Tesla MODEL 3

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
Ok ajde v tem primeru je ročica, kaj pa ostale funkcije, ki nimajo ročice. Glejmo kaj pomeni ta sodba.
Recimo gremo na klimo (pri tesli 3 še smer pihanja na displaju nastavlaš kolko razumem zadeve). Ni več fizičnih tipk. Moreš drsat po displaju (pustimo glasovne ukaze, kaj če nimaš glasa, si nem ali pa škot ki ga nobeno glasovno vodenje ne razume). Glede na izid te tožbe uporabljaš elektronsko napravo v nasprotju z zakonom.
To je tisti fuk pri vsem skupaj. Avto homologiran, pri uporabi si pa v nasprotju z zakonom.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Hja, problem je v tem, da nihče več ne razmišlja o ergonomiji in uporabnosti zadev. Samo da vse lepo izgleda.
Za moje pojme je prav, da so ga štrafnili. Ni treba, da je vse na homologaciji. Naj tudi kupci začno razmišljati o tem, kak šrot kupujejo. Pa če bi navodila malo prelistali, tudi ne bi bilo slabo.

Jaz preden kupim nov avto probam dobit v roke kaka navodila zanj, vsaj v elektronski obliki, da vidim, kako se rečem streže, potem pa grem še na probno vožnjo.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
Ni treba, da je vse na homologaciji.

v bistvu je. Ker s tem papirjem postane avto legaln za uporabo v prometu na določenem trgu. In nemore pol sodišče določit, da pa uporaba tega je nelegalna.

Predstavljaj tak da ti bo bolj razumljivo: maš avto, ki ima neko opremo tovarniško homologirano po želji kaj. Vsakič, ko te ustavi policaj ti pobere tablice rukne izrednega in 500€ kazni ker ta oprema ni v skladu z zakonom.
Ti se pritožiš in pritožba je zavrnjena ker pač ni v skladu z zakonom.
Ampak 23.8 ko maš registracijo ti ga bojo pa še vseeno veselo naprej registrirali in dnar pobrali.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.401
484
83
::1/128
Po tvoji logiki mora bit tudi štrcanje po navigaciji med vožnjo ok, če je navigacija tovarniško vgrajena v legalno registriran avto. Ali pa v avtodomu ležanje v postelji/kuhanje med vožnjo....

Razumem, če bi šlo za funkcijo, ki jo nujno rabiš za samo vožnjo in je drugače ne bi mogel upravljat (kar v njegovem primeru ni držalo, ker bi lahko spreminjal na ročki).
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
eno je navigacije eno je pa avto ki ima praktično vse funkcije na displaju.
Za avtodom so jasna pravila, sedi se na mestu kjer je pas. Kaj ma to veze s tem primerom?

Sicer pa kaj se sploh spuščam v debato z trdobučneži alteraši ko jim itak ni jasno nič. Vsi pametni. Da bi pa kdo od vas dobo kazn, ker je temperaturo klime na displaju spremenil (in ja isto je kot spremenit brisalce) bi pa jokali tak da bi, v sosednji vasi hudourniki kleti zalivali. In ta sodba jasno kaže na to.
Po vašem se lepo vse nastavi pred vožnjo in je to to do cilja noben ne spreminja nič. Itak alteraš bolj papežki od papeža bi potrpel do prvega počivališča če slučajno sonce posije iza oblakov. Potem bi se ustavo, naravnal reže, temperaturo. Čeprav če dobro pomislim smo to že obdelali. Pravi alteraš vklopi klimo ko avto kupi pol pa do dneva prodaje itak ne spreminja nič, ker premija deluje top in se na klimo pozabi.
Pozimi greš iz skijanja si lepo na parkingu gretje sedežev vklopiš. Ampak pol ti je pretoplo v rit. Seveda Alteraš bo počakal do prvega primernega mesta, se ustavil in jih izklopil.
še bi lahko naštevali za vsako jebeno funkcijo ki jo ima avto in jo dandanes tlačijo v te kurčeve dipleje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Mr_Wolf in Najbolji

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.915
1.082
113
www.adriamedia.si
Ok ajde v tem primeru je ročica, kaj pa ostale funkcije, ki nimajo ročice. Glejmo kaj pomeni ta sodba.
Recimo gremo na klimo (pri tesli 3 še smer pihanja na displaju nastavlaš kolko razumem zadeve). Ni več fizičnih tipk. Moreš drsat po displaju (pustimo glasovne ukaze, kaj če nimaš glasa, si nem ali pa škot ki ga nobeno glasovno vodenje ne razume). Glede na izid te tožbe uporabljaš elektronsko napravo v nasprotju z zakonom.
To je tisti fuk pri vsem skupaj. Avto homologiran, pri uporabi si pa v nasprotju z zakonom.
Če je avto homolgiran, našin uporabe le ekran (ne kot pri brisalcvih), uporaba pa tisti hip nujna, nisi v nasprotju z zakonom. Če kaj od tega manjka, pa si.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.915
1.082
113
www.adriamedia.si
eno je navigacije eno je pa avto ki ima praktično vse funkcije na displaju.
Za avtodom so jasna pravila, sedi se na mestu kjer je pas. Kaj ma to veze s tem primerom?

Sicer pa kaj se sploh spuščam v debato z trdobučneži alteraši ko jim itak ni jasno nič. Vsi pametni. Da bi pa kdo od vas dobo kazn, ker je temperaturo klime na displaju spremenil (in ja isto je kot spremenit brisalce) bi pa jokali tak da bi, v sosednji vasi hudourniki kleti zalivali. In ta sodba jasno kaže na to.
Po vašem se lepo vse nastavi pred vožnjo in je to to do cilja noben ne spreminja nič. Itak alteraš bolj papežki od papeža bi potrpel do prvega počivališča če slučajno sonce posije iza oblakov. Potem bi se ustavo, naravnal reže, temperaturo. Čeprav če dobro pomislim smo to že obdelali. Pravi alteraš vklopi klimo ko avto kupi pol pa do dneva prodaje itak ne spreminja nič, ker premija deluje top in se na klimo pozabi.
Pozimi greš iz skijanja si lepo na parkingu gretje sedežev vklopiš. Ampak pol ti je pretoplo v rit. Seveda Alteraš bo počakal do prvega primernega mesta, se ustavil in jih izklopil.
še bi lahko naštevali za vsako jebeno funkcijo ki jo ima avto in jo dandanes tlačijo v te kurčeve dipleje.
Mimogrede: tudi če bioš na fizičnem gumbu štimal klimo ali glasnost zvoka, pa zaradi tega povzročil neserčo, boš kaznovan. Ker manjka pogoj nujnosti ...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
Sodišče ni sodilo o tem ali je povzročil prometno nesrečo ali ne. Presodilo je, da je nelegalno uporabljal elektronsko napravo, ki je del avta in preko katere upravljaš praktično vsako funkcijo avta.
Ampak na alterju pričakovat, da bote to razumeli je itak misija nemogoče.
Iz moje strani konec.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.088
3.574
113
Marlbor
Sodišče ni sodilo o tem ali je povzročil prometno nesrečo ali ne. Presodilo je, da je nelegalno uporabljal elektronsko napravo, ki je del avta in preko katere upravljaš praktično vsako funkcijo avta.
Ampak na alterju pričakovat, da bote to razumeli je itak misija nemogoče.
Iz moje strani konec.
Sodišče je sodilo o tem, kdo je kriv za nesrečo. On je krivil teslo, da je v dežju moral stiskati po ekranu. Sodišče je presodilo, da je uporaba naprave bila v nasprotju z zakonom.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
luka51, kar nekaj jih je že napisalo, da ima tudi Tesla klasično ročko za brisalce, če je pa tip smotan pa je nekaj prilagajal občutljovost delovanja na senzor ali bog ve kakšno drugo geek nastavitev si je pa čisto sam kriv.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.915
1.082
113
www.adriamedia.si
Sodišče ni sodilo o tem ali je povzročil prometno nesrečo ali ne. Presodilo je, da je nelegalno uporabljal elektronsko napravo, ki je del avta in preko katere upravljaš praktično vsako funkcijo avta.
Ampak na alterju pričakovat, da bote to razumeli je itak misija nemogoče.
Iz moje strani konec.
Na sodišče je prišlo zato, ker je povzročil nesrečo. In ni problem, da je uporabljal touchscreen, ampak, da se je zaradi tega zgodila nesreča, na njem pa je počel nekaj, česar ni bilo nujno početi (ker imaš druge opcije nastavljanja brisalcev).
 
I

Izbrisan uporabnik 3287

Hja, problem je v tem, da nihče več ne razmišlja o ergonomiji in uporabnosti zadev. Samo da vse lepo izgleda.
Za moje pojme je prav, da so ga štrafnili. Ni treba, da je vse na homologaciji. Naj tudi kupci začno razmišljati o tem, kak šrot kupujejo. Pa če bi navodila malo prelistali, tudi ne bi bilo slabo.

Jaz preden kupim nov avto probam dobit v roke kaka navodila zanj, vsaj v elektronski obliki, da vidim, kako se rečem streže, potem pa grem še na probno vožnjo.

ti to resno? o navodilih pred nakupom? koliko novih si pa ze kupil? oziroma, kaksne space shuttle pa kupujes, da rabis prebirat navodila?
 

matej1990

Fizikalc
14. feb 2020
468
110
43
Ne zamerit smt -ju. On je hard core instantni poznavalec! Kupi avto in prvo kaj naredi je, da sežge navodila. Samo slabiči berejo navodila! Še posebej pred nakupom je popopnoma nesmiselno. Bolje se je potem čuditi kaj vse ti avto ponuja/ne ponuja, ko ga dobiš v roke. Še enkrat: navodila so vedno izrecno le za slabiče!!! /s

Pardon za offtopic, ampak pri takšnih izjavah si enostavno ne morem pomagati.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji in NekdoK
I

Izbrisan uporabnik 3287

zakaj bi mi zameril. kaksen kekec. dejansko me zanima, kaj kupuje, da potrebuje prej navodila. jaz (se) nisem kupil nobenega, da bi jih potreboval. faaking touch pa ze vsak obvlada. ne vem, zakaj se tu gor vsak kekec obesa na vprasanja drugim?
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.817
612
113
EU
Meni je super, ko mi dajo navodila že ob naročilu vozila in jih potem malo prebiram dokler mi avta ne dostavijo.:cheer:
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
ti to resno? o navodilih pred nakupom? koliko novih si pa ze kupil? oziroma, kaksne space shuttle pa kupujes, da rabis prebirat navodila?

Navodila preberem, da vidim, kako se rečem streže. Navodila so ponavadi precej boljši vir podatkov o nečem, kot prodajni/marketinški material.
Potem pa še testna vožnja ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.205
679
113
smt: novi avtomobili imajo en kup cak, ki pišejo samo v navodilih. primer: zakaj ne dela star-stop funkcija motorja, čeprav je start-stop funkija vključena. zdej pa ugani brez navodil zakaj je tako?

če voziš starga VW pol res ne rabiš navodil, novi avti pa so kr komplicirani sploh ko maš samodejno parkiranje, avtomatski tempomat, delno atvnomno vožno, opozarjanje pred trrkom,...
 

mr_

Guru
20. sep 2007
8.929
2.411
113
Mislim da tudi Tesla ne zna prižgati zadnjih luči v nevihti, če že voznik tega ni sposoben. Vsaj tako mislim da sem danes videl. Mogoče nekoč preko ota popravijo.