Tesla MODEL 3

mr_

Guru
20. sep 2007
8.924
2.402
113
Ampak, Tesla ima v vseh svojih serijsko opremo za kao AP. VW pa nima v vseh svojih vozilih kamer, radarjev, senzorjev itd. Torej Teslina vozila so najverjetneje varnejša, očitno bo tudi statistika to potrdila.
VW pač živi od cenejših modelov, kjer te zadeve ne gredo skozi. Mogoče bo Tesla postala sinonim še za kaj več, kot električno vozilo.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Ni v vseh prodanih... je pa praktično v vseh, ki so stari par let in so v cenovnem rangu Tesle (50k€+). In teh avtov je na cesti več kot Tesel. Lahko pa dobiš tudi v cenejših... recimo VW ima v novih Golfih adaptivni tempomat in lane assist serijsko. Par 100€ je za doplačat "Travel assist"... to je pa že na nivoju Tesle (oz. v določenih pogledih celo boljše).
A res, VW ima v novih Golfih radarski tempomat :D pa Travel Assits za 100€ je pa kar na nivoju Tesle :D A tako slabo gre prodaja novih Golfov, da se sedaj greste že prikriti marketing?
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.829
724
113
www.jernej.org
Kot prvo jaz ne delam za VW... tako da me BK za prikriti marketing ali kaj drugega. In ja... Travel Assist je na nivoju Tesla Autopilota... mogoče kje slabši, ampak tudi kje boljši (avtomatsko nastavljanje omejitve med vožnjo, branje znakov, kapacitivni volan). Če ne verjameš, si poglej kak video na youtube, ali še bolje, pojdi na kakšno testno vožnjo.
 

Gavran

direktor!
22. jul 2007
9.015
4.933
113
Nuku`Alofa
statistika nesreč tesel. Miljon prevoženih kilometrov brez nesereče.
Tesla-Autopilot-Safety-Report-Accidents-vs-US-Average.png



Krasna statistika, a brez bistvenega, pravzaprav brez osnovnega podatka: koliko je bilo prevoženih z voznikom, ki sploh ni gledal na cesto ("full auto pilot" mode) in z voznikom, ki je imel vse sisteme vključene, pa je kljub temu vestno pazil na promet okrog sebe?
 

mr_

Guru
20. sep 2007
8.924
2.402
113
Tega pač ne moreš vedet. Ostali proizvajalci pa verjetno nimajo podatkov o km? Domnevam da ne vohunijo toliko kot Tesla?
 

Floki

Guru
6. sep 2007
9.881
3.006
113
Tega pač ne moreš vedet. Ostali proizvajalci pa verjetno nimajo podatkov o km? Domnevam da ne vohunijo toliko kot Tesla?

To ti misliš, je bilo zadnjič po Tv avtomobili višjega razreda pošiljajo vso senzoriko naprej. Samo pač ne dajejo vse ven tako kot Tesla.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
8.924
2.402
113
Ok, morale pa bi vse trojke, c-ji in 4ke. Pa dvomim.
Drugačni koncepti, zanimivo bo videti kdo bo uspešnejši.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Treba je imet neodvisne statistike. Proizvajalci itak dajejo cifre ven kot jim paše.
In to se lahko vidi iz statistik prometnih nesreč v raznih državnih in zavarovalniških evidencah. Za Slovenijo se ve, da pri številu prometnih nesreč na število registriranih vozil prednjači nemška sveta trojica. Tesla je pa verjetno še statistična anomalija, ker jih ni dovolj na cestah, da bi lahko pripravil zanesljive statistike.

Je pa jasno, da AEB in podobni sistemi znižujejo število prometnih nesreč. Čez kako leto bo AEB obvezen v EU v vseh novohomologiranih avtomobilih.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Če bo to sodišče kar tako na bianko ček pocahnalo, bodo morali iti v prešo tudi novi Golfi in ID3ji, pa verjetno še kaj drugega nemškega, elitnega in prestižnega Hergeštelt in Dojčland.
Saj veš kako gre, kdor drugemu jamo koplje, sam vanjo pade ...

Pa se ne strinjam z logiko Tesle, tudi sam sem ljubitelj starinskih gumbov, ki jih lepo čutiš pod prsti in veš kje so.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.339
9.074
113
bolj gre za to, da nimaš kaj brkjat po zaslonu med vožnjo in se zgovarjat , če si potem naredil nesrečo..brisalci na osrednjem zaslonu je pa sploh mimosun. Veliki/pamtni se takih budalaštin ne morejo privoščit. Sicer se sam nisem brsalcev (štelanju hitrosti) dotaknil že eno leto... pač avtomatika dela avtu primerno.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.900
1.076
113
www.adriamedia.si
Če bo to sodišče kar tako na bianko ček pocahnalo, bodo morali iti v prešo tudi novi Golfi in ID3ji, pa verjetno še kaj drugega nemškega, elitnega in prestižnega Hergeštelt in Dojčland.
Saj veš kako gre, kdor drugemu jamo koplje, sam vanjo pade ...

Pa se ne strinjam z logiko Tesle, tudi sam sem ljubitelj starinskih gumbov, ki jih lepo čutiš pod prsti in veš kje so.
Novi Golfi ipd imajo vse za brisalce štimat na ročki.
Kazen je pa dobil zato, ker je z nevarnim dejanjem povzrolil nesrečo. Ker mu tega ne bi bilo treba počet, bi lahko drug način uporabil ...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.871
5.139
113
bolj gre za to, da nimaš kaj brkjat po zaslonu med vožnjo in se zgovarjat , če si potem naredil nesrečo..
Ampak ali je mel voznik drugo možnost? Ne ni. Torej ni njegova krivda, da je na tak nacin spreminjal. Vozil je homologoran in registriran avto. Torej je avto v skladu z DE zakoni. Zakaj potem kazen? Oziroma glede na sodbo je nelegalno ta avto vozit čeprav je legalno registriran.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.871
5.139
113
saj to ali se je zaletel ali ne ni predmet debate. To je dejstvo.
Problematično, je to da je dobil kazen za: "med vožnjo v nasprotju z zakonom uporabljal elektronsko napravo"

Če je v nasprotju z zakonom upravlat z vsemi funkcijami avta kako je tak avto dobil homologacijo?
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.829
724
113
www.jernej.org
Sem v nemških medijih prebral novico... to se je zgodilo z Model S, kjer bi lahko brisalce uravnaval tudi preko ročice. Ker pa se je odločil, da bo uporabil touchscreen, je bila to zavestna (napačna) odločitev šoferja... in posledično ga je doletela kazen.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.900
1.076
113
www.adriamedia.si
Ampak ali je mel voznik drugo možnost? Ne ni. Torej ni njegova krivda, da je na tak nacin spreminjal. Vozil je homologoran in registriran avto. Torej je avto v skladu z DE zakoni. Zakaj potem kazen? Oziroma glede na sodbo je nelegalno ta avto vozit čeprav je legalno registriran.
Seveda ima drugo možnost. Ne le na ročici, tudi z glasovnimi ukazi,