Telemach!!!

14. avg 2009
7.097
540
113
Najbolj smešni so ko te na njihovo številko kličejo, če bi prestopil k njim. Da ne morejo niti tega preverit pred klicem?

Drugače pa zahtevaš prekinitev klicanja in morajo upoštevat.
 

ncnifrej

Pripravnik
14. avg 2013
163
15
18
jest sm na info@telemach.si poslal zahtevo v skladu z GDPR za izbris podatkov iz baze, ki jo uporabljajo za anketiranje.. po slabih 14 dneh tisine je priletel mail "smo zahtevek posredovali na pristojni oddelek, ki bo uredil želeno.".. in od takrat imam mir (vec kot pol leta)
 

Dr_S

Pripravnik
22. avg 2007
855
3
18
Zakaj nateg?

Če si v dosegu UniFi Wifija, lepo deluje brez doplačila. To je bistvo tega.
Če pa kdo pričakuje, da se bo vozil po AC in imel wifi ... to pa je potem čigava krivda?

Treba se je zavedati, da je ta storitev bila aktivna že pred časom in takrat še niso bili aktualni paketi, kjer je neta več kot dovolj v paketu in pa vsak kafič še ni imel brezplačni wifi oz ponavadi so kafič wifi zaklenjeni in moraš kaj kupiti ali pa prositi za geslo.

Tukaj se s tem ne rabiš ukvarjati.
 
14. jan 2012
18
0
1
kako bi preko tv ja uporabil brskalnik internetni? imam eon box in navadni tv(kateri nima interneta brez boxa)
rad bi da mi deluje brskalnik kot na racunalniku...trenutno mi deluje ampak mi samo video vsebine kaze

lp
 
3. avg 2009
2.762
40
48
To so meni svetovali, ker mi wifi skoz ven meče in pojma nimajo in neke frekvence spreminjajo in dodajajo nek dodatni wifi spot...zdej tehnika čakam že cel mesec, če se mu bo sprdnilo prit, da preveri in hkrati pravijo naj nabavim modem in zrihtam. Ampak čaki, jest plačam za polizdelek, da bo delovalo, kot je treba, morm pa sam naprej rihtat in nabavlat opremo, za povrh, mi pa ceno za hitrejši net in vse skoz dvigujejo, za to, da sem velikrat brez neta?
 

Zurbum

Pripravnik
6. maj 2009
108
0
16
Že skoraj 14 dni čakam, da me pokliče tehnik in prinese EON smartbox. Ob podpisu pogodbe so mi zagotavljali, da bo stvar urejena naslednji dan. Ta dan postaja 14 dni. Sem že 2 klical pa dobil odgovor, da bodo posredovali naprej. Kam naj se še obrnem? :)