Tesla MODEL 3

mr_

Guru
20. sep 2007
8.886
2.355
113
Ce pa pravi znalec, da jih imajo na voljo vec kot Tesla. Ce bi zeleli, bi z lahkoto.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ce pa pravi znalec, da jih imajo na voljo vec kot Tesla. Ce bi zeleli, bi z lahkoto.

Kakšni dobri argumenti... daj se res spravi v kuhno ne v alter gurmanski kotiček. :D

PS. Zakaj Tesla znižuje cene, tala popuste, free supercharging če pa so omejeni s količino baterij? Zakaj ne proizvajajo niti 4000 M3 tedensko več? Morali bi biti 10k+ zdaj, cca. 400k prednaročil še za naredit!

https://money.cnn.com/2016/09/30/technology/tesla-elon-musk-discount/index.html
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.839
5.082
113
Prve verzije androida so bile pogojno uporabne, brez neke resne BT podpore in podobno sranje, bolj ali majn štekalo vse, pač telefon za neke geeke ki se jim je lublo skos neke doma skuhane rome gor dajat. Med tem ko je takrat Nokia delala kot je treba.
Mojstri v nokiji so se tudi smejali temu in kje so danes?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.131
2.256
113
Aha. In Tesla je novi Apple, Toyota bo pa postala Samsung, vse ostalo pa bo čez 10 let životarilo? Naknadno pa bosta od zadaj začela zobe kazati Kia in Hyundai (kao Huawei in Xiaomi)? :) A to je zdaj bilo v okviru božica? Božične zgodbe pa to? :evil:
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.839
5.082
113
ne gre se za to kaj bo kdo. Ampak kak je nekdo fleksibiln. Vsi skačejo na vlak elektrifikacije in neke rešitve dajejo na trg. Nemci pa vgavnem samo napovedujejo. Oziroma nekaj na silo skupaj zmečejo, da rečejo to je to. Lahko da se jim bo to obrestovalo, ker nikoli ne nastane nič resnega iz te elektrifikacije. Al se bojo pa zaklali ker bojo par let za ostalimi.
Edino če v svojih top secret podzemnih bunkerjih razvijajo in delajo na polno. Pol pa samo bum in preplavijo trg v enem dnevu :)

Glede Kie in Hyundaia se jaz nebi norca delal. Poglej kje so bli v devedesetih. Pony, Pride in podobno sranje in kje so danes.

Vse večje firme v zgodovini ki so bile trde in se niso hitro prilagajale so šle počasi navzdol. Svet se spreminja, nove generacije folka tudi. Vedno več mladim se jebe za avto. Marsikdo od teh je kvazi ekolog in dobi izpuščaje samo ko sliši motor na notranje izgorevanje, bok nedaj dizl. Že letijo dreve objemat pa rožice sadit.
Pol maš vedno bol zajebane predpise in vedno bolj v kurcu zrak v večjih mestih, vsi pritiskajo k temu, da ICE izrinejo iz mest. Ko vse skupaj sesšteješ si bližje nekim spremembam na trgu, kot da ostane stanje enako.
Pomojem bo tisti, ki bo ponudal najboljšo plug-in rešitev počasi prišel na vrh.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.823
723
113
www.jernej.org
Edino če v svojih top secret podzemnih bunkerjih razvijajo in delajo na polno. Pol pa samo bum in preplavijo trg v enem dnevu :)
Poglej si kakšen test drive predprodukcijskega VW ID-ja. Zaenkrat so ga še vsi pohvalili. Jaz bom kar lepo počakal do 2020, da vidim, kaj bo iz tega. Trenutno so za moj okus vsi EV-ji krepko precenjeni. Pri tako butičnih količinah pač lahko navijejo ceno.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Še enkrat... zakaj bi nemci kaj hiteli z elektrifikacijo? Oni delajo biznis ne pa izgube, da bo mel 1% potencialnih kupcev kaj pri njih. BMW i3 lahko že dolgo kupiš, ostalo maš plugin variante. Tesla ima 10 miljard pufov, za plani zaostajajo 2 leti, so po besedah Muska bili že xyz krat pred bankrotom, v USA se jim razpolovi 7500$ subvencija, Audi, MB in porš bodo vsi imeli polno 7.5k pa že tako bodo razen porša vsi cenejši. Model S je star 6 let, ko to kanto vidiš na cesti je še vedno vreden 100+k€ v časih kjer se kupujejo sami SUVi?

Nemci imajo zelo drag štrom, dizel jih pride ceneje po AC kaj šele servisiranje teh kant in čakati na polnjenje. Nobene hitre elektrifikacije ne bo, če pa že pa to na Kitajskem iz njihovih znamk z avti vrednosti 20k$ ne 100k+. Kitajci so za 2019 tudi odbili tretjino subvencije EVja stran ipd.

Tesla še Model 3 EU homologacije ne spravi skozi, jasno da ne in upam da se držijo varnostnih zahtev.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.839
5.082
113
zakaj bi nemci kaj hiteli z elektrifikacijo? Oni delajo biznis ne pa izgube,

In točno takega recepta so se držali vsi ki so jih ostali povozili. Delali so biznis, svet okoli njih se je spreminjal. oni pa še kr svoj biznis.
In kdo govori o avtih za 100k€. Avti za rajo se prodajajo in delajo profit.

Sicer pa meni je tak vseeno kaj bo. Jaz nisem zaljubljen v nobeno znamko tak kot nekateri tu. Boknedaj kaj čez nemca rečt.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.131
2.256
113
Nevem.... 100% verjamem v to da imajo nemci pripravljen dober scenarij in da vedo kaj delajo in da ko bo res potreba po teh zadevah da jih bodo plasirali na trg. A ti res misliš da so takšni velikani kot so VW, MB, BMW ves ta čas spali? :) Morda jih je vse skupaj sploh zaradi teh afer malce prehitelo oz. prehitro dohitelo, ne verajmem pa da nihče ni vmes nič migal v tej smeri.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Cja sta kolikor vem oba slaba, novi E pa se bolje obnese, čeprav se čuti težo.

Naslednjega bi jaz MB, samo bo verjetno prej kak ugoden 530E na voljo. Najraje bi kak GLC C PHEV. Na znamke prav nič nisem vezan, tudi na ICE ne, da bi zarad tega kritiziral Teslo.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.131
2.256
113
V kaksnem smislu mislis da sta slaba? Speed 250km/h, performans okol 5s do 100. Electric range mislis da je slab? Ali...? Ali kombinirana poraba?

Aja zdaj komaj vidim da sem C-ja prilepil... mislil sem sicer E-ja :)
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ja, C sem jaz mislil kupit bencinsko varianto C300E pa sem bil prepozen. Po tem sem šel brat teste pa so kar skritiziral sodelovanje električnega/ice sklopa in range in tudi vozne lastnosti napram 330E npr.

E sem pa kake 14 dni nazaj pogooglal, ko je en prišel v cenovni rang malo butnjen. :D Je zginil do večera oglas. :p
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
10.788
6.072
113
Kake eni pišete... Nemci zaspali itd... Nemci vedo da prihodnjosti ni v EV. To vemo vsi razen nekaj brihtnih glav na Alterju.

-Eleltro omrežja niso prilgojena.
-Polnilnic ni.
-Ni teoretične možnisti, da ena polnilnica v realnem času skozi spravi toliko vozil kot ekvivalent na bencinaski črpalki
-Kak boste polnili vizila pred bloki, na ulici...
-To da baterije zaostajajo v proizvodnji niti ni novost. Ne vemo niti če imamo dovolj litija v zemljini skorji....

Vse to so realni problemi in rešitve je za danes 10% procentov vozil. Več realno ni. Nemci bodo pokrivali ostalih 90%. Prihodnjost je nekje drugje ziroma ne v EV ko jih poznamo danes.
 
Nazadnje urejeno:

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
Koliko je GM pred 10 leti prodal manj vozil da je šel v bankrot? Nihče ne sanja o 100% prevladi EV, bo pa delež EV dovolj velik, da se bo to konkretno poznalo pri prodaji klasičnih vizil.

Drugi problem, ki ga imajo evropski proizvajalci so tudi kupci, ki ne morejo doma polnit avta. Taki bodo pogledovali za elektrificiranimi modeli, na področju klasičnih hibridov so EU proizvajalci še bolj zadaj kot pr EV. Jetta hybrid je bila v US ena velika pušiona, v Evropi pa tega modela raje sploh prodajali niso. Dizel hibrid od PSA sploh ne obstaja več. Sedaj se nekaj ven mečejo z 48v mild hibridi ali pa PHEV, ki tistemu brez možnosti polnjenja doma prav nič ne pomaga.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.839
5.082
113
Kake eni pišete... Nemci zaspali itd... Nemci vedo da prihodnjosti ni v EV.
Saj prihodnost ni v EV. Prihodnost je v hibridih in plug in in Čimboljši povezavi obeh sistemov. Tu majo za pokazat kaj? NIČ
klasičen ICE plus dodatno elektro pogon. Tolko da rečejo, da imajo. Ali pa neke polrešitve, da lahko sper rečejo juhej mi mamo pa hibrida.
Nemci vejo, da je prhodnost v dizlih, ki morejo bit z vsako generacijo nX bolj zakomplicirani, da dosegajo norme. Pri Boschu so še vedno mnenja, da lahko dizle še izboljšajo. A zadeve so že zaj tak komplicirane da brezveze.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
10.788
6.072
113
Tudi hibridi niso neka dolgoročna rešitev. Slej ko prej bo nafte zmanjkalo, oziroma bo le te cena šla v nebo, rezervirana bo ostala le še za ladijske in ostale transporte. Rešitev bo morala biti nekje drugje. Hibrid z porabo 5 litrov še vedno ni rešitev.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
9.851
2.986
113
Dokler bodo taki fani, se tesli ni bat za biznis. Ampak jih b zmanjkalo, sploh, ker konkurenca ne počiva.

Kolikor poznam tujcev sploh pa američanov je večini vseeno za praske na avtomobilu za razliko od slovencev, ki ga vozijo na novo barvat, ko vidi prasko pod mikroskopom. Za novega bi se sicer spodobilo da bi bil brez ampak večini je očitno tudi za to vseeno sploh če jih boš imel že naslednji teden na parkirišču.