Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.286
350
83
Pa si pogledal kako droben akumulator ima corolla? 45 Ah se mi zdi.... Zakaj bi sploh sedel v ugasnjenem avtu in poslušal radio?
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.821
613
113
EU
V mojem primeru, ko sem čakal na nekoga med dežjem in ni bilo nobene kavarne v bližini. Se zgodi pač. Saj lahko pa bi preprosto poslušal kaj na telefonu.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.190
1.805
113
Toliko v informacijo oziroma če ima kdo še povratno informacijo glede vzdržljivosti akumulatorja.

Ko sem avto vključil v tisti drugi način, da motor ni prižgan, ampak dela le radio ipd. (torej dvakratni pritisk start gumba brez zavor), akumulator poklekne v cca 20-30 minutah, da motorja ni več moč zagnati in rabiš asistenco oz. pomoč pri vžigu (z boosterjem itd.). Pri meni se je to najbrž zgodilo zaradi tega, ker nisem bil pozoren na vse prižgane porabnike energije (od luči do klime), ker sicer bi akumulator verjetno zdržal dlje.:zardelalter: A vprašanje, kako dolgo časa? Pri ta starih klasičnih avtomobilih sem recimo lahko pozabil prižgane luči tudi čez noč in se je avto še zmeraj zagnal zjutraj - je pa seveda akumulator običajno po ene 5-ih letih začel pešati. Ta v Corolli pa v bistvu še ni star 3 leta.

Seveda ti akumulator na servisu proti plačilu z veseljem zamenjajo ne glede na njegovo stanje; če se pa sklicuješ na 3-letno garancijo njihovih akumulatorjev, potem pa pravijo, da moraš avto pustiti čez noč pri njih, da lahko preverijo akumulator drug dan, ker tisti hitri test, ki ga opravijo na servisu ne zadostuje - v mojem primeru je itak kazalo, da je z akumulatorjem vse v redu, tako da nisem šel delati še daljšega testa prek noči. To bom šel, če me akumulator izneveri pri običajni uporabi:geek:.

V glavnem, kako pa vi poslušate samo radio v avtu? Na kaj vse je treba biti še pozoren poleg luči in klime?
Pol ure poslušanja radia vsekakor ne sme do konca spraznit akkuja.

Zdaj ali je akku cca prazen ze v osnovi (premalo vozis/ptekratke voznje) ali pa je fuc.

Ce mas polnilec ga najprej do konca napolni potem bos pa videl kako se obnasa.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.821
613
113
EU
Preverim. Ampak mislim da je bila moja glavna napaka v tem, daje bilo v ozadju praktično vse prižgano (razen motorja) in je to bilo pač preveč za očitno tako majhen akumulator. :zardelalter:
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova

Generik

Guru
14. maj 2011
3.858
1.251
113
V mojem primeru, ko sem čakal na nekoga med dežjem in ni bilo nobene kavarne v bližini. Se zgodi pač. Saj lahko pa bi preprosto poslušal kaj na telefonu.
Avto imas prizgan pa je. Saj je 3/4 casa itak v elektricnem nacinu in nic ne brni, ko se pa baterija sprazni pa malo pozene motor in ga po nekaj minutah spet ugasne in si dober spet za nekaj casa parkiran...
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.821
613
113
EU
Avto imas prizgan pa je. Saj je 3/4 casa itak v elektricnem nacinu in nic ne brni, ko se pa baterija sprazni pa malo pozene motor in ga po nekaj minutah spet ugasne in si dober spet za nekaj casa parkiran...
Dejansko sem bil v nekem drugem primeru enkrat v Aleji v garaži in je prišel posebej varnostnik do mene in prosil da ugasnem motor, ker so merilniki zaznali povečanje CO2 v garaži. :zardelalter:
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
V prkasi jaz vedno to delam s prižganim avto (torej na bremzo + start).
- klimo + ventilacijo na OFF
- luči na pozicijske, če ne gre drugače

Tako ti skuri eno črtico baterije nekje v 20 min ali še dlje. Če je res mraz se bo sicer motor zagnal prej, ampka takrat dvomim, da boš prakticiral način brez gretja.

Če stojiš nekje na soncu imaš lahko prižgano klimo potem je pa odvisno od temperature in baterije ko si se ustavil, ampka za nekih 10 min bi moralo delovati, potem se pa pač na 5 min cikla delovanje motorja da dopolni baterijo.

12V akumulatorju bi zaupal samo nekje prvi dve leti, potem se pa enostavno nimam namena igrat z njim, koliko ima kapacitete, da ne rečm kako to škodi akumulatorju. Če lepo ravnaš z njim in ga nikoli ne sprazneš bi moral delati vsaj 7 let.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Škoda denarja. 45 Ah je isto iz svinca ali iz litija.
Moderna frštekarija v avtu cuka tudi več kot 30 A, verjetno gre tudi čez 50 A.
En način pri Toyota hibridnih je, da jih daš v Ready mode, da inverter polne tudi 12 V aku, pa da pritisneš EV gumb, da avto ne zaganja bencinskega motorja dokler visoko napetostni aku ni prazen.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.314
3.414
113
Škoda denarja. 45 Ah je isto iz svinca ali iz litija.
Moderna frštekarija v avtu cuka tudi več kot 30 A, verjetno gre tudi čez 50 A.
En način pri Toyota hibridnih je, da jih daš v Ready mode, da inverter polne tudi 12 V aku, pa da pritisneš EV gumb, da avto ne zaganja bencinskega motorja dokler visoko napetostni aku ni prazen.
Samo en popravek
45 Ah iz svinca ni isto kot 45Ah iz Lion baterije, ker pri Lion bateriji je krivulja dosti bolj izravnana in lahko da več energije na nazivni napetosti kot pa svinec ki kar lepo linearno pada napetost celice.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Ugodno prodam bluetooth zvocnik jbl, una oblika ogromne piksne pira. Imamo tri doma, ki se valjajo in jih nihce ne uporablja. Kot nalasc za uporabo v novodobnih vozilih.
 
  • Všeč mi je
Reactions: corsol

Generik

Guru
14. maj 2011
3.858
1.251
113
Zdaj, ko je corolla že nekaj časa na trgu bi bilo smiselno slišati vaše izkušnje v smislu poprodaje, rednih servisov ter izrednih servisov.
Je imel kdo kakšno okvaro na corolli ali ga je kako drugače pustila na cedilu?
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.821
613
113
EU
Sam nameravam avto prodajati po približno 5-ih letih, toliko da ima tudi kupec še nekaj garancije, tako da če bi šlo kaj narobe, da je vsaj malo zavarovan.

Sicer pa sam z avtom po treh letih uporabe večjih težav nisem imel, edino enkrat me je akumulator pustil na cedilu, ampak to najbrž zaradi moje napačne uporabe (že opisano v tej temi; imel ugasnjen motor, a prižganih dlje časa cel kup porabnikov - rešil z asistenco na cesti v sklopu zavarovanja). Potem sem imel tisti "incident" s pretiranim zaračunavanjem olja na originalnem servisu, ker kakor nimajo drugih embalaž in ti potem vedno zaračunajo 5L plastenko ter ti potem ne izročijo to plastenko s tem oljem (saj ne, da bi jo pretirano rabil, ker vsaj do sedaj olje ne pušča).

Potem so pa samo moje manjše potrošniške kritike kot na primer: na sedežih ti tisti plastično robovi ob strani lahko strgajo obleko, ker so tako ostri; tank za bencin je vsaj zame premajhen, ni bilo car playa (sedaj ta možnost je), na momente se prtljažna vrata nočejo vedno zapreti do konca (a se potem po ponovnem poskusu vedno zaprejo), ni indikatorja, kdaj zmanjka tekočine za čiščenje vetrobanskega stekla ipd. Morda še to, da si bil ob samem nakupu vezan na tiste pakete in če sem hotel imeti odpiranje prtljažnih vrat avtomatično na gumb in daljavo, sem moral vzeti še paket z večjimi gumami, kar pomeni tudi večjo porabo goriva - preprosto nisi imel druge izbire.

Če potegnem črto na koncu, je bil nakup tega vozila 2019 ena boljših odločitev v življenju in v vožnji uživam še danes.

Po dveh letih pogledam ponovno, kaj bodo ponujali pri Toyoti, a to še ne pomeni avtomatskega nakupa. Tudi s starim Mitsubishijem sem bil na primer zelo zadovoljen takrat, pa danes ne bi (ker slaba ponudba) in praktično niti ne morem kupiti več Mitsubishija zaradi umika z našega trga.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon in tony

Generik

Guru
14. maj 2011
3.858
1.251
113
Sam nameravam avto prodajati po približno 5-ih letih, toliko da ima tudi kupec še nekaj garancije, tako da če bi šlo kaj narobe, da je vsaj malo zavarovan.

Sicer pa sam z avtom po treh letih uporabe večjih težav nisem imel, edino enkrat me je akumulator pustil na cedilu, ampak to najbrž zaradi moje napačne uporabe (že opisano v tej temi; imel ugasnjen motor, a prižganih dlje časa cel kup porabnikov - rešil z asistenco na cesti v sklopu zavarovanja). Potem sem imel tisti "incident" s pretiranim zaračunavanjem olja na originalnem servisu, ker kakor nimajo drugih embalaž in ti potem vedno zaračunajo 5L plastenko ter ti potem ne izročijo to plastenko s tem oljem (saj ne, da bi jo pretirano rabil, ker vsaj do sedaj olje ne pušča).

Potem so pa samo moje manjše potrošniške kritike kot na primer: na sedežih ti tisti plastično robovi ob strani lahko strgajo obleko, ker so tako ostri; tank za bencin je vsaj zame premajhen, ni bilo car playa (sedaj ta možnost je), na momente se prtljažna vrata nočejo vedno zapreti do konca (a se potem po ponovnem poskusu vedno zaprejo), ni indikatorja, kdaj zmanjka tekočine za čiščenje vetrobanskega stekla ipd. Morda še to, da si bil ob samem nakupu vezan na tiste pakete in če sem hotel imeti odpiranje prtljažnih vrat avtomatično na gumb in daljavo, sem moral vzeti še paket z večjimi gumami, kar pomeni tudi večjo porabo goriva - preprosto nisi imel druge izbire.

Če potegnem črto na koncu, je bil nakup tega vozila 2019 ena boljših odločitev v življenju in v vožnji uživam še danes.

Po dveh letih pogledam ponovno, kaj bodo ponujali pri Toyoti, a to še ne pomeni avtomatskega nakupa. Tudi s starim Mitsubishijem sem bil na primer zelo zadovoljen takrat, pa danes ne bi (ker slaba ponudba) in praktično niti ne morem kupiti več Mitsubishija zaradi umika z našega trga.
Thx za feedback.
Jaz imam corollo z max opremo in s sedeži nimam težav, ker so drugačni, rezervoar je res majhen (to bi tudi jaz imel večjega), prtljažna vrata so pri meni OK, za tekočino vetrobranskega stekla moja corolla ima lučko.