok, potem imaš en od zadnjih letnikov, ker pri starejših je le v eco delovalo.
Tempomat je ponavadi ključna lastnost, kdaj jadra, kdaj pa ne. Pa zavore ne smeš pipnit. Torej moraš le nogo s plina dat.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.242
5.807
113
S tempomatom itak nikdar ne jadra. Je pa res tako, da moraš nogo z gasa umaknit in se bremze ne dotikat, ampak kot rečeno, nikdar ne veš a bo al ne bo. Ima povsem svojo pamet. Dejansko bi bilo bolje, če bi dali knof da zadevo ročno sprožim :)

Sem bral nemške forume pa je cela znanost, ampak na koncu še vedno noben ne ve kaj je trigger.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.495
9.200
113
Izgleda bo počasi treba že vsaj magisterij naredit, da bomo sposobni te avte furat :).
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.858
1.251
113
moram rect da te obvolanske rocke niti enkrat nisem uporabil, ne vidim velikega smisla
Te ročke imajo smisel edino takrat, ko si želiš malo bolj dinamične vožnje in s tem držiš bencinski motor na optimalnih obratih, da le-ti ne padejo ko spustiš gas.
Z ročkami "umetno" zbudiš motor pa ga držiš na npr. 4000 rpm, tako da takoj ko stisneš gas vleče kot je treba. Je precej razlike če ga zahodiš in je motor vmes ugasnjen ali pa tam nekje na 1500rpm...
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.242
5.807
113
Lopatke pridejo prav za zaviranje z motorjem pred ovinkom ali dol po hudem klancu. Če se ti da.

Jaz jih uporabim samo na točno določeni sfukani cesti v hudo dolino, da ga ruknem v prvo da počasi leze dol.
 

Toporisic

Fizikalc
6. apr 2019
111
84
28
Če slučajno še koga zanima - danes se je na toyota-tech.eu pojavil tech bulletin z uradno verzijo postopka nadgradnje in datotekami, enakimi tistim, ki smo jih "spiratizirali" pred mesecem dni. Po novem so zazipane z geslom.

USB1
USB2
USB3

Gesla:
s90dazuhX1.png


Postopek za Corollo brez navigacije - USB2 - USB3 - USB2
Pomemben je samo USB3 (nadgradnja), na USB2 so posodobitve, ki se jih da narediti tudi kako drugače.

Je pa tudi v dokumentaciji poudarjena možnost napak oz. težav, ki lahko privedejo do zamenjave cele enote. Zato previdno! :--)

Toporisic
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in VonG

Gonzo

Guru
1. sep 2007
8.931
8.972
113
EU
Predvčeraj sem videl železniško kompozicijo peljati skozi postajo v smeri Orbana ee... khm, Mađarske. Na dolgi kompozicije so na vseh vagonih bile naložene Corole. V dveh nadstropjih. Bele. Samo par sivih.