Telemach!!!

yohnnyb89

Pripravnik
17. dec 2019
177
17
18
Ali je kakšna velika razlika če imam internetni kabel Cat 5e ali pa če bi imel Cat 6? Sem probal kabla zamenjati in z kablom Cat 6 pridem na max 630 z kablom Cat 5e pa na 611 downloada torej ni razlike. Lokacija je pa osrednja Slovenija - Medvode.
 

Zgaga

Guru
25. jul 2007
10.747
4.653
113
50
Na sončni strani ALP
Download je bolj švoh danes na kablu...



1746985955079.png
 

zakon

Guru
16. maj 2008
9.118
998
113
toti Maribor
Sicer mi dol visi, kaj je tehnično možno in kaj ni. Oni so, brez da jih kdo prosi dvignili hitrost na do 1Gbps. In to bom tudi zahteval oz. vsaj 800Mbps iz principa, če ne drugega.
 

yohnnyb89

Pripravnik
17. dec 2019
177
17
18
Sem povprasal na tehnicno pomoc na Telemach kako je sedaj s to hitrostjo ker jaz dobim konstantno samo 600/100 in dobil odgovor:

Pojasnjujemo, da je za paket EON Premium na našem koaksialnem omrežju predvidena hitrost do 1000/100 Mbps. Na omrežju Telekoma Slovenije (optika) pa za isti paket zagotavljamo hitrost do 1000/40 Mbps.

Kljub temu vas želimo obvestiti, da zaradi tehničnih omejitev kabelskega omrežja na določenih območjih (npr. Kisovec, Piran, Medvode – z izjemo centra, Radeče, Krško, Dravograd, Ptuj) ostaja najvišja hitrost omejena na do 600 Mbps.
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.478
163
63
Od petka že brez komplet storitev ,trojček na kabelski...

Tehnična pomoč na nuli.

Okvara prijavljena v petek ob petih zjutraj.
In ne samo od mene , ampak manjši zaselek štirih hiš ,vsi brez storitev.

Nobenega klica odziva ,tehnika...
 

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.736
1.260
113
Tisti, ki imate komplet na Telemachu (optika, TV, telefon). Kako ste zadovoljni? Žal nihče od bližnjih sosedov ni na Telemachu...

Smo že dolga leta na T2 (lokacija Kranj), vse špila kot treba. Le trenutna akcija me premamlja, ker bo cca. 600€ prihranka v enem letu...
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
14.387
4.806
113
Jaz sem cel čas na coax u, ker druge možnosti Itaq nimam, razen dsl ki je 100x počasnejši.

Po pravici povedano vse dela in to je to.
 

ncnifrej

Guru
14. avg 2013
2.203
980
113
Tisti, ki imate komplet na Telemachu (optika, TV, telefon). Kako ste zadovoljni? Žal nihče od bližnjih sosedov ni na Telemachu...

Smo že dolga leta na T2 (lokacija Kranj), vse špila kot treba. Le trenutna akcija me premamlja, ker bo cca. 600€ prihranka v enem letu...
Preveri cigavo je opticno omrezje.. mene je pred leti premamil T2 (giga internet ,..), ko je bil priklop narjen je bil pa “speedtest” 600mega.. “aja tako hitrost imamo pa ce gostujemo v telekom omrezju”.. cena paketa je seveda ostala enaka (in glede na hitrost nic vec “akcijako ugodna”).

drgac pa - telefonija dela, telefon imam se 4G tako da 5G ne poznam, internet na coax naceloma dela, kar mi nagaja mi sicer probajo uredit.. mi gre pa na **** da je vsakic drug servisrr in zacenjamo vedno z nova (ja bom se to pa to naredil… pa sej to je ze un pred vami naredu..)
 

erikson

Guru
25. avg 2007
23.653
7.389
113
Od petka že brez komplet storitev ,trojček na kabelski...
Tehnična pomoč na nuli.
Okvara prijavljena v petek ob petih zjutraj.
In ne samo od mene , ampak manjši zaselek štirih hiš ,vsi brez storitev.
Shrani si podatke o času prijave napake (čas za odpravo napake je sicer pričel teči ob 7h), ker boš potreboval za reklamacijo naročnine. Po možnosti jim pošlji še mail.

telemach nadomestilo nedelovanje.png


Telemach končnim uporabnikom nadomestilo iz točke 1.1. ali 1.2. povrne, če so izpolnjeni naslednji pogoji:
• končni uporabnik skladno s temi pogoji prijavi napako ter aktivno sodeluje pri njeni odpravi in
• Telemach ugotovi nedelovanje ali slabše delovanje storitev, za katero odgovarja v skladu z zakonodajo, naročniško pogodbo ali splošnimi pogoji.
3.2. Končni uporabnik napako (nedelovanje ali slabše delovanje) prijavi na enega izmed naslednjih načinov:
• s klicem na brezplačno telefonsko številko 070 700 700 ali
• po elektronski pošti na naslov info@telemach.si ali tehnicna.pomoc@telemach.si
3.3. Telemach zagotavlja možnost brezplačne prijave napake 24 ur na dan vse dni v letu. Čas trajanja napake se šteje od trenutka prijave napake, če je napaka prijavljena med 7. in 19. uro. V primeru, da je napaka prijavljena med 19. in 7. uro naslednjega dne, čas trajanja napake teče od 7. ure naslednjega dne.
3.4. Končni uporabnik mora v prijavi napake navesti naročniške podatke (ime in priimek, naslov priključka itd.), serijske številke opreme in morebitne druge podatke, skladno z navodilom izvajalca.