Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

Marxon

Majstr
24. feb 2009
677
352
63
Nekaj ne "štima" s to tvojo ceno. Po ceniku je VW karavan, 1.5 eTSI r-line DSG, z brezplačno barvo, s serijskimi platišči in matričnimi žarometi 31.740 EUR brez popustov.

Na mizi imam, ca mesec in pol staro ponudbo VW karavan 2.0 TSI r-line DSG, z zracalno srebrno barvo, s serijskimi platišči ter naslednjo dodatno opremo:
- DCC podvozje
- Easy open&close
- eloksirane srebrne strešne letve
- IQ light
- kamera za vzvratno vožnjo
- panorama
- predelna mreža za loćevanje
- stranski airbagi zadaj
- vlečna kljuka
- zimski paket
- Harman Kardon

Cena manj kot ti navajaš za 1.5 eTSI. Danes je verjetno drugače, saj so se vsa vozila VW grupe podražila, konkretno.

Kar se tiče slednje opcije je pač to to. Če ne želiš razkopat avta...



Golf 8 Variant 1.5 eTsi
Adularno siva
Park asist
IQ light matrix
Rikverc kamera
Keyless
Osvetljena lajšta med lučmi
18" Bergamo
Discover Pro
Vlečna kljuka
Zimski paket
Harman Kardon

Full price 34.788,00
Cena z popustom za financiranje 31.288,00

Keč pa je v financiranju, ko preračunaš obroke, njihovo zavarovanje (52€/m če se prav spomnim, 4 leta), prideš na ceno brez popusta. Ko hočeš kupiti avto na "keš" tudi tista cena z popustom ni več 31k€ ampak hitro bližje 34k€,...
Pri Toyoti je cena ista na keš, kreditl, lizing, fafing ali pa suhe mesnine. Jih ne zanima način plačila / financiranja. Pri Škodi pa mahinacije, največ kar lahko plačaš je 1/3 nakupne, pa stroški odobritve financiranja, pa čez 2 meseca zaprosiš za predčasno poplačilo,.... pa kot da smo na tržnici.
Poleg tega pa avtomobilov ni in vedo da boš plačal, samo da ga boš dobil. Časi popustov so trenutno mimo. Na živce mi gre pa kia/hyundai/ford, ki imajo popust že v ceniku, samo za zavarovalnico imaš pa 10k€ dražji avto kot v resnici....
Sicer nepovezano z to temo, tesla podražila avte večkrat letos, skoraj za $10k, pa še vedno jih ne morejo toliko naštancat, kolikor folka si jih želi.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.859
1.316
113
Golf 8 Variant 1.5 eTsi
Adularno siva
Park asist
IQ light matrix
Rikverc kamera
Keyless
Osvetljena lajšta med lučmi
18" Bergamo
Discover Pro
Vlečna kljuka
Zimski paket
Harman Kardon

Full price 34.788,00
Cena z popustom za financiranje 31.288,00

Keč pa je v financiranju, ko preračunaš obroke, njihovo zavarovanje (52€/m če se prav spomnim, 4 leta), prideš na ceno brez popusta. Ko hočeš kupiti avto na "keš" tudi tista cena z popustom ni več 31k€ ampak hitro bližje 34k€,...
Pri Toyoti je cena ista na keš, kreditl, lizing, fafing ali pa suhe mesnine. Jih ne zanima način plačila / financiranja. Pri Škodi pa mahinacije, največ kar lahko plačaš je 1/3 nakupne, pa stroški odobritve financiranja, pa čez 2 meseca zaprosiš za predčasno poplačilo,.... pa kot da smo na tržnici.
Poleg tega pa avtomobilov ni in vedo da boš plačal, samo da ga boš dobil. Časi popustov so trenutno mimo. Na živce mi gre pa kia/hyundai/ford, ki imajo popust že v ceniku, samo za zavarovalnico imaš pa 10k€ dražji avto kot v resnici....
Sicer nepovezano z to temo, tesla podražila avte večkrat letos, skoraj za $10k, pa še vedno jih ne morejo toliko naštancat, kolikor folka si jih želi.

To je povsem drug avto. Je kar nekaj dodatne opreme. Popust je povprečen. Ja, financiranje odnese "ugodneješe" pogoje. Kateri PR razred imaš? Cena, ki jo navajaš je visoka. V vsakem primeru je to strošek, ki bi ga imel. Fiksni strošek pač. Pri Porscheju je OK, ker imaš fiksno odbitno franšizo 150 EUR. Pri klasičnem zavarovanju imaš običajno 1%, razen pri kombinacijah, vendar ti zavarovalnica naslednje leto obračuna višjo premijo zaradi škodnega primera.

Toyota je glede tega mora res manj komplicira so pa popusti slabši, prostor na zadnji klopi pri Executive opremi je zanemarljiv (masivni sprenjdi sedež), prtljažnik je povprečen. Najbolj me je zmotila kljuka, ki ni električna, prav tako ti v primeru njihove kljuke ročno onesposobijo električno odpiranje prtljažnika.

Škoda je ratala novi slovenski VW. Gledal Octavio RS, nato Superba in so očitno res pripravljeni plačati njihove cene po ceniku pod pretvezo ugodnega financiranja. VW je bil ugodnejši plus še gratis nekaj dodatnih storitev. Je pa res, da sem si vzel čas in hodil naokoli ter se pogovarjal in ne izsiljeval. Nekaj prodajalcev me je tudi zavarnilo in mi reklo, če imate takšno ceno potem samo kupite. Najbolj smešni so bili pri Porsche Verovškovi, kjer so mi ponudli izenačitev cene konkurenta pod pogojem, da se strinjam, da imajo pravico do spremembo dogovorjene cene kljub podpisani pogodbi. :D
 

map

Guru
6. jul 2008
7.779
1.919
113
najrajš na babi
Lani tak cajt sem tamalemu kupil polota. Kar mi je šlo na organ pri njihovem financiranju je bila možnost zavarovanja pri tej njihovi zavarovalnici samo kasko in osnovno. Nobene možnosti dodatnih kombinacij. Pa takrat je blo max 50 posto polog in minimum 4 leta odplačevanja. Če bi prej prekinil, bi sorazmerni delež od popusta moral plačati. Nekako tako kot moreš telefon poplačat ob predčasni prekinitvi. V glavnem zame totalno nesprejemljivo. Sem na konc keširal in plačal jurja več, ampak tega jurja bi tak v 4 letih preplačal.
 

Marxon

Majstr
24. feb 2009
677
352
63
To je povsem drug avto. Je kar nekaj dodatne opreme. Popust je povprečen. Ja, financiranje odnese "ugodneješe" pogoje. Kateri PR razred imaš? Cena, ki jo navajaš je visoka. V vsakem primeru je to strošek, ki bi ga imel. Fiksni strošek pač. Pri Porscheju je OK, ker imaš fiksno odbitno franšizo 150 EUR. Pri klasičnem zavarovanju imaš običajno 1%, razen pri kombinacijah, vendar ti zavarovalnica naslednje leto obračuna višjo premijo zaradi škodnega primera.

Toyota je glede tega mora res manj komplicira so pa popusti slabši, prostor na zadnji klopi pri Executive opremi je zanemarljiv (masivni sprenjdi sedež), prtljažnik je povprečen. Najbolj me je zmotila kljuka, ki ni električna, prav tako ti v primeru njihove kljuke ročno onesposobijo električno odpiranje prtljažnika.

Škoda je ratala novi slovenski VW. Gledal Octavio RS, nato Superba in so očitno res pripravljeni plačati njihove cene po ceniku pod pretvezo ugodnega financiranja. VW je bil ugodnejši plus še gratis nekaj dodatnih storitev. Je pa res, da sem si vzel čas in hodil naokoli ter se pogovarjal in ne izsiljeval. Nekaj prodajalcev me je tudi zavarnilo in mi reklo, če imate takšno ceno potem samo kupite. Najbolj smešni so bili pri Porsche Verovškovi, kjer so mi ponudli izenačitev cene konkurenta pod pogojem, da se strinjam, da imajo pravico do spremembo dogovorjene cene kljub podpisani pogodbi. :D

Popust je bil pri ~5 avtohišah tam tam, plus minus 200€, mi več igra odnos prodajalca, kakor 200€ nižja cena na drugem koncu Slovenije.
Popusta pri zavarovanju imam max na osnovno in kasko. Je strošek, moti me samo, ker je "obvezen" pa hitro postane obrok financiranja bližje 400€ kakor ciljnim 300€. Pač dodaten prijem, da več denarja ostane pri njih. Prej sem imel Savin Kasko premium, ponudba od agenta je bila nekje cca 750€ iz glave.

Prostor na zadnjih sedežih mi je drugotnega pomena, za dojenčka ga bo dovolj. :)
Prtlažnik je pri vseh teh avtomobilih -+50L, kar je volumen večjega ruzaka. Lahko je pa to 1 cm višine po celotni površini in to pa težko opaziš. Res je, da se volumen najlažje primerja po litrih, ker boljši sistem ne obstaja, ampak šteje pratkična uporabnost. Vrjamem, da bi imel dovolj prostora že v navadnem golfu, ampak je boljša polovica ustrajala pri karavanu, vem da bomo tudi tega nafilal za na morje.

Škoda je bila pri identični opremi 2k€ dražja od golfa, ACC je v dveh ali treh paketih opreme, ambientalna osvetlitev skrita v enem za 1+k€, potem pa vprašaš prodajalca, če ni nič popusta, glede na to da plačaš ACC 3x v treh paketih: "ne, žal so tko narejeni ti paketi, pa vzemite samo enega, ne moremo nič." Gre v sistem pogledat golfa, ker je bilo oboje pri PIA, pa je bil samo tiho. Mu je bilo jasno, da s te moke ne bo kruha.

Ja, to pogodbo podpišeš tudi pri Toyoti, ko plačaš aro, vrjetno bi pri vseh drugih tudi dobil tak papir. Zgleda je cena na potrjeni ponudbi samo informativne narave. Dobavni rok pa samo naključna številka. :)
 

kdk

Pripravnik
25. feb 2014
188
23
18
okoli MB
Avto že dobavljen? Morda je uvoznik spremenil pogoje...
Avto dobavljen junija 2020 . Naročen januarja 2020. Dejansko so odprli novo šifro vozila za TS 2,0 exe+HUD+ aktivno vzmetenje + JBL , ampak BREZ panoramske strehe. Odobritev nove šifre je trajala ca 1 teden, potem sem avto lahko dejansko naročil. Ker šifra že obstaja bi mora bit možnost naročila v tej konfiguraciji tudi za vse ostale interesente.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Davidoff

Marxon

Majstr
24. feb 2009
677
352
63
Avto dobavljen junija 2020 . Naročen januarja 2020. Dejansko so odprli novo šifro vozila za TS 2,0 exe+HUD+ aktivno vzmetenje + JBL , ampak BREZ panoramske strehe. Odobritev nove šifre je trajala ca 1 teden, potem sem avto lahko dejansko naročil. Ker šifra že obstaja bi mora bit možnost naročila v tej konfiguraciji tudi za vse ostale interesente.

Kako je pa s tem aktivnim vzmetenjem? Je vredno svojega denarja? Na trenutnem avtu ga imam, vendar je čisto drugačen namen, tako, da sem rekel da bi to lahko pogrešal na novem.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.859
1.316
113
Popust je bil pri ~5 avtohišah tam tam, plus minus 200€, mi več igra odnos prodajalca, kakor 200€ nižja cena na drugem koncu Slovenije.
Popusta pri zavarovanju imam max na osnovno in kasko. Je strošek, moti me samo, ker je "obvezen" pa hitro postane obrok financiranja bližje 400€ kakor ciljnim 300€. Pač dodaten prijem, da več denarja ostane pri njih. Prej sem imel Savin Kasko premium, ponudba od agenta je bila nekje cca 750€ iz glave.

Prostor na zadnjih sedežih mi je drugotnega pomena, za dojenčka ga bo dovolj. :)
Prtlažnik je pri vseh teh avtomobilih -+50L, kar je volumen večjega ruzaka. Lahko je pa to 1 cm višine po celotni površini in to pa težko opaziš. Res je, da se volumen najlažje primerja po litrih, ker boljši sistem ne obstaja, ampak šteje pratkična uporabnost. Vrjamem, da bi imel dovolj prostora že v navadnem golfu, ampak je boljša polovica ustrajala pri karavanu, vem da bomo tudi tega nafilal za na morje.

Škoda je bila pri identični opremi 2k€ dražja od golfa, ACC je v dveh ali treh paketih opreme, ambientalna osvetlitev skrita v enem za 1+k€, potem pa vprašaš prodajalca, če ni nič popusta, glede na to da plačaš ACC 3x v treh paketih: "ne, žal so tko narejeni ti paketi, pa vzemite samo enega, ne moremo nič." Gre v sistem pogledat golfa, ker je bilo oboje pri PIA, pa je bil samo tiho. Mu je bilo jasno, da s te moke ne bo kruha.

Ja, to pogodbo podpišeš tudi pri Toyoti, ko plačaš aro, vrjetno bi pri vseh drugih tudi dobil tak papir. Zgleda je cena na potrjeni ponudbi samo informativne narave. Dobavni rok pa samo naključna številka. :)

Nekako tako, jaz tistih skoraj 600 litrov pri toyoti nisem našel. Avto naložil s tem, kar vedno vozimo s sabo. Več robe sem naložil v Focusa in Golfa. No na koncu nisem vzel nobenega od naštetih.

Pri Savi mene moti tisti njihov pogoj izbira izvajalca popravila in enakovredni nadomestni deli. Zaradi tega je cena velikokrat ugodnejša od konkurentov. Zakomplicira se potem, ko imaš škodni dogodek.

No, na koncu smo avto naročili pri avtohiši, ki bo spoštovala pogoje posla na dan sklenitve. Nekaj je res, vprašanje kdaj bomo avto videli. Dobavni rok 6 - 8 mesecev. pri toyoti je bi krajši.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.859
1.316
113
Kako je pa s tem aktivnim vzmetenjem? Je vredno svojega denarja? Na trenutnem avtu ga imam, vendar je čisto drugačen namen, tako, da sem rekel da bi to lahko pogrešal na novem.

Testiral v testnem Golfu in mi je bilo všeč. Lepo požira slabe ceste, predvsem je bilo zelo udobno in trše na dinamičnih ovinkih. Isto od kolega Superb oz. Arteon, opazna razlika, še posebej, ker je škoda na 19 col platiščih, Arteon na 20.

Tukaj imaš temo, ki sem jo odprl pred kratkim, sicer za VW, ampak vseeno.

 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.846
1.244
113
Kako je pa s tem aktivnim vzmetenjem? Je vredno svojega denarja? Na trenutnem avtu ga imam, vendar je čisto drugačen namen, tako, da sem rekel da bi to lahko pogrešal na novem.
Se pozna, na luknjasti cesti das lepo na comfort pa fajn plava cez luknje, ce zelis pa malo trse pa se tudi pozna + volan postane trsi. Pa vec nacinov voznje imas, mislim da sem jih v tej temi ze nekaj casa nazaj opisal.
 

Marxon

Majstr
24. feb 2009
677
352
63
Nekako tako, jaz tistih skoraj 600 litrov pri toyoti nisem našel. Avto naložil s tem, kar vedno vozimo s sabo. Več robe sem naložil v Focusa in Golfa. No na koncu nisem vzel nobenega od naštetih.

Pri Savi mene moti tisti njihov pogoj izbira izvajalca popravila in enakovredni nadomestni deli. Zaradi tega je cena velikokrat ugodnejša od konkurentov. Zakomplicira se potem, ko imaš škodni dogodek.

No, na koncu smo avto naročili pri avtohiši, ki bo spoštovala pogoje posla na dan sklenitve. Nekaj je res, vprašanje kdaj bomo avto videli. Dobavni rok 6 - 8 mesecev. pri toyoti je bi krajši.


Jaz sem tudi bil na triglavu, sem imel agenta od staršev, zavarovano smo imeli 3 avtomobile, hišo, očetov d.o.o. in vse kar je tam, ne majhen denar. Nikoli se ni kompliciralo, vedno ko je prišel agent je bilo rečeno: vse zavaruj, nismo preverjali paketov in komplicirali, vedno vse ok. Očitno pri mojem paketu ni bilo. Plačeval sem cca 1100-1200€ za 2.0 tfsi. Potem pa me je nekdo čohnil na parkingu, kličem na zavarovalnico: nimate zavarovanega parkinga. Čez 2 tedna mi je ravno poteklo zavarovanje in sem bil že drugje, za manj denarja polni kasko. Tako sem zaključil z super triglavom. Vem, da je zavarovanje največ vredno takrat, ko ga dejansko potrebuješ in se zadeve uredijo. Do sedaj sem imel na Savi samo eno parkirišče, odšel do cenilca, šel k pogodbeniku in dobil popravljen avto čez nekaj dni.

Dobavni rok je bil pri meni obljubljen na toyoti 4 mesece, pa se je že podaljšal za 1 mesec.

Edini minus pri toyoti mi je bila kljuka, ki je naknadno vgrajena in ne električna, vendar jo bom itak potreboval samo za kolesa, pa tudi teh še nimamo, tako da se mi ne mudi. Praviš da prtlažnik ne odpira na elektriko... a samo če imaš kljuko notri al vedno?

Audijev magnetic ride vem kako deluje, dobra zadeva, vendar ne nekaj kar bi potreboval na družinskem avtomobilu. :)
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.859
1.316
113
Srčno upam, da samo takrat, ko so kolesa gor. Nisem se detajlno zanimal, ker smo se po testni vožnji takoj ohladili. Lahko, da sem si tudi kaj narobe zapomnil, in bi mi omogočili samo odpiranje prtljažnika na gumb iz avta ali ključa. Nekaj na to temo je bilo zagotovo.
 

Marxon

Majstr
24. feb 2009
677
352
63
Srčno upam, da samo takrat, ko so kolesa gor. Nisem se detajlno zanimal, ker smo se po testni vožnji takoj ohladili. Lahko, da sem si tudi kaj narobe zapomnil, in bi mi omogočili samo odpiranje prtljažnika na gumb iz avta ali ključa. Nekaj na to temo je bilo zagotovo.

Kaj pa te je zmotilo pri testni vožnji?
Mene je testna vožnja prepričala. Prej sem si misli, da je to ena kanta od avta, pa me je res presenetila mirna in nestresna vožnja. Lane asist ki dejansko deluje (za razliko od KIE, ki špila pinkponk med črtami), CVT mi ni bil moteč, ni klasičnega start-stop sistema, motor je večinoma ugasnjen, največ opreme za svoj denar, manjša poraba,... Pogrešal bom vrjetno samo tisti navor turbo bencinarja, ampak overall se mi zdi lep paket.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.846
1.244
113
Pri toyoti imaš tako glede pasivne varnosti:
LDA = Lane Departure Alert = opozarjanje če si čez črto
LKA = Lane Keep Assist = odbijanje od črte do črte
LTA = Lane Trace Assist = drži sredino voznega pasu

 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.859
1.316
113
Najbolj nas je zmotilo premalo prostora na zadnji klopi. Ko sva si z ženo namestila sedeža je bilo zadaj premalo prostora za dve lupinci 360 in ju je bilo nemogoče obrniti ne da bi moral premikati sprednja sedeža. Praktičnost prtljažnika. Potem pa še zastarelost grafike na števcih. Dokaj nepomembno. Pa zgodba s kljuko. Ni električna. Smo na komot. Prav tako mi ni bila všeč dimenzija gum na 18 platiščih. Vsak robnik je sovražnik number one.

Drugače nam je bil avto všeč, motor 2.0 sploh ni tako slab, menjalnik nas ni motil. Materiali všečni. Vožnja udobna, tudi brez prilagodljivega vzmetenja.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Pri Savi mene moti tisti njihov pogoj izbira izvajalca popravila in enakovredni nadomestni deli. Zaradi tega je cena velikokrat ugodnejša od konkurentov. Zakomplicira se potem, ko imaš škodni dogodek.

To imajo zapisano vsi, Triglav, Generali, Sava, whoever, če hočeš koristit vse bonbončke.

Ampak veš kaj, še vsi od teh navedenih so vsaj meni imeli med svojimi serviserji tudi uradno slovensko servisno mrežo od proizvajalca vozila.

Skratka, nikoli težav s temi pogoji zadnjih 15 let. Resni servisi in avtokleparji imajo itak sklenjene pogodbe s skoraj vsemi zavarovalnicami. Saj tako padajo redno dnarci v kasico.
 

Marxon

Majstr
24. feb 2009
677
352
63
Najbolj nas je zmotilo premalo prostora na zadnji klopi. Ko sva si z ženo namestila sedeža je bilo zadaj premalo prostora za dve lupinci 360 in ju je bilo nemogoče obrniti ne da bi moral premikati sprednja sedeža. Praktičnost prtljažnika. Potem pa še zastarelost grafike na števcih. Dokaj nepomembno. Pa zgodba s kljuko. Ni električna. Smo na komot. Prav tako mi ni bila všeč dimenzija gum na 18 platiščih. Vsak robnik je sovražnik number one.

Drugače nam je bil avto všeč, motor 2.0 sploh ni tako slab, menjalnik nas ni motil. Materiali všečni. Vožnja udobna, tudi brez prilagodljivega vzmetenja.

Generik, hvala za video. Pač sistem je na cesti deloval. Za razliko od Kie. :)

Davidoff: Jaz nisem poskusil z lupinico, ker jo še nisem imel. Sem pa lahko sedel za sabo, pa imam 185cm, zato sem sklepal, da je dovolj prostora tudi za to. Lupinica je Joie I-Snug z Advance bazo, če ti to kaj pove.
Tudi na netu so info, da glede tega nebi smelo biti težav, pa so testirali tamalo verzijo corolle, je pa res da je več odvisno od nastavitve prvega sedeža, kakor pa avtomobila. https://babydrive.com.au/reviews/hatches/2018-toyota-corolla-hybrid/

Prtlažnik se mi je zdel dovolj velik, (golf) 611 proti (corolla) 581 litrom, dvojno dno pri obeh.

Zastarelost grafike je tudi mene malo zmotila, števci so kakršni so. Računam, da bo malce pokompenziral nov infotaiment sistem.
Sicer pa pri octavii sem mislil, da se da več nastavit, pa so pač tisti trije pogledi (mapa, manjša mapa, samo števci) in pa porabe, temperature, v notranjosti krogcev,.... po pol ure testne vožnje mi je bilo že vseeno za ta gimmic. Lepše pa izgleda ja.

Kljuka je tudi meni minus, je pa plus to, da ni treba kupit ob nakupu, pa še tarkat grem lahko po aftermarket.

Gume so nizke, ampak so iste dimenzije tudi na golfu in octavii. Poleg tega imam raje to in normalno ceno gum (225/45/18), kakor pa kakšno eksotiko. Če želiš 18" boš v vsakem primeru imel nizko bočnico. So pa res široka platišča in stojijo na ven. Iz estetskega vidika +, iz uporabnega velik -.

Imava nekako podobne opazke glede avtomobila, samo da sem jaz požrl to na račun krajšega dobavnega roka in fer prodajalcev.
Kaj pa si vzel na koncu?
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
By the way, Kia/Hyundai ima tudi 3 nivoje lane "assista". Odvisno koliko plačaš, to dobiš. Morda je pri kakšnem poceni modelu, seveda nek nivo opreme nedosegljiv.