Tesla MODEL 3

Guinness

Guru
2. jul 2008
3.982
2.713
113
Ker je tukaj dost Tesla teoretikov, bi me zanimalo če ma kdo še kaj praktičnih izkušenj. Torej zanimam se za nakup modela 3. Testno vožnjo imam rezervirano na Leskoškovi ampak, korona in te fore, tako da moram še malo počakat. Malo kolebam med ID3 in Tesla 3. Tesla mi je všeč, ker hvalijo vozne lastnosti, long range, avtopilota, infotainment,... ID3 je pač VW, je pa res da vidim, da ima tud ta uberwagen kar dosti porodnih težav. Kakšne izkušnje, nasveti so dobrodošli.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.824
616
113
EU
Nimam ne enega ne drugega, ampak ni šanse, da bom jaz sedaj poskusni zajček za ta njihova predraga vozila. Tako da jaz bom do nadaljnjega vozil hibride in počakal, da trg res dozori za EV, ali pa za kaj drugega (vodik ipd.). To pomeni vsaj za mene, da v naslednjih 5-10 let še ne bom imel EV-ja. Razen kot drugi avto morda poceni Dacio EV, ampak pod pogojem, da bo res okoli 10k, sicer ne.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
3.982
2.713
113
Čak, kakšen poskusni zajček. Model S je že skoraj 10 let na trgu, degradacija baterije je nizka kokr gledam, avtopilot je zelo v redu, build quality je tud izboljšana kokr pravijo,... Ne vem no, mene resno zanima in res ne verjamem, da bom poskusni zajček, če ga kupim. Aja pa pri Tesli mi je še všeč, ker se znajo delat norca z raznimi easter eggi in so malo pretresli dinozavre v avto industriji.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.495
9.200
113
Čak, kakšen poskusni zajček. Model S je že skoraj 10 let na trgu, degradacija baterije je nizka kokr gledam, avtopilot je zelo v redu, build quality je tud izboljšana kokr pravijo,... Ne vem no, mene resno zanima in res ne verjamem, da bom poskusni zajček, če ga kupim. Aja pa pri Tesli mi je še všeč, ker se znajo delat norca z raznimi easter eggi in so malo pretresli dinozavre v avto industriji.
Torej veš kaj boš kupil, zakaj še tukaj sprašuješ?
 
  • Haha
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in Ginginova

Guinness

Guru
2. jul 2008
3.982
2.713
113
Ne vem kaj bom kupil, zmenjen sem šele za testno vožnjo, absolutno bom poskusil peljati še ID3 in se potem odločil. Tukaj pa samo pišem kaj mi je všeč in ja, trenutno se nagibam h tesli, kar pa ne pomeni da jo bom tudi kupil, ker me lahko kakšna zadeva pri testni vožnji zmoti in mi ne bo ustrezala a ne.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
9.891
3.019
113
Če primerjaš ID3 in Teslo 3, poem boš na ID 3 sigurno bolj "poskusni zajec (kot temu nekatei pravijo)" kot pa na tesli.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Bi se kar strinjal, Model 3 je ravno zdaj doživel en tak mal večji refresh, panel gapi sicer ostajajo, večino drugih muh so pa najbrž odpravili. ID.3 ima večjo servisno mrežo in se bodo sigurno potrudili da ohranijo dobro ime če v prihodnje želijo prodajati na milijone EVjev. Ampak konec koncev je pomembno to da avto dela in da sploh ne vidi servisa, tudi če je v vse popravljeno pod garancijo.

Jaz sem sicer v kampu, kjer čakam na malo bolj množično ponudbo, ampak tudi takrat ko bo verjetno Tesla imela daleč najbolj izpolnjen produkt.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Čak, kakšen poskusni zajček. Model S je že skoraj 10 let na trgu, degradacija baterije je nizka kokr gledam, avtopilot je zelo v redu, build quality je tud izboljšana kokr pravijo,... Ne vem no, mene resno zanima in res ne verjamem, da bom poskusni zajček, če ga kupim. Aja pa pri Tesli mi je še všeč, ker se znajo delat norca z raznimi easter eggi in so malo pretresli dinozavre v avto industriji.

 

Guinness

Guru
2. jul 2008
3.982
2.713
113
Sem šel malo brat. Naj bi na začetku padlo več potem se pa umirilo. Pa seveda je tudi odvisno od vožnje, polnjenja,... Tako ali tako imaš pa garancijo na baterijo, tako da če bi tole konstantno tako padalo, bi imel garancijsko menjavo domnevam.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
3.982
2.713
113
Drugače pa res nisem zasledil še nobenega alteraša, da bi mel Teslo? A ma kdo, da bi kakšne izkušnje iz prve roke delil?
 

roCkY

Majstr
2. sep 2007
2.469
352
83
Kar se Tesle tiče je trenutno pomoje smiselno počakat na EU produkte. Veliko bo tehničnih sprememb glede na Kitajske in USA, povsem na drugem nivoju naj bi la zaščita avta - lakiranje. Pol pa še kako leto počakat, da se utečejo v proizvodnji...
Kaj bodo imeli takrat ostali za prodat je pa ???

Najbolj me zanima pri tejle EV zgodbi, kaj bodo ponudili Japonci predvsem Toyota. JE precej reklam zasledit po spletu a po drugi strani vodstvo propagira hibride na polno. Realno je da baterij še zlepa ne bo kolikor bi se jih potrebovalo. Bodo pa tako Biden kot Eu in še marsikdo odprli pipco za te takiminovane EKO produkte, ki nalokaciji uporabe ne smradijo.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Sem šel malo brat. Naj bi na začetku padlo več potem se pa umirilo. Pa seveda je tudi odvisno od vožnje, polnjenja,... Tako ali tako imaš pa garancijo na baterijo, tako da če bi tole konstantno tako padalo, bi imel garancijsko menjavo domnevam.

Ciljal sem samo na to, da težave so, poleg osnovne laži glede EPA dometa pri Tesli. Znanec jo ima, samo zdaj kar dolgo nimamo stikov. Na koncu poletja je ni imel kake 2 meseca spet. Menjano itak en kup stvari samo je 2016 Model še pred faceliftom. Imam pa zdaj iPace-a blizu, lastnik izredno zadovoljen, se veseli vsako jutro ko gre z njim v službo.

PS. Nekaj mesecev nazaj si mel v slo naprodaj 8 Tesl, 4 pa so imele zamenjane baterije. In ja v USA imajo s starimi S kar nekaj težav, ker nočejo menjat stvari. Lastniki delnic pa itak vse požrejo, tudi če je povsem nesprejemljiv nateg iz strani Tesle.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.829
725
113
www.jernej.org
Če si pripravljen plačat več za Teslo 3, potem kupi Teslo. ID.3 je drug rang avta... in posledično tudi 5-10k€ cenejši. Lahko pa počakaš in si kupiš ID.4. Boš pa pri VW-ju vsaj še eno leto testni zajček. Pri Tesli so lahko pa uporabniki vedno testni zajčki (če imajo vklopljen beta update channel). Ima pa vsak svoje prednosti in slabosti. Na koncu se boš moral sam odločiti, kaj ti je bolj pomembno.

Jaz na tvojem mestu bi počakal še na Ioniq 5. Hyundai dela zelo dobre EV-je... z Ioniq znamko bodo šli pa v podobno smer kot VW s svojimi ID-ji. Kupovanje avta med korona lockdownom tako ali tako nima pretiranega smisla.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.829
725
113
www.jernej.org
Seveda je drug rang... pa ne mislim tega kot v stilu Audi vs. VW. Temveč sam model avta, velikost, oblika karoserije. Avta sta si podobna samo po velikosti baterije in dosegu... vse ostalo je pa precej različno (zmogljivosti, hitrost polnjenja, kvaliteta materialov, sw, servisna mreža, cena, itd). Tesla dejansko nima avta v rangu ID.3... in to je eden glavnih problemov Tesle (premalo izbire).
 
Nazadnje urejeno:

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
afroC se je zadnjič fotkal s Teslo na poti na turno smuko.

Mene ni bilo na fotki, samo avto in veliko snega. :)

@Guiness: jaz sem se lani odločal med rabljeno S facelift ali pa še kar dolgo čakat na Y (3 zaradi zame neuporabnega prtljažnika - nakladalna luknja je majhna in hecne oblike - nikoli ni prišla v poštev), ampak so me preveč srbeli prsti (dobesedno, ker avto naročiš 3 kliki) in sem nabavil S . Glede na zaplete pri gradnji berlinske tovarne je precej nerealno, da bi Y prišel na EU trg še letos, edino če jih bodo izvažali iz USA ali CN, kar se zdi malo verjetno, saj so vse CN proizvodne količine razprodane, v USA pa je podobno.

Glede 3 ti žal ne morem kaj dosti pomagat, malce primerjave z S FL (pred FL 2016 je bilo pri S precej porodnih težav, tako nekako kot pri prvih 3) pa lahko napišem: panel gapi so pri moji S v nulo, razen enega, ki res za drobec odstopa, tu ima 3 tudi po FL še precej prostora za izboljšave. 3 je tudi bistveno glasnejša v notranjosti, akustičnim steklom spredaj navkljub (piš vetra, pnevmatik). Kolega ima FL M3P, avto se pelje v primerjavi z S precej bolj igrivo, sicer manj udobno, ampak tudi pri 20 col kolesih od udobja ostane vsaj še u. Pri 18 col kolesih se M3 pelje bolj udobno kot večina konkurence, po potrebi pa športno, nagibanja karoserije zaradi ekstremno nizkega težišča skoraj ni. Tudi notranjost pri 3 naj bi bila precej slabše sestavljena, pri kolegovi M3P se dejansko vidi nekaj šlampastih detajlov, a moraš biti precej picajzlast, da to opaziš, mene ne bi motilo. Pri S nimam pri 130k nobene pripombe, nobenega črička, nobene šlamparije. Čeprav je 3 od S "samo" 25 cm krajša in 13 cm manj medosne razdalje, je bistveno bolj okretna v mestu.

Avto se po vsakem updatu za malenkost izboljša: po zadnjem se je recimo čez noč naučil slovensko, občasno dodajo kakšno novo funkcionalnost... Tudi po 8 letih na trgu ljudje za avtom obračajo glave, večina voznikov Tesel se na cesti pozdravlja med seboj. Zmogljivosti so tudi pri osnovnih modelih boljše kot 99 % avtov na cesti, tako da ta skrb odpade. Ni pa to avto za trackdaye, saj se baterija ob zlorabljanju pri poletnih temperaturah kar hitro prične pregrevati, ampak spet, to je skrb, ki je 99 % uporabnikov nima.

Degradacija baterije je praviloma na začetku precej velika, ca. 5 % do 50.000 km, potem pa bistveno manj - ca 2-3 % do 150k km, če pa se avte polni pretežno na SC (kdo to že počne), je proces bistveno hitrejši. Ni nekaj, kar bila bila teslina specifika, pri ostalih proizvajalcih je podobno ali pa slabše, predvsem tisti, ki nimajo hlajenja baterije. Jaz s svojo pri 20 st. C naredim ca. 360 km, pri temperaturah ki so sedaj pa še vedno blizu 300 (polnim sicer skoraj vedno 20-80 %, razen če gre za daljšo pot), kar je super glede na nerealno specificiranih 480 km po NEDC (401 po EPA), več ne rabim. Novi Model S Raven ima ca. 650 dometa po EPA, torej realnih 550 poleti in dobrih 400 pozimi, ampak stane vsaj 85k EUR. :)

Da ne bom preveč dolgovezil: zame je bil nakup tesle najboljša odločitev do sedaj pri nakupu avtov, pa sem si jih lastil (vključno s službenimi, s katerimi sem prevozil vsaj nekaj 1000 km) 15 v ca. 20 letih, večina je bila D ali E segmenta. Tesle najbolj kritizirajo tisti, ki jih od blizu niti videli niso, kaj šele da bi jo peljali ali pa si kakšno lastili. Vsekakor bi bil z nakupom ID3 precej bolj poizkusni zajček kot pa če nabaviš M3. Tesla že 13 let dela EV in so se iz lastnih napak že marsikaj naučili, ostali se pa še bodo.

Če boš nabavljal, se javi na ZS, referral link za 1.500 km SC čaka nate. :)
 
Nazadnje urejeno: