Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

ksi

Fizikalc
23. avg 2007
160
68
28
Motor niti ni igral vloge. Vsega ostalega nisem vec zmogel -> cenenosti.
Poraba je bila pricakovana za atmosferca tega ranga..okoli 7 litrov. Crknilo ni nic (33 jurkev km) pa niti nima kaj.
Kajnni? Avto kot tak..kako je zmetan na kup in kake uporabniske felerje ima, se pa ne bi smeli it. Cisto podcenjevanje in zanicevanje kupcev.

Sem se pa peljal (svojega sem prodal v Izolo in so me zqpeljali domov) z mestnim terencom..oni izboklinas..par crk..hibrid. sem se samo smejal..spet..nad 80 km/h sva se se komaj slisala v avtu...ko sem imel obcutek da bov vzletela (od silne hitrosti in hrupa)..ko je elektrika nazigala (sumim) in se motor vrtel v nore vrtljaje je stevec kazal 125 km/h...saj ce ne bi bilo smesno bi se clovek zjokal. Cenenost notranjosti seveda na vrhuncu..so verjetno povzeli po Corroli.

Jaz enostavno vec nisem zmogel iti mimo avta...
(Brez zamere do ostalih imetnikov corrole..ampak saj vejo o cem govorim...).
Samo ni mi jasno zakaj si sploh to kupil. Vse tvoje opazke vidiš v salonu v 5 minutah. Niti ne rabiš na testno...
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.633
142
63
Tole je zate space shuttle? Ta plastika in mini zaslonček? Pa praktično nobenih funkcij, pelje se povprečno, zvočna izolacija povprečna... in to je B klasa za 40k eur. Res je neprimerljivo s Corollo. Mercedes je lahko sram, da kaj takega sploh ponuja za tak denar. To je kraja. Tale B klasa ni M od mercedes kot bi si človek predstavljal.
Pa kdo piše kako se pelje in kaki so materiali. Si nepismen? Govorim samo da ni nabit sredi armaturke k da se je en zadnjo sekundo spomnu da treba neki notr dat. Samo to.
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.746
218
63
Kupil je osnovno kanto z osnovno opremo in osnovnim motorjem, potem pa posplošuje, da so vse Toyote jajca, na vzorcu n=2. Zato.
Njegovo pisanje izgleda tako kakor da JE prestopil iz S klase na 1.6 Corollo.
Sej je napisal, da motor ni igral bistvene vloge.

A je infotainment v boljših različicah kaj drugačen (razen boljšega ozvočenja v top verziji)?
Se hibridni motor (s tem se je Vincent peljal domov) v boljših različicah kaj manj dere?
Je plastika v avtu (vrata, prtljažnik...) v boljših različicah kaj drugačna?
 

mr_

Guru
20. sep 2007
8.886
2.355
113
Se še nisem peljal s temi hibridi, pai je jasno da prejšnji sklop ni enak sedanjemu, da 1.8 ni isto kot 2.0, ali več. Mestni terenec se bo na klancu AC pač drl. Golf pa ropota. Sam ima več pene za izolacijo in plastiko za božat.
Mestni fantje pač bozajo nogice sopotnice, podeželski pa svoje zetorje. :)
 
  • Haha
Reactions: Ginginova

Marxon

Majstr
24. feb 2009
677
352
63
Sej je napisal, da motor ni igral bistvene vloge.

A je infotainment v boljših različicah kaj drugačen (razen boljšega ozvočenja v top verziji)?
Se hibridni motor (s tem se je Vincent peljal domov) v boljših različicah kaj manj dere?
Je plastika v avtu (vrata, prtljažnik...) v boljših različicah kaj drugačna?


1. Da, poglej 2022 posodobitev. Drugače se Toyote ne kupuje zaradi infotaimenta, je res nekje 5 let za konkurenco.
2. Da, lahko se je peljal z 1.8, ki se veliko bolj dere in navija v obrate. 2.0 je bolj uglajen, večji navor, nižji obrati, večja (x2) baterija, močnejši elektro motor, boljša izolacija,...
3. Ne, je pa lahko imel prejšni model Corolle, ki je bila notri za dva razreda nižje kvalitete. Nova je primerljiva z konkurenti, poglej teste.

Pač avta za 16k€ ne moreš primerjati z tistim za 35k€, čeprav nosita isto ime. Isto kot golf Confort line 1.6 bencinar ni isti avto kot Highline 2.0 tfsi DSG ali kak GTI / R. Bog ne daj da bi dal v primerjavo še kakšnega A3 z več opreme, čeprav je isti avto, samo da v resnici ni čisto isti...
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.356
1.350
113
"2.0 je bolj uglajen, večji navor, nižji obrati, večja (x2) baterija, močnejši elektro motor, boljša izolacija,..."

Lahko za zadnje navedeš kak vir, prosim?
 

Marxon

Majstr
24. feb 2009
677
352
63
"2.0 je bolj uglajen, večji navor, nižji obrati, večja (x2) baterija, močnejši elektro motor, boljša izolacija,..."

Lahko za zadnje navedeš kak vir, prosim?
seveda, izvoli:

1.8 nima izolirane havbe, 2.0 ima.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.356
1.350
113
Pohvale za link. Prvi post sicer omenja dva različna modela, nato pa nekdo navede odgovor: "the direct injection on the 2.0 was found to be intrusive so all 2.0 gain additional cabin & engine bay insulation 2.0 also have an insulated windscreens over 1.8".

Se da komu s corollo 2.0 s čimbolj osnovnim paketom opreme odpreti havbo in pogledati, če ima pod havbo vgrajene kaj zvočne izolacije?
 

map

Guru
6. jul 2008
7.779
1.919
113
najrajš na babi
Pezda ste zapeli. Pač možaku corolla ni všeč. Meni recimo ni G8 všeč zaradi armaturke narejene iz starih plastenk in dnevnih ledic čez celo haubo. So what, ni golf edini avto na planetu in tudi karjola ne. Pač pogledaš drugam.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.859
1.316
113
Za armaturko pri G8 nisem dobil takšnega občutka. Tisti LED trak je pa tudi samo za doplačilo, tako da... Se pa strinjam, da je zgrešen. Zdaj ima to že Polo, Arteon... hvala bogu, Passat še ne.
 

Priponke

  • 20211006_170027 – kopija.jpg
    20211006_170027 – kopija.jpg
    2,4 MB · Ogledi: 97

map

Guru
6. jul 2008
7.779
1.919
113
najrajš na babi
Najbolj se to opazi ko vrata odpreš tam spodaj levo ko je tist predal. Rang katrce iz 80 let. Je pa res prisilno in slabo nadgrajena sedmica, cene pa v nebo
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.859
1.316
113
Nedolgo nazaj sem kupoval avto in sem si ogledal kar nekaj znamk. V rangu Golfa imajo vsi trdo plastiko pri predalu, kjer omenjaš. To najdeš tudi v rangu višje, kjer je Passat. Ima pa VW daleč najbolje urejeno kar se tiče vlečne kljuke v temu rangu. Pri Toyoti je to cela znanost, da ne omenjam, kako moraš pri Toyoti vzeti skriti dodatni paket, da bi imel JBL ozvočenje. Pogoj za omenjeno ozvočenje je panorama, HUD in dinamično vzmetenje. S tem, da ima Golf v temu rangu daleč največji prtljažnik, če gledamo karavana. Samo še Octavia mu parira, vendar je meni iz neznanega razloga le-dražja od primerljivega Golfa ali Passata/Superb.
 

Marxon

Majstr
24. feb 2009
677
352
63
Ne znate / ne želite se pogajat. Pri Toyoti so res trdi, čeprav tudi pri njih se da. VW trgovcev je pa res malo morje in si konkretno skačejo v zelje.

Nisem rekel da sem jaz plačal 35k€, taka je cena po ceniku. In ta je mirodajna za primerjanje kile hrušk z kilo jabolk.
Sicer pa sem enkrat obljubil takemu polovico popusta na roke med mojo in ceno, ki mi jo on "zrihta", pa je bil še vedno nekje v letu 2019 in ne v 2021.

Strinjam se, pa da je nateg z panoramo, če želiš JBL, pa tudi JBL sam po sebi ni vreden tega denarja. No, tudi KANTON v Octavii je bolj švoh. Nelinaren gain skozi volumen od min do max me je najbolj motil. Poleg tega se EQ spreminja z glasnostjo.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.859
1.316
113
Nisem rekel da sem jaz plačal 35k€, taka je cena po ceniku. In ta je mirodajna za primerjanje kile hrušk z kilo jabolk.
Sicer pa sem enkrat obljubil takemu polovico popusta na roke med mojo in ceno, ki mi jo on "zrihta", pa je bil še vedno nekje v letu 2019 in ne v 2021.

Strinjam se, pa da je nateg z panoramo, če želiš JBL, pa tudi JBL sam po sebi ni vreden tega denarja. No, tudi KANTON v Octavii je bolj švoh. Nelinaren gain skozi volumen od min do max me je najbolj motil. Poleg tega se EQ spreminja z glasnostjo.

Nekaj ne "štima" s to tvojo ceno. Po ceniku je VW karavan, 1.5 eTSI r-line DSG, z brezplačno barvo, s serijskimi platišči in matričnimi žarometi 31.740 EUR brez popustov.

Na mizi imam, ca mesec in pol staro ponudbo VW karavan 2.0 TSI r-line DSG, z zracalno srebrno barvo, s serijskimi platišči ter naslednjo dodatno opremo:
- DCC podvozje
- Easy open&close
- eloksirane srebrne strešne letve
- IQ light
- kamera za vzvratno vožnjo
- panorama
- predelna mreža za loćevanje
- stranski airbagi zadaj
- vlečna kljuka
- zimski paket
- Harman Kardon

Cena manj kot ti navajaš za 1.5 eTSI. Danes je verjetno drugače, saj so se vsa vozila VW grupe podražila, konkretno.

Kar se tiče slednje opcije je pač to to. Če ne želiš razkopat avta...
 
Nazadnje urejeno: