Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.173
8.954
113
2020 en teden pred prvim korona valom mi je v Novem mestu naračunal takratko 1.8 sol z dodatnimi zadnjimi senzorji, koritom v kuferanu, pa še nekimi zadevami, bele barve 22.200 EUR
tako je, ker še takrat sem gledal cenike, mislim da okol junija, pa kolegu posredoval, in je imel v ozjem izobru ko je gledal avte do 25 kilo.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.765
595
113
EU
Kakšno srečo smo imeli nekateri, da smo jo kupili še ta pravi čas, ko so bile cene dosti nižje. Zdaj po teh cenah, bi tudi jaz razmišljal o drugih alternativah.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.765
595
113
EU
Naša hibridna Corolla 1.8 TS Sport je stala leta 2019 24.000 evrov (sicer cena, ki jo upoštevajo za osnovo pri zavarovanju, znaša skoraj 27.000 evrov).
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.765
595
113
EU
Zrak od zunaj, razen ko grem morda v daljši tunel oz. vidim pred seboj onesnaženje zraka oz. zaznam slabe vonjave ipd.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.779
1.919
113
najrajš na babi
Mal sem net obrnu. Dejansko kar je blo včasih najdražje, je danes najcenejše. Recimo že omenjena mazda Cx 30 za 25k. Pa mal sem hondo pogledal, ki je bila vedno draga. Civic 1.0 z vsem kar rabiš slabih 21 jurjev. Cenej kot polo. Jazz hibrid, prostorno enak recimo kot takratka korola ali še celo več placa ima za nekje 22 z solidno opremo. HRV hibrid 28 jurjev z vsem, kar je nekako 5 jurjev cenej kot CHR. Pomoje honda ni tako slaba opcija. vedno so veljali za dobre avtomobile. Pred kratkim si je sodelavec recimo kio ceed karavan omislil 1.0 za slabih 26. Tak da je honda kr OK.



 

Clancy

Majstr
20. avg 2007
784
351
63
Mal sem net obrnu. Dejansko kar je blo včasih najdražje, je danes najcenejše. Recimo že omenjena mazda Cx 30 za 25k. Pa mal sem hondo pogledal, ki je bila vedno draga. Civic 1.0 z vsem kar rabiš slabih 21 jurjev. Cenej kot polo. Jazz hibrid, prostorno enak recimo kot takratka korola ali še celo več placa ima za nekje 22 z solidno opremo. HRV hibrid 28 jurjev z vsem, kar je nekako 5 jurjev cenej kot CHR. Pomoje honda ni tako slaba opcija. vedno so veljali za dobre avtomobile. Pred kratkim si je sodelavec recimo kio ceed karavan omislil 1.0 za slabih 26. Tak da je honda kr OK.




Jaz sem tudi prečesal vse živo in nič našel. To kar sem želel imeti (Golf Variant ali Karoq) ni za dobiti. Če bi naročil, pa vprašanje kdaj bi dobil, če sploh letos. Prioriteta pa je bila bolje opremljeni bencinar avtomatik.
Potem sem gledal in šel na testno vožnjo tudi z novo Hondo H-RV in sem bil kar razočaran glede same vožnje, hrupnosti med vožnjo in e-CVT. Toyotin CVT ga prekosi kot za šalo.
Preizkusil sem tudi novega Nissan Qashqai-a. Vse super, lepo se pelje, CVT dela vredu, ampak je predrag, plus imajo oderuške obresti za lizing, tako da je odpadel.

Na koncu sem se odločil za CX-30, saj se za trenutne razmere še da zares zelo ugodno dobiti. Pa še koliko toliko so na zalogi, kar je meni bil velik plus. Zato sem tudi kupil G150/AT/Plus/Style in dobil zraven še zimske gume na 16" alu platiščih. Glede vožnje in počutja za volanom, lahko rečem, da je super in sem zelo zadovoljen. Edino kar se tiče nekaterih funkcionalnih in praktičnih rešitev, pa ni tako izpopolnjena kot recimo Škoda ali VW, kar pa hitro pozabim, ko se vsedem za volan in se zapeljem.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.846
1.244
113
Jaz sem tudi prečesal vse živo in nič našel. To kar sem želel imeti (Golf Variant ali Karoq) ni za dobiti. Če bi naročil, pa vprašanje kdaj bi dobil, če sploh letos. Prioriteta pa je bila bolje opremljeni bencinar avtomatik.
Potem sem gledal in šel na testno vožnjo tudi z novo Hondo H-RV in sem bil kar razočaran glede same vožnje, hrupnosti med vožnjo in e-CVT. Toyotin CVT ga prekosi kot za šalo.
Preizkusil sem tudi novega Nissan Qashqai-a. Vse super, lepo se pelje, CVT dela vredu, ampak je predrag, plus imajo oderuške obresti za lizing, tako da je odpadel.

Na koncu sem se odločil za CX-30, saj se za trenutne razmere še da zares zelo ugodno dobiti. Pa še koliko toliko so na zalogi, kar je meni bil velik plus. Zato sem tudi kupil G150/AT/Plus/Style in dobil zraven še zimske gume na 16" alu platiščih. Glede vožnje in počutja za volanom, lahko rečem, da je super in sem zelo zadovoljen. Edino kar se tiče nekaterih funkcionalnih in praktičnih rešitev, pa ni tako izpopolnjena kot recimo Škoda ali VW, kar pa hitro pozabim, ko se vsedem za volan in se zapeljem.
To si dobro kupil, če mene vprašaš. Pa še kvaliteta je boljša kot kakšna škoda ali vw...
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.286
350
83
Tudi jaz sem prepričan, da si izbral mnogo bolje kot karkoli iz vag koncerna. Te mazde so vrhunsko izdelane in počutje v njih je odlično. Če nebi takrat, ko sem kupoval bilo na voljo samo podhranjenega 120 hp atmosferca bi se najverjetneje tudi jaz odločil za Mazdo 3....
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

Dualis

Fizikalc
30. nov 2008
405
239
43
Tudi jaz sem prepričan, da si izbral mnogo bolje kot karkoli iz vag koncerna. Te mazde so vrhunsko izdelane in počutje v njih je odlično. Če nebi takrat, ko sem kupoval bilo na voljo samo podhranjenega 120 hp atmosferca bi se najverjetneje tudi jaz odločil za Mazdo 3....
No tega si pa jaz kot bivši lastnik M3 ne bi upal tako na glas zagotavljati. Res pa je, da sem mogoče imel samo smolo......
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.461
9.154
113
Jaz sem bil na testni vožnji Mazde 3 in me je neprijetno presentila.
Predvsem vklapljanje/izklapljanje dvovaljnega načina delovanja motorja mi je pilo živce. Poraba pa tudi ni bila ravno izjemna.
Sicer pa Mazdo 3 dokaj težko primerjaš z Golfom ali recimo Octavio, saj je noter razred manjši avto.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.765
595
113
EU
Toliko v informacijo oziroma če ima kdo še povratno informacijo glede vzdržljivosti akumulatorja.

Ko sem avto vključil v tisti drugi način, da motor ni prižgan, ampak dela le radio ipd. (torej dvakratni pritisk start gumba brez zavor), akumulator poklekne v cca 20-30 minutah, da motorja ni več moč zagnati in rabiš asistenco oz. pomoč pri vžigu (z boosterjem itd.). Pri meni se je to najbrž zgodilo zaradi tega, ker nisem bil pozoren na vse prižgane porabnike energije (od luči do klime), ker sicer bi akumulator verjetno zdržal dlje.:zardelalter: A vprašanje, kako dolgo časa? Pri ta starih klasičnih avtomobilih sem recimo lahko pozabil prižgane luči tudi čez noč in se je avto še zmeraj zagnal zjutraj - je pa seveda akumulator običajno po ene 5-ih letih začel pešati. Ta v Corolli pa v bistvu še ni star 3 leta.

Seveda ti akumulator na servisu proti plačilu z veseljem zamenjajo ne glede na njegovo stanje; če se pa sklicuješ na 3-letno garancijo njihovih akumulatorjev, potem pa pravijo, da moraš avto pustiti čez noč pri njih, da lahko preverijo akumulator drug dan, ker tisti hitri test, ki ga opravijo na servisu ne zadostuje - v mojem primeru je itak kazalo, da je z akumulatorjem vse v redu, tako da nisem šel delati še daljšega testa prek noči. To bom šel, če me akumulator izneveri pri običajni uporabi:geek:.

V glavnem, kako pa vi poslušate samo radio v avtu? Na kaj vse je treba biti še pozoren poleg luči in klime?